Stüdyodan sonra tüm gün Diego'ylaydık.Anca eve geliyorum özetle.Piste gitmedim.Ama yarın yüzde binbeşyüz gideceğim.Yarın stüdyo olmadığı için bu kadar net konuşuyorum.Babamı ise bir şeyler uydururum diye düşünüyorum.Hatırlatmak gerekirse gecen yıl sene sonuna kadar stüdyoya gittiğimi ondan saklamıştım.Bi güncük de saklayabilirim herhalde.Hem içimden bir ses benden bişeyler sakladığını söylüyor.Evden benden önce çıkıp benden sonra geliyor.Ve ona söyleyeceğim şeyleri ben söylemeden öğrenmiş oluyor.Acaba beni takip mi ediyor ya da bir telsizle beni mi dinliyor?Tamam ikiside saçmalık ama olabilir de.Her neyse artık.Odama çıkar çıkmaz telefonumu şarja taktım.Diego'yla dolaşırken bitmişti.Telefonu açtığımda sadece bir cevapsız arama vardı.O da babamdandır dedim.Ama hiç öyle çıkmadı.Arayan Ally'miş.
V:Ne!?!?!?
Bu sesli çıkmıştı ağzımdan.Çünkü Ally şu günlerden beni aramasını beklediğim son kişiydi.Acaba arasam mı diye hiç düşünmeden onu aradım.Telefon çaldı,çaldı ve çaldı.Anca üçüncü çalmada açıldı.
Ma:Alo Violetta.
Bu Maia'nın sesiydi.Bak bu garip işte.Ally'nin telefonun annesinde ne işi vardı.Ben bile babama telefonumu vermiyorum.Kesin bir sorun var.Hem Maia'nın sesi de Endişeli geliyordu.
V:Maia,şey ben Ally.....
Ma:Ally'nin aradığını düşündüğünü biliyorum.Onun telefonuya çok haklısın.
V:Peki bir sorun mu var?Beni kendi telefonundan da arayabilirdin.Tabii şarjın bitmediyse.
Ma:Ally galiba en son seni aramış ya da arayacaktı.Nereye gideceğini belki söylemiştir diye düşündüm de.
V:Hayır beni aramadı.Yani senin onun telefonundan araman dışında.Ayrıca şu günlerde son konuşmak istediği kişi benim.Ve ne olduğunu anlatacak mısın?
Ma:Ally rüzgar sörfü yaparken suya düşmüş.Sonra da dalmış.Su yüzeyine çıktığını da görmemişler.
Benim yüzümden.Benim Diego'yla çıktığımı öğrendiğinde yapmış olmalı.Ben bunu düşünürken Orlando Maia'ya seslendi.Maia benimle konuştuğunu unutup hemen onu dinlemeye başladı.
Ma:Ally'yi buldunuz mu?
O:Hem evet hem hayır.
Ma:Ne demek şimdi bu Orlando!!!
O:Şöyle Ally'yi tam olarak bulmadık.Ama nerede olduğunu biliyoruz.
Ma:Eee gidelim o zaman!?
O:Hawaii'de.
Ma:Ne!?!?!Sen ciddi misin?Ally Los Angeles'tan Hawaii'ye kadar yüzmüş olamaz biliyorsun değil mi?Zaten buradan anca uçakla....
O:Ya da gemiyle gidilir.
Ma:Gemiyle mi gitti diyorsun?
O:Evet.
Ma:Peki o zaman kimin gemisiyle?
O:Galiba Luke'un baksana.
Orlando ,Maia'ya bi video açtı.Ally şarkı söylüyordu.Galiba Selena Gomez'in şarkılarından.I told,I told ,I told myself again
Söyledim, söyledim, tekrar söyledim kendime
I'll never runnin' back on what I said
Söylediklerimi geri dönmeyeceğim
Tryin' not to run but you're so far away, so far away
Koşmamayı deniyorum ama çok uzaktasın, çok uzak
Listen to the conscience in my head
Vicdanımı dinliyorum
I'm conscious but I'm lonely halfway dead
Farkındayım ama yalnız ve yarıya ölüyüm
Tired of the thing you never, you never said
Senin hiç, hiç söylemediğin bir şeyi denedim
You never said
Hiç söylemediğin bir şeyi
Our love was made to rule the world
Aşkımız dünyaya hükmetmek için var
You came and broke the perfect girl
Geldin ve kusursuz kızı kırdın
Our love was made to rule the world
Aşkımız dünyaya hükmetmek için var
Our love was made to rule the world
Aşkımız dünyaya hükmetmek için var
You left wanting what we were
Bir zamanlar olduklarımıza bizi hasret bıraktın
Our love was made to rule the world
Aşkımız dünyaya hükmetmek için var
Forget forever, forget forever
Unut gitsin, Unut gitsin
Forget you ever knew my name,my name,my name,my name
Adımı bile unut, adımı, adımı, adımı
O:Ve şu Yazıyı sesli okur musun canım?
Ma:"Ünlü plak Yapımcıları Orlando ve Maia Martinez'ın kızı Ally Martinez bu akşam sevgili ile beraber Hawaii'de bir karaokede görüldü.O gün öğleden sonrasında ise yatla Hawaii'ye geldikleri görüntülendi."Canım telefonunu ödünç alabilir miyim?
O:Elbette ama neden ki?
Ma:Luke arayacağım.
Bir süre sonra Angie'den geldi.
An:Maia'ya gösterdin değil mi?
O:Evet ve şu anda Luke'u arıyor.
Ma:Şisstt!!Açtı.
An:Hoparlöre al.
Ma:Hayır siz benim dediklerimden anlarsınız zaten!!
Ma:Alo Luke.
Sonra da ingilizce konuşmaya başladılar.Orlando'nun Angie'ye tercüme etmesini dinlemeye başladım.
An:Maia ne dedi?Yüz ifadesinden kızdığı belli oluyor.
O:Ally'nin yanında olduğunu neden söylemedin diyor.
Orlando Maia'nın dediği şeyi gülerek tercüme etti.
O:Bir daha böyle bir şey yapmasında Ally'e yardım ederse onu Antartika'ya kutup ayılarına yem yapacağını söylüyor.
An:Bende Maia'ya yardım edeceğim.Ve sen buna gülüyorsun.Senin daha fenasını yapmanı beklerdim.
O:Benim aklımda iki fikir var:Biri Güneş'e yollamak diğeri...
An:Karadeliğe yollamak mı?
O:Hayır birilerinin yaptığı gibi Ally'yi ondan saklamak.Bu sana tanıdık geliyor mu?
An:Güneş'e yollamak daha kesin bir çözüm olurdu bence.
Angie kesinlikle bilmemezlikten geliyordu.Peki bunu kim yapmıştı ki?Düşün...düşün....düşün....Elbette ya babam.Beni Angie ve Orlando'dan saklamıştı.Ama Angie haklı Güneş'e yollamak daha kesin bir çözüm olur.
Sonra Maia galiba Ally'le ilgili bir şeyler dedi.
O:Ally'yi istiyor.Maia'cığım hoparlöre alabilir misin bi tanem?
An:Yalaka
Ma:Bence de.Ve alıyorum.
A:Anneciğim canım anneciğimmmm...
An:Babasının kızı.
Ma:Juliet Ally Martinez,bunu nasıl yapabildin?!!?Senin için ne kadar endişelendim biliyor musun?
An veO:Endişelendim?
Ma:Endişelendik işte!!!
A:Üzgünüm Hemde çok ama çok ve Ilk karşılaştığımızda bana istediğin cezayı verebilirsin.
O:Evet zaten buraya geldiğinde alacaksın.
A:Yaa hayır baba.Ben Los Angeles'a dönmeyeceğim.Hem Luke'ta yanımda kesinlikle geri döneceğim.Ama Boston'a ve zaten Luke'la Boston'a geri dönmek şartıyla Hawaii'ye geldik.Ona söz verdim.Biliyorsunuz hem sözümde durarım.
Bir süre sessizlik oldu.Ardından:
Ma:Peki tamam.Ama Boston'a döndüğünden andan itibaren yılbaşına kadar yalnız hiç bir yere gitmiyorsunuz.
A:Gitmiyoruz?
O:Sen ve Luke.Şehir dışına hatta şehir içinde.
A:Ya başbaşa yemeğe çıkmak istersek.
O ve Ma:Ally!!
A:Tamam,tamam sakin.
An:Daldıktan sonra ne olduğunu anlatabilir misin küçük hanım Martinez?
A:Şimdi mi?
Ma,O ve An:Şimdi!!
A:Tamam Luke yatının radarında beni görmüş hemen kurtarmış işte.Sonra uzun uğraşlar sonucunda ona Hawaii'ye gitmeye ikna ettim.Sonra işte burada olduğumu göstermek için bunu yaptım.
Ma:Detayları da alalım Ally.
A:Babam oradayken almak istediğinize emin misiniz?
O:Ally!!!
A:Düşündüğün gibi değil baba.Yani tam olarak.Bak anne bu yüzden demiştim?Sen rahatlatarak anlatırdın.
O:Ally ilk uçakla Los Angeles'a geliyorsun!!!
Ma:Orlando biraz sakin ol.Ally kelimelerini dikkatli seçerek anlatsan bi.
A:Şey şöyle sizin benim yaşındayken yaptığınız gibi.
O ve Ma:Ne!?!?!
A:Bana ne sizde yapmıştınız.Hemde büyükannemin yakalama olasılığa karşı.Maria halam kurtarmış sizi.Hem tek bu da değil.Liz teyzem ve dayım sizi yakalamamış mıydı?
Ma:Liz ve Ed bizi ne zaman yakalamıştı ki?Aynı anda hem de.
O:Ikisi ortak sizin evde yani babanın evindeyken.
Ma:Onda da zaten yerde yatmana kıyamamıştım.
O:Hem de sen zorlamıştın.Peki Maria bizi ne zaman kurtarmıştı?
Ma:Birlikte eve çıkmadan önce.
An:Ve ben bunları şimdi öğreniyorum.Tahmin ettiğim şey mi?
O ve Ma:Yok hayır.
O:Alt tarafı yan yana uyumuştuk.
An:Bizim evde?Ve anneme yakalanmadan.Çok iyi birer FBI ajanı olabilirmişsiniz.
A:Aynen ve siz neden işin abartısı zannettiniz ki?
O ve Ma:Hiç.
An:Benim çıkardığım ......
Ma:Bence bu kadar eski Günlerden konuşmak yeter.
O:Bence de.
Ma:Özetle Ally Hawaii'de kalabilir.
O:Uçak biletini ben alıp Luke'a gönderirim.Riskleri azaltalım.
A:Tamam şimdilik bu kadar mı Luke'la yemek yiyeceğiz de?
O,Ma ve An:Evet.Sonra konuşuruz.
Maia'ya Orlando'ya telefonunu geri verdi.
An:Siz yırtmaya çalışmayın bence.Tepkinizle bayağı bir şeyi belli ettiniz.
O:Angie saçmalıyorsun ama.
Ma:Aynen Angie.Öyle bir şey olsaydı Hazel'a veya Chirstina'ya söylerdim zaten.
An:Hazel burada.Hemen onu bulmalıyım.
O:Hayır hayır Angie dur.Maia neden yaptın şimdi bunu?
Ma:Ağzımdan kaçtı.Onu hemen durduralım.
O:Sonra da havuza atalım.
Ma:Kardeş kavgasına karışmıyorum.
Sonra da koşmaya başladılar.Bende telefonu kapadım.Dayıma,anneme ve Maia'ya hayran kaldım.Acaba babama sorsam bilir mi?Yok canım ya Maia da dedi."Chirstina ve Hazel'a söylerdim."Umarım Angie'ye yetişemezlerde Angie öğrenir bana anlatır.
💮♦️💮♦️💮♦️💮♦️💮♦️💮♦️💮
Kahvaltıdan sonra hemen üstümü değiştirip piste gittim.Leon de erken gelmişti.Hatta motorda birşeylerle uğraşıyordu.
R:Günaydın Leon.
Seslendiğimi duyduğunda bana dönerek gülümsedi.
L:Günaydın seni bu erken vakitte buraya atan rüzgar ne ?
R:Canım istedi.Uzun zamandır motor sürmüyorduk ya.
L:Güzel.Şunu halledeyim.Sürmeye başlarız.
R:Lara yok mu?
L:Şehir dışında bir kaç işi varmış.Hafta sonuna kadar dönmeyecek.Ahh yeter ama artık ben bunun beceremiyorum!!
Leon'nun yanına doğru ilerleyip ne olduğunu sordum.
R:Neyi beceremiyorsun?
L:Şurası sıkışmış iki saattir bunu halletmeye çalışıyorum.Baksana.
R:Ben bu işlerden pek anlamam ama.
L:Olsun.
Motora biraz baktıktan sonra tutma olasılığı az da olsa fikirimi söyledim.
R:Yağlasan düzelir belki.
L:Deneyelim o zaman.
Leon Yağı alıp sıkışan yere döktü.Ve o yer tekrar oynamaya başladı.
L:Sen bi dahisin.Motor dahisi.Seninle ilgili bilmediğim daha neler var?
R:Pek bir şey ve sallamıştım.Ben bisiklet sürmesini bile bilmem.
L:Hadi canım motokrosta beni geçebiliyorsun ama bisiklet sürmesini bilmiyorsun.Tamam bi gün sana bisiklet binmesini öğreteceğim.
R:Evet çok cins bi insanım.
L:Belli oluyor.Ve ilk geldiğin gün neden öyle aniden gittiniz?
R:Şey acil bir işimiz çıktı.Özür dilerim sana Söyleyemedim.
L:Önemli değil.Ben de şey diye düşünmüştüm.Boş ver Saçma bir şeydi.
R:Neydi ki?Leon merak ettim şimdi bak?
L:Lara ve benle ilgili olduğunu düşünmüştüm.
R:Lara'yla aranda ne oldu ki?
L:Gördün değil mi?
R:Evet ama gerçekten onunla alakası yoktu.
L:Biliyorum sana güveniyorum.
İçimi suçluluk duygusu bastı.Bana-Roxy'e-güveniyor.
L:Sürmeye başlamadan önce şarkı söyleyelim mi?
R:Olur ama ben şarkı söylemeyi beceremem.
L:Hadi ama herkes becerebilir.
Elimden tutup beni sürükledi.Sonra gitarı alıp söylemeye başladı.Ally'nin şarkısını hatta.İspanyolca versiyonunu elbette.
Valió la pena todo hasta aquí
Porque al menos te conocí
Buraya kadar ki her şeye değdi
Çünkü seni az da olsa tanıdım
Valió la pena lo que vivimos
Lo que soñamos
Lo que conseguimos
Yaşadığımıza değdi
Hayal ettiğimize
Devam ettiğimize
Valió la pena, pude entender
Que cada historia es una razón
Değdi, anlayabildim
Her hikayenin bir sebep olduğunu
Para estar juntos, para creer
Para que suene nuestra canción
Birlikte olmamız için, inanmak için
Bizim şarkımızın çalması için
Hoy somos tantos, hoy somos más
Hoy más que nunca
Biz bugün çokuz, biz bugün çok fazlayız
Bugün hiç olmadığı kadar çok
¡Puedo volar!
Uçabiliyorum!
Leon söylerken ben olduğumu anlamasın diye ona vokal yapmıştım.Onun bunu anladığına emin.
L:Buna söylemek değil vokal yapmak deniyor biliyorsun değil mi?
Gözlerimi eğerek kafa salladım.Leon bundan asla hoşlanmazdı.Bi kıza bunun yakışmayacağını söylerdi.Tahmin ettiğim gibi de eliyle Yüzümü kaldırdı.
L:Seni kırmak istememiştim sadece sesini merak ediyordum.Tanıdığım biri daha şarkı söylemeyi istememişti.Ve sesi çok güzel çıkmış.Senin de öyle mi merak ettim sadece?
Gülümsedim.Gülümsedim çünkü o tanıdı kişi bendim.Beni zorlayarak şarkı söylemişlerdi ve ondan sonra stüdyoya kaydolmaya karar vermiştim.Hayatım ondan sonra değişmişti.O eski Violetta değildim o günden sonra.
L:İstersen hemen sürmeye başlayabiliriz.
R:Bi şarkı söyledikten söyle olabilir.
Leon gülümseyerek gitarı geri aldı.Ve benim söylememi bekledi.Hangi şarkıyı söyleyeceğimi bilmiyordum ama Leon'nun bilmediği bir şarkı olmalıydı.Galiba onu buldum.
Underneath it all.
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of
Underneath it all.
I'm missing you so much
Baby let's not give it up
Bütün bunların altında.
Ben hala tek seni seviyorum
Sen hala bir hayalsin
Bütün bunların altında.
Ben seni çok özledim
Bebeğim pes etmeyelim
I don't wanna give this up
So, I'm putting on a show
Cause what we have is true
And I don't want to let it go
I know that you feel in love
Even if you can't see
I know one day you will discover
Underneath it's me
Ben bundan vazgeçmek istemiyorum
Bu yüzden, gösteriye koyuyorum
Çünkü sahip olduklarımız doğru
Ve ben gitmesine izin vermek istemiyorum
Biliyorum, sen aşık olduğunu hissediyorsun
Hatta göremiyorsun bile
Biliyorum, bir gün keşfedeksin
Benim altımda iken
Oh! Baby I wish I could tell you
How I fell but I can't
Cause I'm scared to
Oh! Boy I wish I could say that
Oh! Bebeğim dileğimi sana söylemek isterdim
Nasıl hissettiğimi ama yapamam
Çünkü korkuyorum
Oh! Oğlum ben sana söylemek isterdim ki
Underneath it all.
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of
Underneath it all.
I'm missing you so much
Baby let's not give it up
Let's not give it up...
Bütün bunların altında.
Ben hala tek seni seviyorum
Sen hala bir hayalsin
Bütün bunların altında.
Ben seni çok özledim
Bebeğim pes etmeyelim
Hadi pes etmeyelim...
Şaşılacak bir şekilde Leon besteyi biliyordu.Acaba Ally ona söylemiş miydi?Ya bunu bana gönderdiğini biliyorsa.Tamam Vilu sakin.
L:Sözler güzel olmuş.Ama bestemi nereden buldun?
R:Besten?
L:Evet ödevi için besteyi Ally'e vermiştim.
Demek Ally bana yanlış MP3'ü verdi.Tabii ya sözlerden anlamam gerekir.Ally bunu Diego'ya yazmıştı.Ya da Luke.Ama şarkıya bakılacak olursa büyük olasılıkla Diego'ya.Bunu kıskanmalı mıyım bilmiyorum.Sonuçta artık benim sevgilim.Ama hayır kıskanmamalıyım.Aslında Ally'i Diego konusunda hiç bir konu da kıskanmamalıyım.Sonuçta ona aşık olan o.Her neyse bunu daha sonra da düşünebilirim şimdi Leon'a ne diyeceğimi bulmalıyım.
R:Şey ben...Ben Barcelona da Ally'le karşılaşmıştım.Babasının doğum günü partisinde o zaman duymuştum.
L:Partide ne işin vardı?Yok dur şirketlerin çalışıyor olmalısın.
R:Şey evet.Fotoğraf Bölümü'nde.
L:Bayan Maia'lar burada olmadığı için işin yoktur şu son günlerde.
R:Evet.
L:Ama herhalde yılbaşında kesin Amerika'dasın.
R:Neden ki?
L:Ally'nin doğum günü ve yılbaşı için.
R:Ayy!!Evet aklımdan çıkmış olmalı.
L:Ben motora bakayım.Acaba yapın etkisi geçmiş mi diye?
R:Ben de seninle geleyim.Sonra üstümü değiştiririm.
Leon'la motorun oraya doğru geldik.Biraz yere biraz yağ dökülmüştü.Leon benim önümdeydi.Yağda o kaymadı ama ben kaydım.Ve onun üstüne doğru düştüm.Refleksleri benden sonra hızlanmış olmalı ki hemen dönüp beni tuttu.Ama sonra onunda ayağı kaydı.Suratlarımız öpüşecek kadar yakındı.Leon gözlerini kapatıp bana doğru yaklaştı.Ne yapmalıyım?Onu öpersem ben olduğumu anlayacaktı.Öpmezsem de bana karşı kırılacaktı.Bunu belki hayatımda ilk kez söyleyeceğim ama keşke bizi biri bölse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfic"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.