Violetta'dan
A:Bunu bana açıklayabilir misin?İki çifte de ismimi yazdım ama ikiside silinmemiş.Angie'ninki tek ayakkabıda ve silinmiş.
V:Seninkiler yine silinmiş biraz ben de o da yok.Uçakta bunu tartışıyorduk.Buenos Aires'a dönmüştük.Final gösterisi için hazırlanmıştık ve final gösterisi için Sevilla'ya gidiyorduk.
Tartıştığımız konu ise :Hazel'ın ayakkabılarının altına yazdığımız isimlerin çok az ya da hiç silinmemesi.İki çifte de yazmıştım ve ikisi de silinmemişti.Ama tek çifte yazdığım Angie silinmişti bunun mantığını arıyorduk Buenos Aires'a geldiğimizden beri ve gideceğimizden beri.L:Kızlar bunu neden indiğimizde Angie'ye sormuyorsunuz.
A:O da bilmeyecek ki Hazel lazım bize.Bu arada Angie Sevilla'da kalmıştı.Onun yerine Ally'nin kuzenleri Skyler ve Robert bizimle geldi.Babam da bizimle dönmüştü ve geri bizimle gidiyordu.Bana kendi işinin çıktığını söylemişti ama o beni kesinlikle gözetlemek için geliyordu.
V:Ayakkabı konusunu boş verelim.Doğum günümde ne yapıyoruz?
A:Doğum günün mü ne zaman?
V:Yarın uçaktan indiğimizde Ally. 26 Haziran hatırlamıyor musunuz?
A:26 Haziran mı o gün Ariana'nın doğum günü hani soy adı Grande olan var ya onunki hatırlattığın iyi oldu indiğimizde arasam iyi olacak.
Ma:26 Haziran'da Ariana Grande'den daha önemli bir şey olmuştu canım.
V:Teşekkürler Maia.
L:Ne olmuştu ki?
Ma:Elvis Presley'nin son konser günü canım.Annem gitmiş fotoğrafları var.
Maia bunu dedikten ellerimi boğazıma götürüp öldürülecek gibi yaptım nasıl unutabilirlerdi bunu ailem,sevgilim,kuzenim!!!
A:Hadi canım Anannem gitmiş.
Ma:Evet ben doğmadan bir yıl önce."dedi ve arkaya Orlando'nun yanına oturdu.
V:Tutmayın beni uçaktan atlayacağım.
A:Uçaktan atlarsan Angie'nin gelin çiçeğini tutamazsın.Hala inanamıyorum benim doğum günümü nasıl unuturlardı?Yoksa bana Leon'a yaptığımız gibi süpriz mi yapacaklardı?
✈️🇪🇸✈️🇪🇸✈️🇪🇸✈️🇪🇸✈️🇪🇸✈️
O:Sözümü tuttum memnun oldunuz mu?
Hepimiz:Evet.Orlando Buenos Aires'ta bize Sevilla'yı gezdireceğine söz vermişti ve yapmıştı da. Otobüsler şehir turu atmıştık.Ondan sonra ayrıldık.Cami,Fran,Nata ve Ally sevgilileriyle sandallarla dolaşmışlardı.Fede,Ludmilla,Skyler,Robert, Clement ve Gery de şehirde dolaşmışlardı.Ben,Leon,Orlando ve Maia ise at arabasıyla dolaşmıştık.Angie bizden önce gezdiği için gelmek istemedi.Babam da öyle.Ama hangi ara gezdi çok merak ediyorum doğrusu ?
Otele geldiğimizde hepimiz bahçesinde buluştuk.Bizden sonra Orlando,Maia ve Angie geldi.Angie'nin elinde bir liste vardı.Ama sonra o listeyi aldı.
Ma:Üzgünüm Angie ama kaç haftadır izindesin bence ona devam edebilirsin.Her neyse çocuklar sizlere gelecek olursak hepiniz ayrı odalardasınız."dedi.Ally ve Francesca buna çok sevindi ben de öyle çünkü en son bir odada kaldığımızda olanlar belli.
O:Kızların odaları bir tarafta erkeklerin odaları bir taraftaymış.
A:Tahmin edeyim ben odam sizinkinin yanında.
O:Camdan cama sohbet yaparız kötü mü?
A:Pekii canım.
Ma:Ha burada bu kadar gezdik ama siz gösteriye hazırsınız değil mi?
D:Elbette ki Bayan Maia.
Sonra Orlando öksürmeye başladı.Ama sanki Maia'ya bir şey göstermeye çalışıyordu listede.
A:Baba iyi misin?
O:İyi canım.Sadece gıcık tuttu.
Maia sonunda gösterdiği şeyi bulmuş olacak ki gülmeye başladı.Sessizce de bir şey dedi.
Ma:Bunun onlar için o kadar sorun olacağını zannetmiyorum.Alt tarafı üçüncü olur.
O:Ehh!Haklısın.
A:Bir dakika baba sen annemin neyden bahsettiğini nereden biliyorsun?
Ma:Violetta galiba o yarım saatlik konuşmanın ne olduğunu buldum.
V:Hayır bunu yapmış olamazlar.
An:Neyi yapmış olamazlar ve neyden bahsediyorsunuz?
Fe:Bu galiba bir aile meselesine dönüşecek.
Ma:Dönüşecek değil dönüştü bile.Bu yüzden Leon ,Diego ve Robert dışında herkes gidebilir."dedi bizimkilerde onu ikiletmeden gitti.Leon,Diego,Robert ve Orlando ise kafasını eğdi.
Ma:Ne yaptığınız açıklar mısınız?
O:Yani ne yaptık ki?
V:Telefonumda Diego'yla yarım saatlik bir konuşma var.Ama ben onu hiç aramadım.
A:Hayır bizi dinlemiş olamazsınız.
Robert:Üzgünüz ama konu çok çekiciydi.
L,D,O:Robert!!
Robert:Ne?!Halama yalan söylersem sene sonu gösterisini göremem.
An:Ne kadarı duydunuz?
O:Valla senin eski sevgililerinin çok net duyduk.
L:Violetta'nın muhteşem anlatışını da.
Robert:Hazel'ın ve Ally'nin sevgililerini de.
D:Bayan Maia'nın mükemmel anlatışını da ama ne yazık ki Ally'nin anlatışını duyamadık o sırada kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfiction"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.