24.Bölüm-Sevgili

256 11 1
                                    

Violetta'dan
Aşk hayatında bu kadar şanssız bir insan görmemişsinizdir herhalde.Leon desen ayrı dert Diego desen bambaşka Ally desen felaket.Ne yapacağımda ilgili en ufak fikirim yok.Aslında var gibi ama yapmaktan korkuyorum.Bugün galiba piste gideceğim.Leon'nun merak ediyorum.Diego'yla öpüştükten sonra ona daha farklı bakıyorum.Ve bu hoşuma gitmiyor.Zaten ne güzel gitti ki bu yıl?Negatif Olmayı kesmem gerek aslında ama bu durumlarda nasıl vazgeçebiliriz ki.Geçen yıl ki gibi yanımda olacak kimse yok gibi bir şey.Şu kızlar olmasaydı ne yapardım acaba düşünmek istemiyorum.Üstümü değiştirip stüdyoya gittim.Yoldayken aklıma geldi.Bugün Leon'la provam vardı.Ancak Leon'u tanıyorsam kesin beni tersileyecekti.Ama bu ödevi birlikte yapmak zorundayız.Onun da dediği gibi "Ödev için birbirimize katlanacağımıza benziyor."Bu sözün aklımdan kolay kolay çıkacağını zannetmiyorum."Birbirimize katlanmak"...
💮♦️💮♦️💮♦️💮♦️💮♦️💮
Dersten sonra Leon'la çalışacaktık.Bu nedenle çok endişeliyim.Ama boş ver gitsin.Ne derse desin biz ayrıldık.İstedğimiz kişilerle çıkabiliriz.Lara'yla öpüşmesini kıskansak bile ona belli etseydim o da bunu yapacaktı.Hıh??Ama şu faktörü eksiltmeyelim.O benim gördüğümü bilmiyorum.Hem ben dediğimde Roxy gördü.Her neyse boş ver böyle düşünmeye devam edersem onu haklı çıkaracağım kafamda.Ben sınıfta beklerken Leon geldi.Telefonla konuşuyordu.Hem de gülüyordu.Tamam Violetta sakin ol.Kıskanmana gerek yok ayrıldık.Altını çiziyorum bak.
Neyseki Leon benim olduğumu gördü de telefonu kapattı.
L:Geldiğini görmemişim ,pardon.Kıskanmana da gerek yok.Vanessa'yla konuşuyordum.
V:Bana açıklama yapmana gerek yoktu Leon.Biz ayrıldık.
L:Bunu bakışlarına anlat.
V:Nasıl bakıyormuşum ?!
Yakınıma kadar geldi ve durdu.Bir an beni öpecek zannettim.
L:Klasik "Leon!!!" bakışlarından.
V:Bunu sevgiliyken yaptığımı unutuyorsun galiba.
L:Sen öyle bakınca otomatik olarak açıklama yapmaya alışmışım.
V:Lara seni hiç mi kıskanmıyor?
L:Nereden çıktı bu şimdi?
V:Soruma soruyla karşılık verme Leon!?!Lara'yla öpüştüğünü biliyorum.
L:Bundan nereden haberin var?
V:Şey...uzaktan görmüştüm pistinden önünden geçerken.
L:Belli oluyor.Yoksa onu neden öptüğünü bilirdin.
V:Nedenmiş?!
L:Motorcu arkadaşlarım yüzünden.Ve sana fazlasını söylememe gerek yok.Seninde dediğin gibi biz ayrıldık.Dansa geçebilir miyiz lütfen!?
Dudaklarımı büzüp onayladım.Leon da bir adım geri atıp müziği açtı.
💮♦️💮♦️💮♦️💮♦️💮♦️💮
Dansın yarısı bitmişti.Yaptığımız son harekette biraz fazla yakın olacağımızın dışında iyiyidi.Bu figürden sonra ikimizde aynı anda bir adım geriye çekildik.
L:Dansı biraz daha geliştirsek daha güzel şeyler çıkabilir bence.
V:Bence de.Provayı ne zaman yapalım?
L:İki gün sonra ya ne dersin?Yine dersten sonra.
V:Benim için uygun.
L:Tamam yarın görüşürüz.
Öpmek için yaklaştı.Bende ona yaklaştım.Dur bi saniye ne yapıyoruz biz?!Leon'unda kafasına benimle aynı anda gelmiş olacak ki durdu.Aynı anda da geri çekildik.Ardından şöyle mırıldandı:
L:Pardon bu alışkanlığımdan kurtulmam gerekirdi.
V:Benim de.
Ben de mırıltı konuyla karşılık vermiştim.Ama duyduğundan eminim.Çünkü kafa sallayıp gitti.Bende piyanonun başına geçip Habla si puedes'ı çalmaya başladım.Dün aklıma gelmişti sözleri.

Habla si puedes, grita que sientes.
Dime a quién quieres y te hace feliz
Konuşabiliyorsan konuş, haykır hissettiğini,
Söyle bana kimi sevdiğini ve kimin seni mutlu ettiğini.
Si no puedes escuchar, aunque insistas hablaré.
Si lo quieres, mírame, y tus ojos hablarán, tal vez.
Sentirás el amor e irás trás él,
Hablarás y tu verdad te abrazará otra vez.
Eğer duyamıyor, yine de ısrar ediyorsan ben konuşurum,
Sen de bunu istiyorsan, bak bana, gözlerin konuşur belki,
Aşkı hissedeceksin, ve onun peşinden koşacaksın,
Konuşacaksın ve doğruluğun sana bir kez daha sarılacak.
Habla si puedes, grita que sientes...,
Dime a quién quieres y te hace feliz.
Habla si puedes, grita si temes...,
Dime a quién quieres y te hace feliz.
Abrázame, quiero despertarme y entender...
Konuşabiliyorsan konuş, haykır hissettiğini,
Söyle kimi seviyorsun ve kim seni mutlu ediyor?
Konuşabiliyorsan konuş, haykır hissettiğini,
Söyle kimi seviyorsun ve kim seni mutlu ediyor?
Sarıl bana, uyanmak istiyorum ve anlamak.
Şarkı bittiğinde Diego içeri girdi.Onunla göz göze gelmeden çıkmaya çalıştım ama işe yaramadı.Kapıdan çıkarken bana seslendi.
D:Violetta benden kaçmana gerek yok.
V:Senden kaçtığım yok.
Diye mırıldandım.Ama yetmemiş olacak ki kolumdan tuttu.Mecburen bende ona doğru döndüm.
D:"Senden kaçtığım yok"derken bile kaçıyorsun.
V:Çünkü kaçmıyorum sadece......sadece bilmiyorum.Ne yaptığımı bilmiyorum.
D:Bence ne yaptığını biliyorsun.Sadece kabul etmiyorsun.
V:Herşey olabilir.
D:Ama benim seninle konuşmam gereken bir konu var.
V:Seni dinliyorum.
D:Seni zor durumda bırakmak istemem ama biz şimdi sevgili miyiz?
Tam o sırada Leon'nun kapının önünde olduğunu fark ettim.Bir karar vermek zorunda olduğumu hep biliyordum.Ve o kararı şimdi karar vermem gerekiyor.Galiba korktuğum kararı vereceğim.Bunun iyi olup olmayacağını da zaman gösterecek.Son bir kez Leon'la göz göze geldim.Ardından tekrar Diego'ya bakıp kararımı söyledim.
V:Evet,evet sevgiliyiz.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin