45.Bölüm-Düğün de ne düğün

185 9 1
                                    

Violetta'dan
Her şeyin bu kadar üst üste gelmesi şans mı artık düşünmeye başladım:Ally ve Diego,Roxy ve babamın düğünü.Şu anda çok kötü durumdayım ve bir de yetmiyormuş gibi babamın düğününde insanlarla iç içe olacağım.Babama ne kadar ertele desem de dinlemedi.Sonra neden düğünleri sevmiyorum.Bu arada evet babamdan sonra düğünleri artık sevmiyorum yani en azından kendi düğünüme kadar ki içimden bir ses o zamana kadar çok zaman geçeceğini söylüyor.
Her neyse ben odamda hazırlanırken biri kapımı çaldı.Babam ya da Ludmilla'dır diye gir dedim.Ama tutturamadım, gelen Maia'ydı.
"Ma:Elbise yakışmış ama keşke annenin elbiselerinden gitseydin."
"V:Neden ?Priscilla'ya inat olsun diye mi?"
"Ma:Biraz ona biraz babana."
"V:Düğüne zorla katılıyorum bu yüzden güzel gözükmeye çalışmıyorum.Ayırca kendi düğünüme kadar da düğünleri sevmeyi planlamıyorum."
Maia sesli bir kahkaha attıktan sonra bana cevap verdi.
"Ma:Kız kardeşimin düğününden sonra ben de Ally'nin düğüne kadar sevmeyeceğimi söylemiştim."
"V:Bu yüzden siyah giydin yani?"
"Ma:Evet.Hem babanın düğünü yani bu yüzden dertte etmedim."
"V:Ben ya da Ludmilla giysek bizi düğünden canlı çıkartmazlar."
"Ma:O bir gerçek."
"V:Peki madem gelmek istemiyorsun neden geldin?"
"Ma:Angie Orlando'nun gelmesini istedi.Orlando da Ally'le benim.
"V:Kısır döngü."
"Ma:Evet.Ludmilla'yla kardeş olacağın için heyecanlı mısın?"
"V:Doğru dürüst hiç bir şey hissetmiyorum."
"Ma:Peki anladım.Aşağı insek iyi olacak bizi ararlar sonra."
Onayladıktan sonra birlikte aşağı indik.Aşağı indiğimde bizden hiç kimseyi aşağı da görmedim.Aslında hiç demememeliyim Ludmilla vardı.
Maia da benimle aynı durumdaydı.Bir açıdan yani o da Orlando'yu arıyordu.O ,Orlando'yu aramak için dışarı çıktı.Ben de Ludmilla'nın yanına gittim.
"Lu:Vilu diğerlerini gördün mü?"
"V:Hayır.Yer yarıldı içine girdiler galiba."
"Lu:Galiba."
Biz konuşurken Maia geldi.Galiba o da Orlando'yu bulamamıştı.
"Ma:Kızlar bir terslik var."
"Lu:Bizimkilerden hiç biri yok."
"Ma:Evet.Ve Olga,Ramollo,German ve Angie de bu gruba dahil."
"V:Bizimkileri anladım da babamlar kafam almadı."
"Lu:Benim de."
"V:Mutfağa gidelim mi daha az ses vardır.Daha rahat düşünebiliriz ?"
İkisi de dediğimi onayladı.Ve mutfağa doğru ilerledik.Tam mutfağa gireceğimiz sırada Ramollo,Orlando,Fede,Fran ve Cami'yle karşılaştık.Fede bizim geldiğimizi görmüş olacak ki bize baştan sus işareti yaptı ve yanına çağırdı.Hepsi beraber kapının arkasından bir şey izliyordu.Bizde onlarla izlemeye başladık.
Mutfakta Angie ve babam vardı.Öpüşüyordular(?).Hadi canım!!Yok ben yanlış görüyorum herhalde.Bu umutla Orlando'ya baktım.O da bana baktı.Kısık sesle ona şöyle dedim:
"V:Angie'yle babam değil mi?"
O kafa sallamakla yetindi.Sonra önüne doğru dönüp izlemeye devam etti.Ben de öyle.
Öpüşmeleri bittiğinde konuşmaya başladılar.
"An:German,seni seviyorum ama..."
"G:Amaları bir kez olsun boş veremez miyiz?"
"An:Başka zaman belki ama kesinlikle şimdi değil.Bugün evleniyorsun artık seni ne kadar sevdiğim önemli değil.Sen kararını verdin."
"G:Belki çok yanlış bir karar vermişimdir.Ve bu kararımdan dönmekte bana yardımcı oluyorsundur."
"An:German bir insan ikinci kez aynı hatayı yapmaz.Senin seçiminde ...
"G:Kesinlikle sen."
"An:Bunu keşke daha erken fark etmiş olsaydın."
Bu dediğinin ardından babam Angie'yi tekrar öptü.Orlando bakmamak için diğer kapının oraya baktı.Sonra da ağzı bir karış açık kaldı.Ben de o yönde baktım ve benim de ağzım bir karış açık kaldı.Diğer kapının orada Ally,Maxi,Nata,Fran ve Marco vardı.Onlarda bizim gibi babamları izliyordu.Az daha onlara seslenecektim ama Orlando beni durdurdu ve masaya doğru döndürdü.Ben daha ne olduğunu anlamamıştım bile ama bir kaç saniye sonra anladım.Herkes aynısını yapmıştı ve bir süre sonra mutfaktan babam çıktı.Babam gidince bizim taraftaki herkesi mutfağa soktum.Diğer taraftakilerden gelmişti.Hadi canım kadar kişi iki kapının arkasından babamları mı izledi?Aslında beklenmeyecek şey değil.Her neyse mutfaktaki sessizliği Ally bozdu.
"A:Düğüne engel olmamız lazım."
"Lu:Kesinlikle evet.Ally haklı."
"Ma:Nasıl yapmayı planlıyorsunuz peki?"
"V:Teknik olarak ben veya Ludmilla'ya bir şey olursa düğün otomatik iptal."
"F:Kendinize ne yapacaksınız peki?"
"C:Küçük bir kesik bile işe yarar bence."
"O:Çocuklar hayır.Düğüne engel olamayacağız.Çünkü Angie de dedi ,Bunu keşke daha erken fark etmiş olsaydın, yani düğüne engel olsak bile Angie German'ı reddeder."
"Ma:Bir o bir de Angie hala Pablo'yla çıkıyor.Yani düğünü ertelettik diyelim düğün tarihini öyle bir tarihe ertelemeyiz ki Angie'yle Pablo'nun ayrılmış ,Priscilla ise evlenmekten vazgeçmiş olmalı."
"A:Hiç bir şey yapamamak çok kötü."
"V:Umalım ki babam Jade'e dediği gibi hayır der."
"Lu:Öyle bir şey olursa annem babanın hayatta yaşatmaz."
"Fe:En kötü biz kurtarırız canım."
"O:Bence en kötü ihtimalimiz German'nın evlenmesi olacak.
"A:Bence hemen ümidi kesmeyelim German'nın sağı solu belli olmuyor."
"R:O doğru bir gerçek."
"Lu:Gitsek iyi olacak bir şeylerden şüphelenebilirler."
Ludmilla'nın bu dediği üzerine hepimiz dediği gibi çıktık.Tam zamanında çıkmış düğün başlıyordu.
Orlando,Angie'nin yanına geçti.Babamdan sonra ağladığı az çok belli oluyordu.Ben de Angie'nin diğer yanına geçtim.Maia da Orlando'nun yanına geldi.Diğerleriyse karşıya geçti.Sonra Priscilla yürümeye başladı.
Babamın yanına geldiğinde mecburen alkışladık.Biz alkışlarken Angie'nin telefonunu açtı.Galiba mesaj gelmişti.Mesajı okuduktan sonra yüz ifadesi baya değişti.Üzgünken kızgına dönmüştü.Babama baktıktan sonra arkasını dönüp gitti.Orlando ne olduğunu şaşırmıştı.Bu yüzden Angie'nin peşinden gitti.Babam da öyle.Bizim gruptan herkes şaşkındı.Ben de daha fazla dayanamayıp Orlando ve babamın peşinden Angie'nin yanına gittim.
Orlando ve babam onu durdurmuştu.Orlando onunla Fransızca konuşuyordu.Angie ağlıyordu ama Fransızca bilmesem bile cevaplarında kızıyordu.Orlando da sonunda sinirlenip Ispanyolca şöyle dedi:
"O:Angie neden bu kadar kızgın olduğunu söyleyecek misin?!"
"G:Bunu bende öğrenmek istiyorum Angie."
"An:Bir de soruyorsun!!Peki.Senin yalanını öğrendiğimden böyleyim."
"G:Angie ne yalanından bahsediyorsun?"
"An:Bilmiyormuş rolü yapma German.Jeremias kılığına girip stüdyoda ben ve Violetta'yı izledin!!"
Angie'nin bu dediğinin ardından Orlando onun elini bıraktı.Angie de arkasını dönüp koşarak uzaklaştı.Angie giderken Orlando babama çok kötü bakıyordu haklıydı tabii.
Bense hala anlamıyordum.Babam tekrar yalan söylemişti.Babam bir süre sonra bana döndü.Artık bende ağlıyordum.
"G:Violetta..."
"V:Bunu tekrar yaptığına inanamıyorum."
Sonra da koşarak uzaklaştım.Ben koşmaya başladığımda diğerleri geliyordu.Ama onları hiç umursamıyordum.Neden bu kadar şey ardı ardına geliyordu ki?!

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin