27.Bölüm-2. Kar Topu Dünya Savaşı

301 10 1
                                    

30 Aralık 2014
Ally'den
Luke'la birlikte Central Park'ta dolaşıyorduk.Evet New York'a gelmiştik.Annemlerin cezasına uyup tüm arkadaşlar beraber geldik.O kadar mutluyum ki.Bugün doğum günüm ve sevgilim yanımda.Ama keşke Angie,Leon,Francesca,Camilla da olsaydı.Skyler'ları ve Robert'ları unutmayalım.Ama her yıl bu zamanlarda gelmiş olurlardı.Gelemeyeceklerse bana söylerlerdi ki bu çok nadir olur.Kesin birşeyler çeviriyorlar.Ben ailemi tanırım.Annem ve babam bile onlara yardım ediyordur hatta.İyi insan lazım üstüne gelirmiş diye boşuna dememişler.Annem gülerek ben ve Luke'a doğru geldi.
Ma:Doğum günün kutlu olsun bi tanem!!
A:Sağ ol anne.
Ma:Luke,bizi bir kaç dakika yalnız bırakabilir misin acaba?
Lu:Elbette zaten Benimde kısa Süreli bir işim vardı.Akşam partide görüşürüz aşkım...yani Ally.
Annemden tırstığı için son anda düzeltilmişti.Ve "kısa Süreli bir iş" mi?Ama yuh artık Luke'ta mı bu işin içinde.Bu arada annem benimle ne konuşacaktı.
A:Anne sen benimle ne konuşacaktın?
Ma:Şey sana bir süprizim var...
Daha cümlesi bilmeden biri Gözlerimi kapadı.Hadi ama herkesin işi gücü Gözlerim.Tamam güzel gözlerim var kıskanmasınlar gerek yok.Ve yine çok Alçakgönüllüyüm.Her neyse kimdi bu?Herkesi sayacağım.Ama şunu biliyorum bu bir erkek eliydi.
A:Eron,Benjamin,Dayım,Robert,babam,Luke,Ross hanginiz?
Ses yok.Tamam saymaya devam.
A:Federico,Tomas,Leon...
L:Ohh be sonunda buldun.
A:Leon!!
Ona sıkıca sarıldım.Öküz şey ya.Luke'un neden sakladığı belli oldu.Benim Leon'a değer verdiğimi bildiği için kıskanmamış yardım etmiş canım ya.Tamam kıskanmama kısmını bilmiyorum ama beni sevdiği için kıskançlığını bir kenara bırakmış.
L:Ally şunu fark ettim de benden önce Federico'yu Tomas'ı hatta Ross'u bile saydın.Diğerlerini anladım da benden önce bunlar kötü oldu.
A:Ayy!!Sende,ağzıma geleni saydım.
L:Tamam öyle olsun.Ve süprizin de bir süprizi var.
A:O nasıl şey ya?
F:Böyle bir şey olabilir mi canım?
C:Ya da böyle?
Fe:Tüm ekip gelmişte olabiliriz.
A:Fran,Cami,Fede çocuklar!!!İnanamıyorum ya gelin.
Hepsine birlikte sarıldım.Fran,Cami,Fede,Natalia,Maxi,Brodway,Marco.Ludmila neredeydi ya?
A:Fede Ludmilla nerede?
Fe:Babasının yanına Chicago'ya gitti ama bu akşam partide olacak.
A:Harika!
Ma:Ve benim bir tanecik süprizim var daha var canım.
A:Zaten tüm sevgi sözcüğü kullandığın Cümlelerin de bir sürpriz çıkıyor anneciğim!!
An:Annenin huyunu bilmiyor musun Al?
A:Angie!!
Ona da sarıldım.Ahh herkes buradaydı.Biraz sonra teyzemlerde çıkacaktı zaten.Angie'e sarılmayı bıraktığımda babam da gelmişti.
O:Bakıyorum da Al keyfin yerinde.
Ma:Bence biraz daha iyi olabilir.
A:Bu cümlenin hemen ardından kızın teyzeleri gelir.
E:Ben sana ne demiştim Maia!!
Ve Emilly teyzem,Eron,Sky,Liz teyzem,Benjamin,Avril,Taylor ve Damien geldi.
Ma:Üzgünüm uçağı rotar yapan sizsiniz.
E:Her neyse.Doğum günün kutlu olsun Ally'ciğim.
A:Sağ ol teyzeceğim.
El:Sizin işiniz gücünüz kıskandırmak zaten.
A:Kıskanma ama Liz teyze.Sen de desen sana değerim.
E:De zamanı geçti şimdi.
Leon,Maxi,Fede,Marco ve Brodway'in ağızları bir karış açık kalmıştı.
A:Ne oldu?Neye şaşırdınız?
L:Onlar senin teyzen mi?
A:Evet.
Ma:Ve tanıştırmayı unuttum galiba.Leon kahverengi saçlı olan Emilly,siyah saçlı olan Elizabeth ama biz ona Liz deriz.İkisi tahmin ettiğin gibi ikiz.Ve sarışın olan Emilly'nin Kocası benim yakışıklı eniştem Eron,Siyah saçlı olan ise Benjamin.Ve kızları Taylor ve Avril.Diğer sarışın bana yalaka olan ise Skyler ama ona da Sky deriz.Ve Liz kucağındaki de Damien.
A:Teyzelerim siz zaten biliyorsunuzdur da sayayım.Fran,Marco,Cami,Brodway,Nata,Maxi,Fede ve Leon.Leon'u az çok bilirsiniz zaten.Fede'yi zaten biliyorsun Emilly teyze.
S:Federico??Beni hatırlandın mı?
Fe:Bu yüzden ağzım bir karış açık ya.En son gördüğümden beri çok....
E:Güzelleşmiş mi?
Fe:Şey evet.Siz de öyle.
E:Teşekkürler Fede.
Diğerleri konuşmaya başlamışken babamla galiba aynı anda aynı fikir aklımıza geldi.Çünkü ikimizde sırıtıyorduk.Annem,Angie ve Emily teyzem de elbette bunu fark etti.
Ma:Siz ikiniz niye sırıtıyorsunuz?
A:Özellikle siz üçünüz hoşlanmayacağı bir şey aklımıza geldi de.
An:Ne olabilir ki üçümüzün de hoşlanmadığı ?
O ve A:Kar topu savaşı.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin