Galatasaray şampiyon oldu.Mutluluktan dayanamıyorum paylaşıyorum yeni bölümü.💥💥❤️💛
Ally'den
Dün o kadar şey olduktan sonra elbette stüdyoya gitmeyeceğim.Biraz kafamı dağıtmak istiyorumdum bu yüzden kahvaltıdan sonra piste gittim.Ben geldiğimde Leon bir şeylerle uğraşıyordu.Bu yüzden beni fark etmedi.Ona sürpriz yapayım dedim ve gözlerini kapadım.
"L:Lütfen Lara sen olma."
Ses vermedim ama hafifçe güldüm.
"L:Ses vermediğine göre Lara değilsin.Oh!O zaman sen..."
Cümlesini bitirmedi çünkü benim yılbaşında yaptığımı yapmak istemiyordu tek seferde bilmek istiyordu.Bu tek seferde bilme işi uzamayacağını için dayanamadım gözlerini açtım.
"L:Ally!!Neden bu kadar erken açtın ki gözümü"
"A:Tek seferde tutturmak isteyeceğini düşündüm.Bu yüzden dayanamadım açtım.Fazla bekleyecek zamanım yok.Hemen yarışalım.
"L:Sabah sabah peki öyle olsun.Ama motorları biz hazırlayacağız Lara daha gelmedi."
"A:Tamam hallederiz."
Onun peşinden gidip motorları hazırlamasına yardım ettim.Sonra da piste çıktık.
⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩
Pistten çıktığımızda annemin mesaj attığını gördüm.Önemli bir şeydir diye hemen baktım.
Ma:Ally,German'ların düğünü yarınmış(!).Ve galiba bundan yırtamayacağız.Angie gelmezsek bizi yaşatmayacak.Bu yüzden erken gel de elbise seçelim.
Ciddi söylüyorum bu zamanlarda düğün mü olur.Kendi açımdan demiyorum Violetta açısından diyorum.Yalnız kalmaya ihtiyacı var.Yani en azından ben olsam benim olurdu.Off şimdi başkalarının hayatını düşünecek halde değilim.Kafayı buna takmayacağım.
Leon annemden mesaj geldiğini görmüştü ve merak etmişti.
"L:Ne oldu?Bir sorun mu var?"
"A:Hiç German ve Priscilla'nın düğünü yarınmışta onu haber verdi.Bu yüzden eve erken gideceğim daha elbise seçeceğim."
"L:Daha o var değil mi?Ama teknik olarak ben davet edilmedim bu yüzden gitmek zorunda da değilim."
"A:Ballı kıskandırma beni.Bak motorunu bozarım."
"L:Tamam sakin şampiyon."
"A:Elbette ki şampiyonum başka ne olacağım."
"L:Biraz daha alçakgönüllü."
"A:Pislik öküz."
Biz böyle şakalaşırken Roxy ve -galiba-bir arkadaşım geldi.Roxy sanki beni gördüğünde kızgın gibiydi.Nedeni merak ediyorum?Violetta öyle baksa anlarımda Roxy'den değişik gelmişti bu.
"L:Merhaba Roxy,Fausta"
"A:Merhaba galiba biz daha önce tanışmamıştım değil mi?"dedim Fausta'ya bakarak.
"F:Evet sen Ally'sin değil mi?Roxy senden bahsetmişti."
"A:Evet.Eee sizin burada ne işiniz var?"
"L:Roxy motor sürmeye geldi Fausta da onu izlemeye değil mi?"
"F:Evet."
"A:Motor sürdüğünü bilmiyordum Roxy?"
"R:Evet evet Leon'dan öğrenmiştim."
"L:Benden mi öğrendin?Ben hala senin daha öncede sürdüğünü düşünüyorum."
Roxy ,Leon'un bu dediğine güldü.Ama hala pek fazla konuşmak istemiyor gibiydi.
"A:O zaman bir tur yarışabiliriz değil mi Roxy? Bana lütfen patronunun kızıyım diye avans verme."
"R:Olur vermeyi düşünmüyordum zaten."
"A:Güzel.Leon sende sürmek ister misin?"
"L:İkinizde kabul ederseniz neden olmasın."
"R:Bence kız kıza yarışmak daha eğlenceli olacak.Üstüne alınma Leon."
"L:Yok canım.Hem bende çok yoruldum dinlenmiş olurum.
"A:Tamam.Hadi o zaman."
Roxy üstünü değiştirip geldi ve Leon'nun motorunu aldı.Sonra da piste çıktık.
Sürerken Roxy benim dibimde gidiyordu.Ama geçen sene Leon'la olan gibi düşmeyecektim.Bu yüzden hızımı arttırdım ama o da arttırdı.Neyin peşindeydi bu?
Son viraja geldiğimizde özellikle hızımı azalttım.O da önüme geçti.Bu virajda hızlı dönmek istemiyorum hem de başka bir planım var.Virajı döndüğümde hızımı arttırıp onu geçtim ve onu yendim.Tur bittiğinde kaskımı çıkartıp ona baktım.
"A:Leon'a yaptığım şeyi sende yedin.İkinizin galiba çok ortak yönü var ya da sıkıntı motorda."
Roxy kafa sallamakla yetindi.Cidden bir şeyler var.Neden kaskını çıkarmıyor?Ve neden beni düşürmeye çalıştı.
"A:Roxy kaskını çıkarsana daha rahat edersin."
"R:Yok ben böyle iyiyim."
Ve yine aynısı bunu fark eden tek ben miyim?Leon'la konuşmam lazım.
"A:Leon motorları götürmekte yardım eder misin?"bunu derken çaktırmadan kaş göz işareti yapmıştım.Şansıma Leon bunu fark etti de hemen onayladı.Hemen motorları alıp arkaya gittik.
"A:Leon Roxy'nin garip davrandığını sadece ben mi fark ettim?"
"L:Bana da öyle geldi.Herhalde siniri falan bozuk."
"A:Öyleyse neden beni düşürmeye çalıştı."
"L:Dikkat etmemiştir.Senle ilgili ne olabilir ki?"
"A:Haklsın galiba hadi gidelim bir şeyler olduğundan şüphelencekler."
"L:Haklısın gidelim."hemen ön tarafa doğru gittik.Ama onu durdurdum.Roxy'le Fausta'nın konuşuyordu dinlemeden duramazdım.
"F:Neden Ally'i motordan düşürmeye çalıştın?Her şeyi anlasın mı istiyorsun?"
"R:Hayır elbette ama dünden sonra kendimi tutamadım sinirlerimi hakim olamıyorum Francesca!!"
Francesca mı??Yok ben kesin yanlış duymuş olmalıyım.Bu yüzden Leon'a sordum:
"A:Leon Roxy az önce Francesca mı dedi bana mı öyle geldi?"
"L:Ben de bana öyle geldi zannettim.Hadi susta dinleyelim."kırk yılın başında Leon'u dinleyip sustum ve dinlemeye devam ettim.
"F:Violetta ne olur şu kaskı çıkartır mısın lütfen doğru dürüst konuşamıyoruz?!"
Violetta mı?Hemen Leon'a baktım ,o da en az benim kadar şaşkındı.Ama sonra benim yüzümü onlara doğru ittirdi.Ve kaskı çıkaran kişi Violetta'ydı.Violetta Roxy'di.
Bir de dün kendime o kadar kızıyordum.Kızmakta haksızmışım yani biraz.Ben bunları düşünürken Leon çoktan gitmişti.Etrafıma bakıldığımda ortalıktan kaybolmuştu bile.Ve ben Leon'u ararken Francesca ,Fausta -artık ne demem gerektiğini bilmiyorum-beni gördü.O beni görünce Violetta da döndü.Ve benle onla göz göze gelmeden arkamı dönüp gittim.Bana kızmakta haklıydı ama şu anda haklı olan benim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfiction"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.