V,Lu,A:Baba/Anne/Anne baba!!!
Ally koşarak anne ve babasına sarıldı.Ludmila bunu endişeyle demişti.Ben de koşarak babama sarıldım.Canım babam benim.
V:Baba seni çok özlemişim!!
G:Bende seni canım!!
Ally babasına sarılmıştı.Orlando'da onu hafifçe kaldırmıştı.Ludmila ise zorla sarıltılmışa benziyordu.
Lu:Anne!Tamam!Yeter!Ben de seni özledim!
Onun burada ne işi var?Ally'de annesiyle ve babasıyla konuşuyordu.
A:Bir daha tatile hep böyle çıkalım.Birbirimizi özlememiz iyi oluyor!
O:Bence de.
Ma:Tamam.Seneye sen,ben,teyzelerin kuzenlerin birlikte tatile gidiyoruz.
O:Ben ne olucağım?
Ma:Seni diğer eniştelerle birlikte postalamak isterim.Ama reddeteceğini bildim için Angie'yle kayağa şutluyorum.
O:Neden kayak?
Ma:Tutupta Angie'yle sörf yapacak halin yok çünkü!Yani aslında olur yani ama sadece sen biliyorsun.
O:Sonraki sene benlesin Al.Maia'cığım sende......şey istediğini yap.
Aklıma gelemişken Angie neredeydi?Yani bizden önce gelmiş olmalıydı.
V:Baba Angie nerede?Bizden önce gelmiş olmalıydı.
Babam cevap vermeden Ludmila'nın annesi cevap verdi.Orlando'da aynı sırada gözlerini devirdi.Ben ne kaçırmıştım?
Pr:Bir saniye o senin kızın mı?
G:Şey evet.
Lu:Anne lütfen sevgilin Bay German deme?!
V:Ne!?Baba!?!?!
Pr:Söylemmeiştin değil mi?
Babam kafamı sağa sola salladı.
G:Ya sen?
O da kafasını sağ sola salladı.Şimdi anladım.Orlando bu yüzden gözlerini devirdi.Daha da önemli herhalde babamla konuştuğum gün Ally bu yüzden bağırmıştı.Herhalde Angie'yle ayrılmaları konusunda ona hak veriyordu.Benim ise büyük bit kısmım Angie'den yana ama diğer kısmım da babamdan.Daha ne olduğunu bilemeden.Orlando'lara doğru baktığımda Orlando'nun bir gözünün bizde olduğunu fark ettim.Ama pek çaktırmıyordu.Babam onlara doğru baktığımı görünce o da bakmaya başladı.
G:Merbaha Orlando.Dönmüşsünüz.
O:Evet uçağımız Al'lerinkinden bir öncekiydi.
A:Eee?Şimdi eve mi gidiyoruz?
Ma:Hayır Chiristina'ya gidiyoruz.
A:Daha iyi.Hadi baba!
O:Sonra konuşuruz German,Violetta,Ludmila ve......
Pr:Priscila.
O:....ve Priscila.
Sonrada gözlerini devirip gitti.Kaşlarımı çatıp babama bakmaya başladım.Ludmila'da aynısını annesine baktı.
V:Bunu bana daha önce söylemini beklerdim.
Lu:Bana da telefonda söylemini tercih ederdim.
V:Bi dakika sen şimdi babamla annenin çıktığını biliyor muydun?
Lu:Annem telefonda bir sevgilisi olduğunu söylemişti.Ama bunun baban olduğunu söylememişti!!Ve zaten bilseydim hemen sana söylerdim!!
G:Violetta bu konuyu evde konuşsak iyi olacak.
Pr:Ludmilla seninle de evde konuşacağız bunu.
Sonra da gittik.Bir bu eksikti ya!!Babamın Ludmila'nın annesiyle evlendiğini düşünsenize....Düşüncesi bile korkunç.Ama babam mutluysa ben de olmalıyım.Babam hatalarından dönemeyi geçen yıldan öğrenmiş olmalı yani.Aynı hataları bir kez daha yapacağını düşünmüyorum.
Okullar açıladığında yeni bölümler artık hafta bir kez hafta sonu gelebilir.Sınav haftaları hiç gelmeyebilir.Önemli yılım olduğu için böyle :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fiksi Penggemar"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.