51.Bölüm-Yakalanış

219 7 0
                                    

Violetta'dan
Dün hayatımda ilk kez Disneyland'e gittim ve harikaydı.Bizimkilerle çok eğlenceli olmuştu.Hoş aşk tüneline bindirip kaçma çalışmışlardı.Ama onları Hız treni kuyruğunda yakalamıştık.Baya bi aşk tüneline bindik.Bir o kadarda hız trenlerine falan.Ama eve geldiğimizde hepimizin yürümekten ayakları ağrıyordu.Bu yüzden bu günü dinlenerek geçiririz sanmıştım ama hayır.Bugünde Ludmilla Fede'yle Eyfel Kulesine çıkmak istedi.Ben Leon'la turne çıkmıştım bu yüzden rahatım.Onlar çıkmışken biz aşağıda çimlere oturmuştuk.Bi süre sonra Ally'nin kuzenleri de -Robert ve Skyler- geldi.Robert'ın yanında gitar vardı.Ally o gitarı kapıp bir şeyler çalmaya başladı.

Puedo vivir como en un cuento
si estoy contigo,
que revive a cada página el amor

Aunque lo intente ya no puedo mas, verte de lejos.
Mis ojos ya no pueden ocultar, este misterio
Me abraza el cielo y vuelo sin parar, hacia tu encuentro
Llego a tiempo ya no estas, alguien ...

Ally şarkıyı yarısında kesti.Kafa sallayarak Diego'ya baktı.
A:Bu şarkının olmayacağını biliyordum.
D:Neden çaldın o zaman?
A:Merak.
V:İkiniz neyden bahsediyorsunuz?Aşk şarkısı bu mu?
D:Hayır bu değil.
A:Bu kimsenin görmememesi gereken bir şarkı.
V:Neden?
Ally bir çevresine baktıktan sonra bana doğru eğildi.
A:Angie'nin babana yazdığı bir şarkı.
D:Ludmilla'nın annesiyle çıktığı zamanlarla ilgili daha çok.
L:Siz bunu nereden buldunuz peki ?
A:Geldiğimiz gün camından "düştü ".
V:Neden öyle dedin ki?
A:Çünkü düşmüş olamaz.Angie notalarını yatağının Yanındaki komidinin üstüne koyar.Ve oradan yere düşücekte camdan düşecek ben de buna inanıcağım olamaz öyle şey.O notalar anca oradan atılırsa uçar.
L:Sence Angie evde ve senden kurtulmak için mi bunu yaptı?
A:Olabilir ama bu şarkıyı asla atmaz.Benim,babamın ya da annemin kime yazdığını hemen anlar.
Ally'ye "ben de" der gibi bir baktım.
A:Bir de Vilu elbette.
D:O şarkının yanında bir şarkı daha vardı.
A:Ki o da babana yazılmış.
D:Yazılmaya başlanmamış ama bitmemiş.O şarkıyı kullanacaktık biz.Şarkı sizi anlattığını düşüğünümüz için.
A:Şarkı Yanımda hatta gösterebilirim ama lütfen tamamlayın.Bunu ben yapacağım.
L:Merak etme biz Vilu'yla onun dönem başlarında yazdığı şarkıyı tamamlıyoruz.
Kafa sallayıp çantasında notaları çıkarıp bana verdi.Bende okumaya başladım.Merak ediyordum.

Ne düşündüğünü bana söyleme
Ben de böyle düşünüyorum.
Bir an için bana bak sadece
Ve ileriyi görüyorum

Sevgimize ve yine sevgimiz üzerine çok zordu.
Ve bu yolun sonunda
Yine bizi bulur

Gözlerinde, sır yok yok
Görebiliyorum
Her sözü
Beni iyi hissettiriyor
Sevgimize ve yine sevgimiz üzerine çok zordu
Eğer sevgi gerçekse
Her şey olabilir

Haklı olabilirlerdi.Leon'la beni anlatıyordu.Leon'da aynı şey düşünmüş mü diye ona baktım.Galiba o da bana aynı düşünceyle bana baktı.
V:Aynı şeyi düşünüyoruz galiba.
L:Evet.
İkimizde güldük.Sonra Leon bana doğru yaklaştı.Ama Leon'nun her zaman ki şansıma yine bölündük.Bu sefer ki Skyler'dı.
S:Anladık birbirinizi çok seviyorsunuz.Teyzemlerden sonra sizde başlamayın.
Leon sinirden gülerek ona baktı.
L:Öyle mi ?
S:Evet.
A:Leon bence Sky'a bulaşma.Annem seni ilk uçakla geri gönderir.
L:Sevin ki Vilu'yu burada yalnız bırakmak istemiyorum.
A,D,R:Yalnız??
L:Bensiz bırakmayım işte.
Gülerek Leon'a sarıldım.Ben yalnız derken ne demek istediğini anlamıştım.Önemli olan buydu.
R:Benim anlamadığım tek şey var.Madem Angie senin eline bu şarkıların geçmesine istemez neden sana attı?
V:Tabii evdeyse.
A:Bunu Angie'nin yaptığını düşünmüyorum zaten.
L:Ally halan senin istediğini almadan duracağını biliyor.Bu yüzden yapmiş olabilir.
S:Aynen.Sana şu güzel aşk şarkısını atacaktır.Diğeri kazayla eline gelmiştir.
V:Ama bu olasılıkların hepsinde Angie evde.Sen kapı kilitli demememiş miydin?
D:Yedek anahtar da yerinde değil demiştin.
A:Angie bizim Paris'e geleceğimizi biliyor olmalı ki bu kadar şey yapmış.
Ayağı kalkacak gibi oldu ama Diego onu geri yerine çekti.
D:Ally ona gitmeyeceksin.Hala burada olduğunuzu biliyorsa yine aynısını yapacaktır.
S:Onu anca dışarıda yakalayabilirsin.
A:Tamam.Bunun için daha sonradan düşünürüz.Şarkı söyleyelim mi?
D:Kafan dağılacaksa neden olmasın?
Hepimiz kafa salladıktan sonra Ally çalmaya başladı.Yeni bir şarkıyı çalıyordu.Benim dışımda herkes biliyor gibiydi.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin