Diego'yu öldüreceğim.Nasıl beni sahnede öper ya?Eski sevgilisiyle barışmak istemiyorsa kendi sorunu benim değil.Ben kendi sevgilimi geri istiyorum.O benim ilk ve tek aşkım.Sahneden koşarak uzaklaştım.Leon ve Ally gitmişti bile.Prova bu durumumda daha sonraya ertelenmiş olmalı.Yani ben,Leon ve Ally olmadığına göre.Ama yapa da bilirler.Ancak şimdi hiç bir şey umrumda değil.
Eve geldiğimde babam yoktu.Ben kapıdan girdikten sonra kızgın bir şekilde geldi.Şu anda hiç ona katlanacak halim yoktu.Odama çıkıp müzik dinlemeye ve günlüğüme yazmaya başladım.Bunu yapmaktan kimse alıkoyamazdı.
Ally'den
Leon'la beraber motokros pistine gittik.Normalde sürmem yasaktı.Ama o kadar sinirden evde delirmektense bunu yapmam herkes için daha iyi.Leon'la bir kaç tur sürdükten sonra ben eve gittim.O sürmeye devam etti.Lara'da oradaydı.Leon sürerken bende eve gitmek için üstümü değiştirirken biraz konuştuk.Aslında o kadar da kötü bir kız değilmiş.Olanları biraz anlatınca bana hak verdi.Leon'dan da birazcık hoşlanıyormuş.Partide kendini tutamamış meğer.Ama Leon'nun sevgilisiyle kavga etmesine üzülmüş.Eve giderken şarkı Algo se enciende'yi mırıldanmaya başladım.Aslında pek mırıldanmaya değildi.Bildiğin söylüyordum.Benim şarkı söylemem için enstrümana gerek yoktu,ben her yerde söylerim.Eve gittiğimde biraz sinirlerim düzelmişti.Eve geldiğimde babam ve annem evde oturuyordu.Hatta Aynı Yıldız'ın Altında'yı izliyordular.Ama ayıp ettiler canım yani.En sevgilim kitaplardan biriydi.Alacakaranlık,Açlık Oyunları ve Percy Jackson'la beraber elbette.Neyse işte filmi durdurmuşlardı.Babam telefonla konuşuyordu annem ise duymazlıktan geliyor.Kesin şu tasarım meselesiyle ilgili.Mutfağa saklanıp babamı dinlemeye başladım.
O:Maia sen söylesen yani ben söylersem.....ne yapacağımı bilmiyorum bu konuyla ilgili her şeyi yapabilir.
Ma:Hangi konuyla ilgili ?
O:Maia'ya veriyorum sen söyle bana patlama olasılığı az değil.Her ne kadar eşi de olsam.
Babam telefonu anneme verdi.Annem babamın son dediği kısma gülmüştü.Ama annem yapardı canım yani.
Ma:Neymiş benim ne yapacağımı bilemediğini konu Liz?
Babam ve Liz teyzem konuştu mu?Tamam konu çok ciddi olmalı.
Ma:Ne?!?!New York mu?!?!
Ma:Liz tamam.New York şu dünyada Paris kadar sevdiğim tek yer orası doğru.Ama yani tekrar taşınmak zor olacak hem de Ally'i 19 yaşına girmeden hayatta onu evde yalnız bırakmamam biliyorsun hanım efendi 15 yaşında Los Angeles'tan Paris'e kaçmasını becermiş kız.Hayır olmaz.Ally'nin zaten sinirleri üstünde asla olmaz.Angie Buenos Aires'ta olsa düşünebilirdim ama hayır olmaz.
Ma:Hayır Ally konusunda kesinlikle çok ciddiyim olmaz.
Ma:Öyle bir fırsatı var zaten.
Ma:Benim Boston'daki iş arkadaşım vardı ya.Buenos Aires'a gelmiş Ally şarkı söylerken de duymuş.Ally'nin de senini çok beğenmiş.Onunla çalışmak istediğini söyledi.Ama ben ona daha söylemedim.
Ma:Liz düşüneceğim dersem kapatmama izin verecek misin?
Ma:Tamam öptüm.Bay.
Hemen mutfaktan çıktım.Annem sanki benim kendisini dinlediğimi biliyormuş gibiydi.
Ma:Üzgünüm sana söyleyecektim ama teyzen nedenini sorunca kendimi tutamadım.
A: Liz teyzem seni hangi konuda ikna etmeye çalışıyordu?Çok dil dökmüşse benziyordu.Babamla bile konuştuğuna göre.
O:Şu meşhur tasarımcı işte anneni çiziminine çok bayılmış ve kendisiyle çalışmasını istemiş.Ama New York'ta.
A:Şu benim sesimi beğenen arkadaşın, anne ben küçükken New York'taki evimize gelmiş miydi hiç?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fiksi Penggemar"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.