19.Bölüm

217 8 1
                                    

Buenos Aires!!Sonunda eve geldik.Evimi özlemişim canım.Olga ve Ramollo'yu da.Francesca ve Camilla'yı.Ve...Leon'u.Tamam kesinlikle kararlıyım.Piste gideceğim ama önce Leon'la stüdyoda bi Konuşmayı deneyeceğim.Benim hastaneden çıktığımdan beri hiç konuşmadık.Hep işim var,sonra falan ya da hiç aldırmıyor.Stüdyoya gittiğimde kızlarla sıkı sıkı kucaklaştık.Sonra da konuşmaya başladık.
F:Şimdi soruyorum.Teyzen ve dayının partisinde neredeydin?
C:Ally ve Ludmila'nın fotoğrafını gördük.Yanlarında biri daha vardı.
V:Şey aslında kızlar.... Ben partiye gittim ama kılık değiştirip.
F,C:Ne!?!Nasıl!?!
V:Dergide görmüşsünüzdür.Yanlarında kızıl saçlı bir kız dans ediyordu ya ,işte o bendim.
F:Neden yaptın peki?
V:Ally'le karşılaştığımda bana kızgın olacağını düşündüm.Ama değilmiş.Nasıl öğrendiğimi sormayın lütfen.
C:Peki Bayan Maia'ya yakalanmadın mı?
V:Kimler biliyor siz bir bilseniz?
F,C:Kimler!?!
V:Siz,Maia,Angie,Orlando,Ludmila,Maia'nın kuzeni ve onun sevgilisi.
C:Tek kelimeyle Vaovvv!!
F:Bunu Leon için yapsaydın ya akıllı.
V:Onu zaten yapacağım zeka Küpü arkadaşım.Hatta bu aynı şeyi düşündüğümüz için sende benimle geleceksin.
F:Ne!?Neden ben!?Neden Camila değil!?
C:Vilu haklı.Siz ikiniz çok sık aynı şeyleri düşünüyorsunuz.
V:Hem Marco'yu da izleyebiliriz.
Fran bir süre dudak büzüp düşündükten sonra kararını verdi.
F:Ufff peki!!Tamam!!Ama detayları anlat!!
Fran'a herşeyi anlattım.Yapmamamız gereken şeyler dahil.Hatta peruk bile bulduk.İsmi de hallettik.Ben Roxy,o Fausta.Önce piste sonra da erkeklerin yanına gidecektik.
Piste gelmeden önce Fran beni durdurdu.
F:Pekala dur bakalım biz şimdi neden geldik diyeceğiz?Hiç düşündün mü?
V:Merak etme ben herşeyi düşündüm.Sen bana uy yeter.
F:Aklından bana motokros yaptırmak geçmiyorsa elbette.
Sonra da piste girdik.Leon,Lara'yla konuşuyordu.Galiba şakalaşıyordular.Ally'le olduğu gibi.Bir düşündüm de.Lara'yla Ally'nin bir ortak yönü var.Motokros.Her neyse artık Benimde olacak.
La:Sen tescilli öküzsün Leon.Ally sana öküz demekte haklıymış.
Le:Sen de gıcıksın.Ama bunu yüzüne vurmuyorum.
La:Şimdi vurdun ya?!
Birbirlerine Öpüşecek kadar yaklaşmışlardı.Bende Violetta'ysam buna asla izin vermezdim.Her ne kadar şimdi Roxy olsam da.
R:Merhaba.
Leon ve Lara şaşırarak bana baktı.
La:Merhaba.Ne için gelmiştiniz?
Le:Lara biraz kibar ol istersen.Ben Leon.Bu da tamircim Lara.Ya siz?
Lara kibar ol kısmından sonra öküz diye mırıldandı.Evet o öküz ve benim öküzüm.
R:Ben de Roxy.Bu da arkadaşım Fausta.Biz motokros Öğrenmek için gelmiştik de.
F:Ne!?!?!
R:Yani biz dediğim ben canım.Arkadaşım izlemek için gelmişti.
Le:Pekala.Ne zaman başlamak istersin?
La:Leon!!
Le:Bana antreman olur.Sen daha çok sürmemi istiyordun ya hani.Al işte istediğin oluyor.
Lara homurdanmayı başladı.Leon ise hala bana sorduğu sorunun cevabını bekliyordu.
R:Şey yani sende uygunsan şimdi olabilir.
Le:Harika o zaman sen üstünü değiş.Lara da motoru hazırlasın.Değil mi Lara?
Lara istemeye istemeye motoru hazırlamaya başladı.Ben de üstümü değiştirmeye gittim.Francesca da benimle geldi.
F:Sürebileceğinden emin misin Vilu?
V:Evet fazlasıyla eminim.
F:Hadi bakalım.Kendine zarar vermemeye çalış.Öyle bir şey olursa baban seni gebertir.Bunu biliyorsun.Ve kaskı ve gözlüğü çıkartma.
Sonra kar gözlüğü gibi bir maskeyi bana taktı.
V:Biliyorum ve merak etme.Kötü bir şey olmayacak.
Kaskı takıp dışarı çıktım.Lara motoru hazırlamıştı bile.Leonda Kaskının takıyordu.Benim geldiğimi görünce bize döndü.
Le:Gözlüksüz sürebileceğine emin misin?
V:Evet.
Le:Tamam o zaman piste.Zaten pistte boş rahat rahat sürebiliriz.
Motorları alıp piste çıktık.Hadi bakalım Violetta.Bunu da yapabilirsin.Umarım.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin