Hayırlısyla teogu geride bıraktık.Bu bölümde benden nefret edebilirsiniz.Neyse ben lafı fazla dolandırmadan bölüme geçeyim.
Sabah her zaman ki gibi stüdyoya gittim.Bugün kesinlikle Roxy olmayacağım.Yoksa istemsiz olarak Violetta'lık yaparak Leon'a kızabilirim.Ders danstı.Bay Gregorio'nun dersi.
Ben sınıfa girdikten hemen sonra Bay Gregorio girdi.Kızlarla konuşamadım özetle.
~~~~~~~~~~~
Ders bitti sayılır.Son dakikalar.
Gr:Çocuklar bir ödev vereceğim.Bu ödevde Çiftler şeklinde olacaksınız.Çiftleri ben belirledim bile.
Broadway ve Camilla
Nata ve Federico
Ludmilla ve Diego
Francesca ve Maxi
Violetta ve Leon.
Ödev süreniz bir hafta.
Sonra çıktı.Harika!Bunu iyi anlamda mı dedim kötü anlamda mı dedim bilemedim.Yani Leon'la çalışacağım.Ama onun bundan rahatsız gibi.Andres'le konuşurken bunu çıkardım bizzat.Andres'in yanından ayrılıp benim yanıma geldi.Ki bu son günlerde bir ilk.
L:Ödev için birbirimize katlanacağımıza benziyor.Provalar için ne zaman uygunsun?Benim de yarışa hazırlanmam gerekte.
Katlanmak mı bi insan bu kadar mı çabuk değişir ya!!Ben belki birlikte çalışacağımız için mutluyum ne biliyorsun!Ama artık bende senle Çalışmaya can atmıyorum Leon bey(!)
V:Senin boş olduğun zamanlarda çalışırız.Yarışından eksik kalma(!)
L:Benim için hava hoş yarın dersten sonra salonda olacağım.
Sonra da gitti.İçimden ağlamak geliyordu.Onun benden bu kadar nefret ettiğini görmek beni üzüyordu.Sınıfta herkes gitmişti.Rahatlıkla da ağlayabilirim.Kimse de görmezdi.Eşyalarımı toplarken birazcık ağlıyordum.Daha sonra sınıfa biri girdi.Hemen göz yaşlarımı silip döndüm.Gelen Diego'ydu.Ve ağladığımı da fark etmişe benziyordu.Bana doğru yaklaşıp göz Yaşımı sildi.
D:Neden ağladığını tahmin edebiliyorum Leon yüzünden değil mi?
Kafa sallamakla yetindim.
D:Bi Erkeğin bi kızı böyle ağlatması hoş bir şey değil bence.
V:Sen Ally'le ayrıldığınızda Ally ne yaptı sence?
D:Ally sence ağlayacak tipten biri mi?Olsa olsa evde delirmiştir.O erkekler için asla ağlamaz.
V:Keşke bende söyle olsam.
D:Onun gibi acımasız ve duygusuz olmak istediğine emin misin?
V:Ally o kadar değil.Tamam biraz öyle ama bazı konularda.
D:O bazı konuları rahatlıkla sayabilirim.
V:Neymiş onlar?
D:Erkekler bunu başında gelir herhalde.Sonra...nefret ettiği kişiler.Ardından da inat ettiği kişler.
Hafifçe güldüm.
D:Seni güldürmesini başardım.Aferin bana!
V:Biraz da alçakgönüllü olsan fena olmazdı.
D:Evet biliyorum.İnanılmaz yakışıklı ve iyi biriyim.
V:Ve ben merkezci bunu atlama istersen.
D:Ben merkezci olsaydım senin keyfini yerine getirme çalışmazdım.
V:Haklı olabilirsin.
Sonra da ona sarıldım.Arkadaş olarak gerçekten en iyisiydi.Sonra ani bir sesle sarılmayı bıraktık.Gelen babam zannettim ama Jeremias'tı.Ciddi söylüyorum babam olduğuna yemin edebilirim.Aynı onun vereceği tepkilerden çünkü.
J:SİZ NE YAPIYORSUNUZ BURADA!?!?Yani şey dersiniz yok mu sizin.
V:Şey evet var.Hemen derse gidecektik hatta.
D:Peki o zaman bu konuşmamıza stüdyodan sonra bir kafede devam etsek mi?
V:Bu bir çıkma teklifi mi?
D:Sen istediğin gibi anla.Peki bu evet mi?
V:Sen de bunu istediğin gibi anla.
D:Peki o zaman sonra görüşürüz.
Sonra da yanağımdan öpüp gitti.
Jeremias ise kızgına benziyordu.
V:Jeremias bir sorun mu var?
J:Yok canım,sadece merak ettim de.Sen Leon'la çıkmıyor muydun?
V:Ayrıldık.Yaklaşık iki ay önce.
J:Ne!?!Yani o kadar oldu mu?
V:Evet.
J:Peki barışmayı düşündün mü hiç?
V:Bugüne kadar evet ama onun hiç böyle bir fikri yok sanırım.Bende hayatıma devam etmeliyim.
J:Baban ayrıldığını biliyor mu?
V:Hayır ve galiba bugün ona söyleyeceğim.Eskiden Leon'a kızmasın diye söylememişim.Ama o zaman barışacağımıza umudum tamdı.Şimdi söylesem o kadar bir şey değişmez bence.Ve derse geç kalacağım.Konuşma için teşekkürler.
Sonra da koşarak sınıftan çıktım.Dersede zar zor yetiştim zaten.
~~~~~~~~~~~
D:Hazır mısın?
V:Kesinlikle.
D:Gidelim o zaman.
Diego'yla bir yerde oturduk.Ally'nin neden başta ondan nefret ettiğini anlamıyorum.Aslında iyi çocuk.Yani tüm erkekler gibi o da öküz ama olsun.Bu arada bu ikisi tanışmıştınız sormadım.
V:Diego,Ally ve sen nasıl tanıştınız?
D:Havaalanında çarpıştık.Hatta telefonlarımız yere uçtu.
V:Ally bu yüzden mi senden nefret ediyordu.
D:Hayır.Stüdyoya giriş sınavında Angie ve annesi önünde şarkıyı ona söylediğim için.
V:Bende olsam ben de ederdim.Haklı kız.
D:Ya siz kuzen olarak böylesiniz ya da tüm kızlar böyle.Hangisi?
V:Tüm kızlar böyle.Ama biz iki kuzende çok fazla Öne çıkmış durumda.
D:Galiba öyle.Başka kuzenin var mıydı?
V:Angie daha evlenmediğine göre sadece Ally.Tabii Maia ve Orlando bir süpriz karar almadıysa.
D:Ki o da yakında olur bence.
V:Sen bunu nereden biliyorsun?
D:Bay Orlando Bayan Maia'yla....şimdi nasıl desem bilmiyorum.Ama sana özet geçeyim.Dayının tek kızı Ally olarak kalacak.Çünkü Bayan Maia bu işe karşı.
V:Eee?Bence de.On sekiz on dokuz yıl sonra çocuk istememekle haklı.Ve ailemle ilgili benim bilmediğimde senin bildiğin daha neler var?
D:Düşüneyim.Angie Buenos Aires'a dönmeseymiş evli olabilirmiş.
V:Nasıl!?
D:Orada bir sevgilisi varmış.Onunla üç dört yıl çıkmışlar.Angie Buenos Aires'e dönmeye karar verdiğinde ayrılmışlar.Ama onu çok seviyormuş galiba.Bay Orlando en az babanı sevdiği kadar diyordu.
V:Hadi canım!!Vaovv!!Başka ne var?
D:Galiba bu kadar.Angie konusunu Ally Albümleri karıştırken sormuştum.Diğeri ise onlarla aynı evde kalırken fazlasıyla öğrenmiştim.
V:Ailemi benden daha iyi tanıyorsun.Eee yani sen onlarla benden daha fazla vakit geçirdin.
D:Ally sayesinde.Ve biraz dolaşalım mı?
V:Elbette.
Kalktıktan sonra yürümeye başladık.Aynı zamanda konuşmaya devam ediyorduk.
~~~~~~~~~~
Bayağı bir dolaştık.Ona veda edeceğim sırada neden yaptım bilmiyorum ama onu öptüm.Bunu neden yaptığımla ilgili en ufak bir fikirim yok.Yani birden bire içimden geldi.O da buna karşı çıkıyor gibi görünmüyordu.Karşılık veriyordu.Ona karşı Leon'a hissettiğim gibi hissetmiyorum.Onu neden öptüğünü bile bilmiyorum.Ama galiba onu seviyorum.Aşık değilim ama seviyorum.Belki ona aşık olurum.Ally'ninde sevgilisi var sonuçta.Belki Leon'la olanlar gibi olmaz sonumuz.Hayır!!Bunlar ancak kendimi ikna etme çabaları!!Bu dediklerim yapmam imkansız.Ally'nin eski sevgilisyle çıkamam.Diego'yu ittirdim.
Gözlerine bakmamaya çalışarak ve uzaklaşmaya çalışarak:
V:Üzgünüm neden yaptım bilmiyorum.
Deyip oradan uzaklaşmaya çalıştım.Ama Diego beni kendine döndürdü.
D:Üzülmen gereken bir şey yok.İkimizde kimseyi aldatmıyoruz.Kimseyi üzmüyoruz....
V:Ally.Senle çıktığımı öğrenirse bana çok kızar.Daha önce kızmadıysa bile şimdi çok kızar.O benim tek kuzenim.Onu kaybedemem.
Sonra da koşarak uzaklaştım.Acaba haklı olabilir miydi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfic"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.