6.Bölüm

411 9 6
                                    

Dün babamla sevgilisi Priscila ile ilgili bir konuşma yaptık.Tabii konu babam ve aşk hayatı olunca, pek detaylı bir konuşma olmadı.Angie'yle neden ayrıldıklarını bile söylemedi.Lafı geçiştirmeye çalıştı.Öyle gerekmiş falan da filan.Ama benim bundan çıkardığım Angie'nin şu anda Fransa'da olmasının sebebi;babam!!Angie gittiğine göre babama çok kızmış olmalı.Benim üzüldüğüm şey şu tüm aile babamla Angie'nin ayrıldığını benden önce biliyor.Barcelona'da benimle olan Ally bile!!Her neyse ben kararlıyım ikisinin neden ayrıldığını öğreneceğim.Umarım babam Priscila'yla çıkmakla hata yapmaz.Yani onunda mutlu olmasını istiyorum.Her zaman ki gibi stüdyoya gittim.Angie olmadan çok garip geliyordu.Ama bu açıdan yalnız hissetmediğime eminim.Stüdyoda herkes konferans salonunda toplanmıştı.Ben de hemen salona girdim.Tam zamanında gelmiş olmalıyım ki.Benden sonra öğretmenler girdi.Öğretmenlerle beraber Ally'de girdi.Her zaman ki gibi geç kalmıştı anlaşılan.Diego'yla bir bakışıp benim yanıma geldi.Bu ikisi kavga mı etmişti acaba?Yani bakışmaları bile kötüydü.Pablo sınıfa girerken yanında iki öğrenci vardı.Biri kızdı biri erkek.

P:Çocuklar herşeyden önce turneniz için tebrik ederim.Çok başarlı geçti.Umarım hem tatil hem turne iyi dinlenmişsindir.Bu yıl önemli ve son yılınız çünkü.

Hatırlatmasak iyi olacaktı aslında.İşin ucunda arkadaşlarımdan ayrılacağım.Ama kim bilir belki onlarla turne çıkarım.Neyse işte.

Ant:Bu yıl ki şan derslerine Milton girecek.

A:Ne?!?!?!Yani.....pardon siz devam edin.

Ally galiba biraz sesli düşünmüştü.Ama haklıydı.Yani babam yüzünden Angie burada değildi.Kızmakta kesinlikle hak veriyorum.Ben de durumda babama kızdım.

P:Yanımdaki iki arkadaşınız değişim programıyla Fransa ve Meksika'dan geldi.Stüdyoya kalma durumları giriş sınavlarından geçmelerine bağlı.

Ally kıza kötü kötü bakıyordu.Tamam kesin bu kızı Diego'dan kıskandı.Çünkü bu bakışı bende az yapmadım.Benim anlamadığım mesele madem birbirlerini seviyorlar neden kavga ettiler?Yani bende Leon'u az kıskanmadım.Ama doğru dürüst tek kavga etmişizdir.O da işte partide.

P:Galiba size isimlerini söylemeyi unuttum.Clement ve Gery.Onlarla iyi geçinmeye çalışın.

Son kısmı Ally'e bakarak demişti.Annenin stüdyoda çalışmasının zararları işte.Öğretmenler çıktıktan sonra Ally'de çıktı.Kızlarda peşinden gitti.Ve yine herşeyden en son haberi olan ben oluyorum.Kesin kızların haberi vardır.Erkekler yeni gelenlerle tanışırken-Leon'u kıskanmıyorum çünkü sadece tanışacağını tahmin ediyorum ve kız asılırsa Maxi'ye güvenim tam-bende Diego'nun yanına gittim.Madem Ally söylemiyor ben de Diego'dan öğrenirim.

V:Selam

D:Selam ve Ally'le beni fark ettin değil mi?

V:Evet.

D:Ally ilk sana anlatmıştır zannediyordum.

V:Kesin ilk Ludmila'ya anlatmıştır.Yeni kankası o çünkü.

D:(gülerek)Haklı olabilirsin.

V:Neler olduğunu anlatacak mısın?Galiba yeni kız Ally yüzünden oldu değil mi?

D:Evet.Dün babama uğramak için stüdyoya gelmiştim.Babam ve diğerleri de Gery ve Clement'le konuşuyordu.Beni de tanıştırdılar falan.Ben Gery'le konuşuyordum.Nasıl dans ettiğini meral ettim.Dans sınıfına gittik işte.Dans ederken ayağı kayıp düşecekken onu yakaladım.Onu yakaladığım sırada Ally de bizi gördü.

V:Bu ilk kavganız mı?

D:Paris'te kuzenleriyle tanışırken kuzenin sevgiliyse olan yakınlığını kıskanmıştım bende.Sonra biraz tartışmıştık.Ama bu sefer çok feci kıskandı Al.

V:Kavga etmenize üzüldüm.

D:O kadarda önemli değil.

V:Kuzenimle çıkıyorsun.Ve tek ve canım kuzenciğim biraz delidir.

İkimizde gülmeye başladık.Ama doğru bir şey demiştim.Ally biraz deli olabilir bazen.Bazen dediğim çoğunlukla.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Dersimiz şan dersiydi.Milton Angie'den kesinlikle daha sert.Ve biraz gıcık biri.Angie'yi geri istiyorum ben!!!Leon'la Ally dışında hepimizin dersi şandı.Onların danstı.Keşke bizim de dans olsaydı.Şan sınıfından çıkıp Leon'u görmek için dans sınıfına gittim.Sınıfa girecekken Diego yanıma geldi.

D:Sınıfta notalarını unutmuşsun.Onları getirdim.

V:Sağ ol.

İçeriden sesler geliyordu.Galiba ders bitmemişti.Yavaşça kapıdan baktığımda gördüğüm karşısında şok oldum.Leon'a inanamıyorum

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin