28.Bölüm-Ally'nin Doğum günü partisi

259 8 2
                                    

İki saat otelde ne giysem diye aradıktan sonra sonunda ne giyeceğimi buldum.Partiye Roxy olarak gidecektim.Ally'nin ağız alışkanlığı öyle Demiş olma olasılığı az değil çünkü.Her neyse Roxy olarak gitmemin tek sebebi o değil Leon'a pistteyken New York'a geleceğimi söylemiştim.Şimdi gidipte Roxy yerine beni görürse pek iyi olmaz diye düşünüyorum.Masanın üstüne babama bir not yazıp çıktım.New York neden bu kadar soğuk anlamıyorum.Kabanla bile üşüyorum.Her neyse yolda bir tane taksi çevirip Empire State'te geldim.Önünde durup en tepesine doğru baktım.Bakınca bile bir ürperti geldi.Uçağa bilebiliyorum ama yüksekten korkuyorum süper mantık değil mi?İşte ben yani.Şimdi bu konuları boş verelim.İçeri girip asansörde 86'ya bastım.Ama birileri asansörü durdurdu.Fede,Marco,Nata ve Maxi'ydi.Asansöre bindiklerinde Fede 86. kata basmak için uzandı.Ama Basılı olduğunu görünce gülerek bana baktı.
Fe:Sen de mi partiye çıkıyorsun?
R:Evet.
Fe:O zaman partide çok karşılaşacağız.
N:Tabii Ludmila geç kaldık diye seni ve beni öldürmezse.
M:Merak etme Natalia.Ally,Camillla ve ben seni kurtarırız.Ama Fede'nin durumu ne olur bilmiyorum.
Mc:Ve benim.Francesca benim canıma okuyacak.
Fe:Onların gönüllerini alsak iyi olur.
M:Bunu yapmak içinde onları dansa kaldırın.
N:Ve onları kızdıracak bir şeyler yapmayın.Yoksa sizi bir daha göremeyiz.
Fe,Mc:Anlaşıldı.
Çaktırmadan çaktırmadan gülüyordum.Fran ve Ludmila bunları yapacak kişilerdi çünkü.Asansör 45.katta durdu.İçeri Sky-onunla Barcelona tanışmıştık hatırlatırsam-ve iki siyah saçlı kız girdi.
S:Fede?Aynı asansöre bindiğimiz iyi oldu.
Sonra da onu yanağından öptü.Ludmilla olmadığına sevinmeliyiz.Ludmila hemen olay çıkarırdı çünkü.
Fe:Siz buralarda ne yapıyorsunuz peki?
S:Hiç dolaşıyorduk.Aaa?Sen Roxy'din değil mi?
R:Evet...Sky.
S:Doğru hala hatırlıyorsun ismimi.Ve Ally'nin seni partiye davet etmesine şaşırdım.
Fe:Aklımdayken siz nasıl tanışmıştınız?
R:Barcelona da Bay Orlando'nun doğum günü partisinde.Ve ben şirkette çalışıyorum.
İkisi de kafa salladı.Sonra Sky önce yanındaki iki kıza sonra bana baktı.
S:Sen herhalde kuzenlerini tanımıyorsun.Taylor ve Avril.Liz teyzemin kızları.
Avril ve Taylor:Merhaba tanıştığımıza memnun oldum.
R:Bende.
86.kata geldik zannederken meğer son bir kat kaldığını fark ettim.Ama asansör yine durmuştu.
Fe:Eğer şimdi binen kişilerde partiye çıkıyorlarsa onları merdivene yollayacağım.
Kapılar açıldığında içeri Orlando ve sarışın adamla girdi.Galiba Fede'nin dediğini duymuş olmalı ki şöyle dedi:
O:Fede sen daha demin ne diyordun?İstersen tersini yapalım.
Fe:Yok canım ben Leon'dur falan diye öyle demiştim.Sizi asla asansörden göndermem.
O:Tahmin ettiğim gibi.
Asansördeki herkes gülmeye başladı.Fede yine yapmıştı yapacağını.Asansör 86. kata geldiğinde Sky Orlando ve yanındaki adama şöyle dedi:
S:Annem ve Maia teyzem sizi geberticek biliyorsunuz değil mi?
O ve X(Er):Evet.
Sonra da Kapılar açıldı.Tam da bekledikleri gibi asansörün başında Maia ve galiba kız kardeşi vardı.İkisi de kızgın bakıyordu.Maia şirin pembe uzun kollu kısa dizine kadar bi elbise giymişti.Bence çok güzeldi.Ama şimdi bu elbisesiyi boş verelim.Asansörden çıktığımızda Maia Orlando'ya doğru ilerledi.Sky ve Fede dışındakiler hemen gitti.
Ma:Sen ve yardakçın nerelerdeydiniz acaba?
O:Şey aşağı kattı dolaşıyorduk.
Ma:Bende çok inandım.Aşağı katta yemeklerin olduğunu senden iyi biliyorum.Orada bir şeyler atıştırmış değil mi?
O:Maia'cığım saçmalıyorsun ama Binayı merak ettik alt tarafı.
Ma:Orlando buranın neredeyse her katında bir etkinliğimiz olmuştur.Yalan söyleyeceksen daha farklı şeyler bulmalısın.
O:Bak sen şuna hangi ara yalan uzmanı oldun.
Ma:Yalan uzmanı değilim ama yalan söylemekte senden daha yetenekliyim.
Orlando Maia'yı belinden tutup kendine doğru yaklaştırdı.Aralarında bir santim kala kız kardeşi onları böldü.
X(E):Ahhh!!!Hadi ama üç saniye öpüşmeden duramaz mısınız?!
Ma:Dururuz bunu daha önce kanıtladık bence.
X(E):Evlenmeden önce!!Ve her neyse Eron bana yardım et.
Sonra Kocasını kolundan tutup sürükledi.
Ma:Aklıma gelmişken söyleyeyim.Taylor,Selena,Lorde ve Demi 10-15 dakika geliyorlarmış.Benim için onları karşılaşmış canım?
O:Aşağı mı ineceğim şimdi!?
Maia Orlando'ya ölümcül bakışlarından attıktan sonra kabul etti.Sonra Sky ve Fede'ye döndü.
Ma:Ve siz ikiniz Orlando'yla birlikte gideceksiniz.
S:Harika!!
Fe:Bayan Maia onları çok karşılamak isterdim ama biraz daha geç kalırsam Ludmilla beni geberticek.
Ma:O zaman bana Robert'ı gönderebilir misin oralarda olacaktı da.
Fe:Elbette.
Sonra o da gitti.Maia en son benim geldiğimi fark etti.
Ma:Roxy sende benimle gelebilir misin?
Başıyla onaylayıp onun peşinden gittim.Herkesin Gittiği yere gitmemiştik.Beni arka taraflara getirmişti.Etrafta fotoğraf makineleri falan vardı.Hadi canım Maia bana bu makinelerden verip profesyonel bir şekilde fotoğraf çekmemi istemeyecekti herhalde.
Ma:Gelebildiğine sevindim.Ben senden önce herşeyi planladım.Merak etme partide fotoğraf çekmeyeceksin.Zaten partide Görevli olanlar fotoğraf çekecek.Kalan Fotoğrafçılar yarın çekecek seni de onlardan göstereceğim.Yarın ortalıkta gezeneceğinden kimse seni bulamayacağı için yarın Roxy olmana gerek yok.İstersen şimdi de öyle yapabilirsin.Ama en azından Ally'ye ve Leon'a bi gözük.Partide olduğunu bilsinler.Bulamazlarsa bile buradalarda bir yerler desin sanarlar.Sana burada Kıyafette ayırdım.Üstünü değiştirip burada bırak ben yarın sizin otele göndertirim.
R:Her şeyi çok iyi planlamışsın.
Ma:Biliyorum.Şimdi gitmem gerek sonra görüşürüz.
Sonra da yanağımdan öpüp gitti.O kadar hızlı gitmişti ki.Onun geldiği yerden çıkarken onu görememiştim.
Partinin olduğu yere geldiğimde ağzım bir karış açık kaldı.Herşey Ally'nin sevdiği şeylerle süslenmişti.Ayrıca salon çok büyüktü.Leon'la Ally'yi tek seferde buldum.Yanlarına doğru ilerken biri benden önce davrandı.Ally kıza sarıldı.Leon'nunsa ağzı bir karış açıktı.Sarılma işi bittikten sonra Ally ikisini tanıştırdı.Yüzünü gördüğümde Benimde ağzım bir karış açık kaldı.Taylor Swith!!!Ama tabii ikisi arkadaş.Ama hala gözlerime inanamıyorum.Ondan Fran da Yanlarına geldi.Fran'nın ağzı benden de bir karış açıktı.Ally ikisini de tanıştırdı.Ben de tanışmak istiyorum ya.Yanlarına geldiğimde Maia ve -tekrar gözlerime inanamıyorum-Selena Gomez geldi.Ally,Selena ve Taylor gülerek bir yere gitti.Bir insan bu kadar şanssız olabilir mi ya?
R:Ne oldu?Neden gittiler şimdi?
L:Aaa Roxy merhaba.
Ma:Demi ve Lorde hep beraber düet yapalım dediler de kızlara söyleyim dedim.Onlarla bir daha ki sefere tanıştırsın artık.
R:Çok şanssızım.
L:Ben hala Taylor Swith'le tanıştığıma inanamıyorum.
Ma:(gülerek)Yakında alışırsın.
Herkes sustu.Bir müzik çalıyordu.Duyduğumda kulaklarıma inanamadım.Ser mejor çalıyordu.Hayranı olduğum Ünlüler bestesini yaptığım şarkıyı mı söyleyecekti.Duymadan inanmam.Leon'da benim kadar şaşırmıştı.Maia ikimizin kulağına yanaşıp:
Ma:Ally'yi bu şarkının ingilizce versiyonunu söylerken duymuşlar ve çok beğenmişler.Kendileri de söylemek istemiş.
Ardından şarkı başladı.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin