3.Bölüm

568 14 2
                                    

Bugün Leon'umun doğum günü!!Sabah erken kalktık tabii Leon dışında.Onu süprizi akşam yapacağız.O zamana kadar herkes onun doğum gününü unutmuş gibi yapacak.Ve ben gülmeden edemiyorum herhelde Leon başta ben olmak üzere herkesi öldürecek.Yok beni öldürmez canım.Yine havuza atar falan işte.Bana kıyamaz.Kahvaltıda partiyle detayları konuşuyorduk.

A:Şimdi parti dokuz buçukta başlıyor.Kim Leon'u oyalayacak?

D:Bence ben ve Maxi yapalım.Yani biraz onu otelden uzaklaştırırız.

F:Iyi fikir ama bence Maxi ve Broadway yapsın.Yani Fede olsaydı senle o tamam da şimdi birşeyler olduğunu sezebilir.

M:Peki otelden çıkartıp ne yapacağız?Yani oyalama olarak.

C:Kızlara süpriz hediye alağız diyeceksiniz.Onu yorucaksınız yani.

Mc:Fikir iyi bence.

Lu:Bence de.

V:Ştttt!!!Sessiz olun Leon geliyor.Planı uygulayın.

Daha sonra Leon masaya gelip yanıma oturdu.Sanki bir şey bekliyormuşcasnına bize baktı.

L:Eeeee?Bugün günlerden ne?

A:Bilmem 13 Eylül galiba.

D:Doğru tutturdun Al.Bugün13 Eylül.

F:Bugün ne vardı ki soruyorsun?

L:Bilmem belki siz biliyorsunuzdur diye soruyorum.

A:Ben biliyorum galiba Niall Horan'nın doğum günü.

L:Gerçekten ilk aklına gelen bu mu?

M:Galiba ben biliyorum ya.İspanyollar bugün Aztek'i işgal etti.

L:Ya siz bunları Wikipedia'den mi gördünüz de bana söylüyorsunuz ya.

A:Araştırma yapmak suçum oldu şimdi?

L:Hayır da bugün daha başka özel bir gün ya.

V:Barcelona'daki son ikinci günümüzden mi bahsediyorsun?

L:Boş verin gitsin.Tamam mı?Ben ne dediğimi bilimiyorum.

A:Bunu anlamana sevindim.

Leon gözlerini devirdi.Şimdi şunu fark ettim biz hepimizden çok iyi oyuncu olur yani.Leon'nun bize kızdığı belliydi.Hem de çok.Hepimize kahvaltıdan beri trip atıyordu.Partiyi bilmediği için de işimize geliyordu.Aslında bugün tek süpriz ona değil.Fede'de bu akşam partide olacak.Uçağı partiden bir saat önce ineceği içinde Ally'le hem Leon'a hem de Ludmila'ya gözükmeye çalışacaklar.Ludmila ise onun buraya geldiğini bilmiyor ama delirinceye kadar mutlu olacağını biliyoruz.

Uzun uğraşlar sonunda Leon otelden çıkmayı kabul etti.Bizde onu üç saniye satıp parti hazırlıklarına başladık.Çok eğlenceli olacak.

------Parti zamanı---------

Sonunda parti zamanı geldi.Her yer çok karanlıktı.Leon görmesin diye yapmıştık.Leon yavaşça ve dikkatlice havuz kenarına doğru geliyordu.Maxi ve Broadway el fenerleriyle bizim yanımıza gelmişti.Onun süpriz yaptığındaki tepkisini görmek için ben dikkatlice ona doğru ilerledim.Bana doğru ilerlemeye devam etti.Ben de geri geri giderken düştüm.Yere düştüm yani havuza değil.Leon'da benim ayağıma takılıp üstüme düştü.Böylece benim olduğumu anladı.

L:Violetta burada ne işin var ve neden elektrikler yok?

V:Elektirkler kesilmiş.

L:Harika (!).Bu hayatımın en kötü doğum günüm.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin