42.Bölüm-Anlaşma

261 6 8
                                    

Violetta'dan
Dün babamın neden o saate kadar aramadığını öğrenemedim.Ama babam ilk defa telefonu açmadım diye delirmedi ya da kızmadı.Bir an babamın yerine kılık değiştirmiş bir robot var zannettim.Zaten gün içinde sadece bir kere -ki ben tam o zaman araması yerine tüm gün arayıp tam o anda aramamasını tercih ederdim-aramıştı.Bu da şüphelerimi kanıtlayan bir başka gerçek.Acaba Ramollo'da fark etmiş midir?Aşağı indiğimde Ramollu'yu gördüm de oradan aklıma geldi.
V:Ramollo?
R:Efendim Violetta.
V:Dün sende fark ettin mi babam beni arayıp açmadım diye hiç kızmadı.
R:Evet ve bu bir şey değil.Dün tüm gün ortalıktan kayboldu.Priscilla'nın halini görmen lazımdı.
V:Nasıl yani dün Priscilla'yla değil miydi?
R:Hayır.
V:Babamla ilgili garip bir şeylere bir yenileri daha ekleniyor.Telefonu açmadım diye delirmedi.Tüm gün ortalıktan kayboldu.Zaten benimle iligili şeyleri ben söylemeden biliyor,benden önce çıkıp benden sonra geliyor.Babam kesinlikle bir şeyler çeviriyor.Ramollo sen biliyor musun?
R:Ne!?!Yok canım Violetta.Baban ne saklayabilir ki?
V:Geçen yıl bende öyle düşünüyordum.
R:Violetta baban sadece yoğun son günlerde fazla yoğun.Ama dünü bilemeyeceğim.Zaten bir garip havası da vardı.Mutlu gibiydi ama bir yandan da üzgündü.
V:Onu bende fark ettim.Her neyse bir zaman sonra öğreniriz.Şimdi gösteriye odaklanmalıyım.Gösteri!!Ben daha şarkıyı bitirmedim!!
Hemen telefonumu kapıp Orlando'yu aradım.Ben bu şarkıyı onsuz bitirmem.Orlando üçüncü çalışta telefonu açtı.
O:Şarkıyı bitiremedin değil mi?
V:Evet!!Nereden bildin?
O:Tahmin gücüm iyidir.
V:Orlando bana şarkıyı bitirmem de yardım etmelisin.N'olur?Ben bu şarkıyı tek Başıma bitirmem.
O:Zaten edecektim.Bu kadar yalvarmana gerek yoktu.Şu an şirkette bir kaç işim var.Öğleden sonra şarkıyı bitiriz.
V:Harika, Benimde derslerim öğleden sonraya kadar.Stüdyoda yapıyoruz değil mi?
O:Olur.Benim için sorun yok.Sonra görüşürüz.
V:Sonra görüşürüz.
Ohh be!!Bir iş daha aradan çıktı.Şimdi stüdyoya gidip Diego'ya hediyesini vereceğim.
~~~~~~~~~~~~~~
Diego'yu anca dans dersinde yakalayabildim.
V:Diego.
Bana doğru döndü ve yanıma geldi.
D:Ben de seni arıyordum.Geçmişte olsa sevgililer günümüz kutlu olsun.
Sonra bana hediyesini uzattı.Bende ona hediyesini verdim ve şöyle dedim:
V:Sağ ol ve bu da sana.Aynı anda açalım tamam mı?
D:Tamam.
Onun hediyesini açtım.Küpe almıştı.Pembe,kalp şekilinde bir küpe.Çok şekerdi.Ben onun hediyesini açarken o da benim hediyemi açtı.Ve çok beğenmiş olduğu gözlerinde okunuyor.Ee tabii kim aldı?Ben...ve Leon.Aman şimdi onu boşver.Anı bozma.
V:Bu çok güzel Diego.Sağ ol.
Ona söz şansı bırakmadan öptüm.Leon'dan sonra bu bir hayli garipti,farklıydı.Bir kaç ayak sesiyle yüzümü yüzünden ayırdım ve arkama baktım.Gelen Ally'di.Göz göze gelince
sanki zoraki bir biçimde gülümsedi.
A:Üzgünüm bölmek istememiştim.
Sonra da çıktı.Diego bir an onun arkasında bakakaldı.Ama kısa sürede kendine geldi.
V:Peki sen benim hediyemi beğendin mi?
D:Evet nasıl akıl edebildin?
V:Şey...
Ona Leon'la aldık diyemezdim.Bir şeyler bulmalıydım.
V:Alışverişe çıkmıştım.O zaman bir anda buldum ve aldım.Beğenmene sevindim.
D:Ben de senin hediyeme bu kadar çok beğenmene sevindim.
Sonra da burnumdan öptü.Öptükten sonra arkaya baktı.Bu sefer gelen Leon'du.
L:Özür dilerim.Kimse yok zannetmiştim.
D:Önemli değil.Vilu benim derse gitmem gerek.
V:Tamam sonra görüşürüz.
D:Sonra görüşürüz.
Sonra sınıftan çıktı.O çıktıktan sonra Leon girdi ve bana doğru ilerledi.
L:Hediyesini beğendi mi?
V:Evet.Sen olmasan bulamazdım.
L:Zaten yok gibiyim.
V:Nasıl?
L:Senin hayatında öyle değil miyim?Beni bir arkadaş olarak görüyorsun bir sevgilin.
V:Seni arkadaşım olarak görmeye çalışıyorum ama bu çok zor.Arada kendimi kaybediyorum.
L:O zaman beni anlıyorsun yılbaşında bana aynısı oldu.Bir anlığına arkadaşlıktan çıkıverdim.Uçakta da öyle.Ve dün...
V:Dün kesinlikle benim suçum Leon.Sen dedin ben inatçılık ettim.
L:Bugünden sonra sadece ama sadece arkadaş olmaya çalışalım olur mu?
V:Çok zor da olsa çalışabilirim.Ya sen?
L:Ben de.Hadi gidelim arkadaşım.
V:Tamam arkadaşım.
Sonra birlikte sınıftan çıktık.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin