Selam~
Yb istiyorsunuz biliyorum ama benimde bir hayatım var ve derslerim çok yoğun. Elimden geldiği kadar buraya vakit ayırıyorum. 4 kitap yazıyorum ve lütfen anlayış gösterin:)
İyi okumalar. Yorumları ve düşüncelerinizi bekliyorum. Hepsini tek tek okuyup cevap veriyorum.💕🤧
⛅
Jimin sırtında hafif sert bir zemin ve saçlarında gezinen eller hissetti. Yüzünde ufak bir gülümsemeyle gözlerini açtı ve bakışlarını odada gezdirdi gözleri sonunda jungkooku buldu fakat burası jungkook yada kendi evi değildi. Burası hastaneydi.
"Jungkook?" Kısık sesle yanındaki bedene söyledi. Jungkookun saçlarındaki elleri durdu ve hızla jimine döndü.
"Ah sonunda uyandın. Çok endişelendim jimin. Kendine iyi bakmıyorsun ve yine hasta oldu! Bundan sonra sana ben bakacağım. Zaten bebek gibiydin o yüzden şimdi herşeyinle ben ilgileneceğim." Hızlı hızlı ve endişeli cümleler kurmuş jiminin gülümsemesini sağlamıştı.
Güldüğünü görünce jungkookta dayanamadı ve ufak bir tebessüm etti. Eğilip jiminin tam gülüşüne dudaklarını bastırıp kokladı. Jimin ellerini boynuna dolayıp kıkırdadı .
"Buda neydi?"
"Hm bu kokulu öpücük" jungkook burnunada aynı öpücükten kondurdu.
Jiminin kıkırdaması jungkookun oldukça hoşuna gidiyordu ve bu yüzden yüzünün her yerine aynı kokulu öpücükten kondurup dakikalarca kıkırdayıp gülümsemesini izledi.
Odanın kapısı açılınca jungkook geri çekildi ve jiminde yatakta sırtını yatak başlığına yasladı. Odaya giren ddoktor ,namjoon, jin, yoongi ve hoseoktan sonra kapı kapanmıştı. Jimin şaşkınlıkla bakışlarını odada gezdirdi. Bu kalabalık nedendi?
Alaylı sesiyle konuştu:
"Ölüyor muyum? Neden herkes tuhaf" jungkook bakışlarını doktora çevirdi ama jin birden dibinde bitip onu durdurdu."Sakın doktorun aklını okuma! Bekle jungkook" Jimin ve jungkook iyice telaşa kapıldı.
Doktor elindeki kağıtlara bakıp yeniden gülümsedi.
"Bay jeon ve bay park bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama-""Ağzınla söyleyeceksin işte uzatma" sesi sinirli çıkmıştı. Bir an önce öğrenmek istiyordu.
"Bay park siz hamilesiniz"
Jimin doktora anlamsızca bakıp kaşlarını çattı. Ne saçmalıyordu bu?
"Bu muydu?" Jungkook hemen kocaman gözlerini jimine dikip yüksek sesle konuştu.
" bunuda mı biliyordun!" Jimin başını olumsuz anlamda salladı ve alayla güldü.
"Şaka bu değil mi? Aptal bir şaka" jungkook ve jimin şaşkınlıkla birbirine bakıyordu.
Doktor araya girdi ve şaşkın gençlerin haline güldü.
"Bay park doğruları söylüyorum. Hamilesiniz. İnanın bende sizin kadar şaşkınım ama gerçekler bu" doktor gülen bir ifadeyle selam verip çıktıJungkook boş bakışlarını namjoona çevirip:
"Insanlar vampirlerden hamile kalabilir mi namjoon?""Ben daha önce karşılaşmadım ama imkansızları birer birer yıkıyor ve eziyorsunuz zaten" tebessümle söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir-Jikook
Fanfiction[mpreg~] [+18] " Benim güçlü karanlığım onun pembeliklerine yenilmişti ve hiçbiri yenilgi beni bu kadar mutlu etmemişti." Twilight gay versiyon gibi'