42- azgın vampir jungkook

9.6K 680 312
                                    

Selamlar ve 86k için çok teşekürler💘😔 inşallah yanlış hatırlamıyordum.


Selamlar ve 86k için çok teşekürler💘😔 inşallah yanlış hatırlamıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Uzak dur jungkook!" Jimin boynunu öpmeye çalışan bedeni itip mutfaktan çıktı. Jungkook dişlerini sıkıp mutfaktan çıkan ve hamilelikten dolayı kilo almış kalçaları olabilirmiş gibi dahada dolgun olan sevgilisinin arkasından bakıp hınzırca dudaklarını yaladı.

Bebek için artık risk dönemiydi ve ilişkiye girmiyorlardı. Jungkook sürekli dikkatli olacağını söylüyordu ama jimin bu konuda ona asla güvenmiyordu. Jungkook jiminin sıkı duvarlarını içindeyken beyni devre dışı kalıyordu.

Üst kata çıkıp kitap okuyacağını söyleyen jiminin ardından jungkook sinirle oturma odasında oyun oynayan yoonginin yanına gitti. Bir konsolu o kaparken kendini koltuğa bıraktı. Oyuna dalmış olan yoongi alayla bakışlarını yanındaki bedene çevirdi.

"Bekle bir karnındaki çıksın yenisini sonra sokarsın. Azgın vampir. Bir bebek çıkmadan yenisini mi sokacaksın. Çocuğa travma geçirtme" jungkook yanında saçmalayan bedeni görmezden geldi. Zaten sinirli ve uzun süredir ergen gibi kendini çektiği için yeterince huysuzdu. 

"Eğer ben kazanirsam bir dedigimi yaparsın." Yoongi aklındaki planı gerçeğe çevirmek için sinsice fısıldadı. Jungkook başta şüphe duysada ardından yoongi dâhil herkesi evden yollayıp jimini yoldan çıkarma fikri aklına dolunca ekrandaki maç oyununa bakıp kafasını salladı.

Jungkook yoongiye 4-5 yenilirken şuan oyun kolunun bozuk olduğunu savunuyor asla yenilgiyi kabul etmiyordu.

"Boşuna kıçını yırtma azgın, ben kazandım" yoongi jungkookun başına sertce vurup susmasını sağlamıştı.

"Ne istiyorsun tanrı aşkına? Benden ne isteyebilirsin ki?" Yoonginin kaşları yukarı kalkarken yüzündeki diş etlerini gösteren fakat asla masum olmayan bir gülümseme belirdi.

~

"Jimin dünya güzelim aç kapıyı lütfen." Karşı taraftan ses gelmemiş onun yerine hafif bir burun çekme sesi duymuştu jungkook.

"Bebeğim, birtanem, gerçekten şaka yapmak istemiştim. Bu kadar ciddiye alacağını bilsem asla yapmazdım. Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun. " bir umut ses veya tepki bekledi ama yoktu.

"B-bana ya-yalan söyledin sen! Beni sırf bebek için seviyorsun ve katlanıyorsun. İsteseydin zaten evden giderdim!" Jimin ağlıyor ve hıçkırıklarından dolayı zor konuşuyordu.

Yoongi jungkook 'tan basit bir şaka adı altında jimine "artık seni sevmiyorum" şakası yapmasını istemişti fakat doğuma 2 aydan kısa süresi kalmış olan ve fazlasıyla alıngan olan jimin olayı çok ciddiye almış kendini odasına kilitlemis saatlerdir ardi arkası kesilmeden ağlıyordu. Jungkook yanındaki yoongiyi şuan parçalara ayırmak istiyordu.

vampir-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin