13.Bölüm

304 11 1
                                    

~~~~~4 hafta sonra (19 Kasım)~~~~~~~~

Violetta'dan

4 hafta içinde çok şey oldu.Ama bir türlü Ally'i arayamadım.Nedeni bilmiyorum bir türlü elim varmadı.Gösteri oldu.Ally yerine Francesca söyledi.Leon'la hala barışmadık.Stüdyo dışındaki tüm vakitlerini pistte Lara'yla geçiyor.Fran'la Marco'da hala barışmadılar.Hatta Fran Marco'yu kıskandırmak için Diego'yla takıldı hep.Bu iş ders verme işi uzuyor yani.Broadway'le Cami'de bir barıştılar bir ayrıldılar.Ancak bunu takip edebildim.Fede ve Ludmila'da hala barışmadı.Fede de ailevi işlerden dolayı İtalya'ya gidince Ludmilla hepten pişman oldu.Babam ve Priscilla evlenecek.Yeni yıldan sonra düğün var.Yeni yıldan sonra Ludmila'yla üvey kardeş olmak çok çok garip olacak.Umarım babam düğünden önce alkışlanırsa onunla mutlu olamayacağını anlar.Bu konuda Ludmilla'da,Olga'da,Ramollo'da benimle aynı fikirde.Onun kiminle mutlu olacağıda malum....Angie.Angie'yle hep görüntülü konuşuyoruz.Ancak onun yanımda olması gibi olmuyor.Ona sarılmak istiyorum.Şu anda ise Priscila,Ludmila,ben ve babam birlikte Barcelona'ya gidiyoruz.Nedeni ise evlenecekleri için dördümüzün birlikte daha çok vakit geçmesi.Bana kalsa Paris'e ya da Boston'a gidelim ama öyle bir şansımın yok ne yazık ki.Ludmila da benim gibi düşünüyor o da Roma'ya ya da -benim gibi-Boston'da gitmek istiyor.İkimizde zaten bir iki ay öncesine kadar Barcelona'daydık.Ne gerek var tekrar aynı yere gitmeye.Başka yere gidelim herkese değişiklikler olur.Ama Avrupa'nın başka bir yerine gitsek Maia'nın kardeşleriyle ya da kendisiyle karşılaşabiliriz.Aslında Barcelona'da karşılaşma olasılığımız da daha fazla ama artık ne düşündü babam bilemeyeceğim.Uçakta hep surat astık Ludmila'yla.Babamı ve annesini hayattan bendirmişizdir.Uçak inişe geçmeden önce yeni yazmaya başladım şarkıyı biraz mırıldandım.Ama bu ruh haliyle şarkının pek biteceği yok.

Es seguro que me oíste hablar

de lo que se puede hacer,

de la magia que tiene cantar

y de ser quien quieres ser

Ya no importa qué pueda pasar,

sino lo que tú has de hacer,

el color que uses al pintar,

lo que pienses y el pincel

Lu:Güzel şarkı olmuş.Melodisini buldun mu?

V:Ludmila!Beni dinlediğini fark etmemiştim.Ve biraz ama şarkıyı bu ruh haliyle bitirmem zor.

Lu:Anladım.Ve annem ve babanın sohbetini dinleyeceğime senin şarkı söylemeni dinlemek daha cazip geldi.

V:Bu şimdi iltifat mı?

Lu:Bir açıdan.

İkimiz de güldük.Uçakta inişe geçti.Camdan Barcelona'ya baktım.Acaba karayoluyla Paris kaç saattir?Kesinlikle gidebilirim çünkü.

~~~~~~~~~~~~~

Ludmila'yla beraber biraz dışarı da dolaşalım dedik.Gezerken dışarıdaki dergilerde Fede ile haberler vardı.Ludmila'da görünce delirdi.Bende onu zorla otele götürdüm.Ama götürmeseymişim keşke.Çünkü annesi ve babama çektirdi.İtalya'ya gidelim diye tutturdu.

Lu:Anne!!İtalya'ya gidelim işte!!

Pr:Ludmila,hayır!!İtalya'ya gitmiyoruz!!Neden halinden memnun değilsin ki?Barcelona'dayız daha ne istiyorsun ki?

Lu:İtalya'ya gitmek!!!Neden buraya geldik ki?!Neden Boston değil ki?!

V:Bu konuda Ludmila'ya hak veriyorum.Avrupa'ya gelmişken Paris değil ki?Ya da Boston?

G:Sizin bu Boston merakınız nereden siz onu açıklayın?

V,Lu:Ally için!!

G:Vilu daha gittiğinden beri Ally'le konuşmadım ki.

V:Gittiği için kendimi suçlu hissettiğim için!!!

Sonra sinirle girişteki koltuklardan birine oturdum.Ludmila'da öyle.Tek normal oturanlar Priscila ve babamdı.Ama Priscila'da sıkılmışsa benziyordu.Babam sakinliğini koruyordu.

G:Vlu bak bu konuda üzgünüm.İstersen buradan Paris'e Angie'nin yanına git.Oradan Ally'nin yanına gidin.

V:Sen ciddi mi........

Sonra biri koşarak geldi.Etrafına bakındı.Sonra da bize döndü.Hadi canım!!!

An:Vilu!!!

V:Angie!!

Koşarak ona sarıldım.Ben ona gelme planı yapıyorum.O geliyor.Bu ne güzel bir şey.Ona sarılmayı ne kadar çok özlemişim.Canım teyzem benim.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin