14.Bölüm

294 13 1
                                    

Sarılmayı bıraktığımızda Angie benim arkama bakıp:

An:James!Orlando!

Ben de öyle diyince merakla arkama baktım.İkisi arkası dönüktü.Angie seslenince ikiside döndü.Bende koşarak Orlando'ya sarıldım.Onu da çok özlemiştim.

O:Vilu tamam.Bende seni özledim canım.

V:Burada ne işin var?

O:İş seyahati.

Angie ve diğerlerinin yanına geri döndük.

Pr:James!

J:Priscila!

An:Siz birbiriniz nereden tanıyorsunuz ki?

J:Priscila benim kuzenim.

Orlando ve ben ağzımız kapayarak çaktırmadan gülmeye başladık.Angie'nin en yakın arkadaşı,babamın sevgilisiyle kuzen yani.Hem de babam Angie'nin eski sevgilisi.İkisi içinde zor bir şey.Angie,ben ve Orlando'nun güldüğünü fark edince -biraz korkudan-sustuk.

V:Şimdi hepiniz birlikte New York'tan mı geldiniz?

O:Hayır bence önce Londra'ya sonra Paris'e gittim.Paris'te de uçakta karşılaştık.

J:Angie de yol boyunca sürat astı.Çünkü onu zorla getirdiğim için.

G:Violetta da öyle.

Angie'yle göz göze gelince ikimizde güldük.İkimizde buraya gelmek istemiyormuşuz ama birbirimizi görünce iyi gelmişiz olmuşuz.Ona tekrar sarıldım.

V:Seni çok özlemişim.

An:Ben de seni canım.

V:Ama Barcelona'da olduğumuzu nereden bildin?

An:Otelde bağırdığını duydum.Hemende sesini tanıyıp sesin geldiğini yöne doğru geldim.Ve sen neden bağırdığını söyleyecek misin?

V:Bu konu özel olarak konuşsak teyzeceğim.

An:Olur ama unutma.

V:Asla.

James ve Orlando telefonlarıyla ilgileniyordular.Sonra ikiside aynı anda:

O,J:Ne!?Hadi ama!?!

An:(gülerek)Ne oldu?

O:Leonel'le dışarıda buluşacaktık ama sevgilisi için beni ekti.

J:Şu sevgililer insanı öldürüyor canım.Aynen.Yani beni de arkadaşım ekti.

Sonra Angie fransızca bir şey dedi.Ben,babam,Priscila ve Ludmila ise anlamayarak onlara bakıyorduk.

J:Her neyse işte.

O:Bence de bu konu çok başka yerlere gidecek.

Üçüde anca bizim anlamadığımızı fark etmişti.

O:Çok uzun ve şaçma bir konu siz boş verin.

An:Gerçekten.Anlamadığınız iyi bile oldu.Ben bile anladığıma pişman oldum.

G:Size bu konuda güveneceğim.Bu durumda akşam bizimle yemeğe gelebilirsiniz değil mi?

Üçü bir süre bakışıp istemeyerekte olsa onayladılar.Sonra Orlando'nun telefonu çaldı.

O:Alo May.

O:Tamam aşkım.Evet.

O:Tamam.

Sonra da bizden biraz uzaklaştı.James'in de telefonu çalınca o da bir kaç adım uzaklaştı.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin