46-M

11.9K 641 399
                                    

MERHABA!!!

resmen 2 ay oldu bölüm atmayalı. İlham perileri ile aram bozuk.

Ve evet bu bölüm smut:) ehehe



" Aryan'ın altını değiştirip geliyorum." Jimin yorgun bedenini ayağı kaldırıp yatakta jungkooku tek başına bıraktı.

"Tamam gidip bak oğlumuza!" Son kelimeyi bastırıp fazlaca üstünde durmuştu. Çünkü oğullarına hala adıyla hitap etmiyordu.

Bebeğin adını düşünürken jimin birden aryan olmasını istemişti. Jungkook'ta ismi çok beğenmiş ve benimsemişti fakat jimin bu isimin eski flörtüne ait olduğuyla ilgili bir şaka yapınca her ne kadar şaka olduğunu söylese bile jungkook bunun etkisinden asla çıkamamıştı. Bebeğe aryan deyince aklına jiminin olmayan flörtü geliyordu.

Resmen basit bir şaka travma etkisi yaratmıştı üstünde.

Yaklaşık 10 dakika sonra jiminin bedeni yataktaki yerini aldı. Jungkook bedenini yeniden ona döndürüp 3 haftalık bebeklerinin vermiş olduğu yorgunluk hissiyle birbirlerinin gözlerine baktılar.

"Jimin." Jimin basitçe hmladı.

"Seni o kadar özledim ki." Jimin karşısındaki arsız vampirin saniyeler içinde renk değiştiren gözlerine tanık olurken nefesi kesildi adeta.

Hamilelik ve ondan sonraki süreçte birbirlerine cinsel anlamda hiç dokunmamışlardı ve bu süreçte jungkook sağ eliyle yakın bir dostluk kurmuştu.

Jiminin her ufak mimiği hareketi ile yükselir haldeydi.

Jimin onay verir gibi alt dudağını dişleri arasına hapis edince belindeki eller ve üstüne çıkan eşinin hızı eş zamanlı meydana geldi. Jungkookun iri elleri jiminin soğuk beyaz teninde tişörtü üstünden ufak okşamalarla tişörtün etek kısmından tutup hızla çıkardı.

Soğuk bedeninin üstüne eğilip dudaklarının arasına eşinin lezzetli teninin parçalarını gömerken ensesindeki saçların çekildiğini hissetti. Jimin göğüs ucu ve boynu arasında mekik dokuyan ince dudaklarin ıslaklık hissiyle inliyor beli yay gibi geriliyordu.

Derin bir yutkunma ile hareket eden adem elmasına dudaklarını dokundurdu jungkook. Jiminin adem elmasını hafifçe dişleyip birkaç dil darbesiyle yaladı.

Kendi üstündeki fazlalik olan kıyafetleri çıkarıp altındaki baksırla kalırken jimin utancı bir kenara bırakıp arsız baygın bakışlarını şekilli beyaz vücudda gezdirdi. Dudaklarını yalayıp dişlerken eliyle karın kasları ve göğüslerde gezdi.

"Ah jeon nasıl bu kadar iyi olabilirsin?" Jungkook arsızca gülümseyip üstüne eğildi. Alnına ortamın aksine masum bir öpücük bıraktı.

Ilerleyen dakikalarda gereksiz kumaş parçaları yeri boylarken ikili tamamıyla çıplak kalmıştı.

Jungkook uzun süredir girmediği için dahada daralmış deliğin hayalini kurarken jiminin ağzının içinde ıslanan parmakları dudakları arasından çekti. Islak parmak önce deliğin etrafında birkaç kez jimini deli etmek adına dolaşmış jiminin inlemeleri ağlamaklı hale gelene kadar sürmüştü. Ardından kendisi için kasılıp gevşeyen deliğe önce bir ardından sırayla 3 parmağını ekledi. 4 parmağı ufak deliği parçalamak için içinde kıvrılıp girerken jimin deligindeki yanma hissi ve üstüne eklenen jungkookun parmaklarının zevk noktasına vuruşları ile delirmek üzereydi.

Jungkook parmaklarını tek tek çıkarıp jiminin boşluk hissiyle huysuzlaşan yüzüne bakarak parmakları tek tek kendi dudakları arasında yalayıp jiminin tadının sonuna kadar vardı.

Elini yatak başlığına atarken diğer eliyle penisini deliğe konumlandirdi. Kendini delige itmeden önce dudaklarını boynuna dokundurup kokuyu içine çekti. İştah acıcı koku onu cezbediyordu.

Jimin anlamış gibi boynunu çekip yer açtı.
"Kanımı iç ve içime gir sevgilim."

Jungkookun sivri dişleri beyaz tene geçirirken penisinide eş zamanlı olarak deliğe itti. Jimin vücudunu kasıp kavuran iki yönlü acı dalgasıyla sırtına tırnaklarıyla kırmız yollar çizdi.

Jungkook hızla kendini deliğe iterken birkaç dakikanın ardıdan acı inlemeleri zevke döndüğünde o ezbere bildiği noktaya vuruşlara başladı. Kanını hızla içerken bırakamıyordu adeta, içtikçe enfes tadından hicbir eksilme olmuyordu sanki.

Jiminin tadı hep bulunmaz ve enfesti.

Jiminin içine hızla girip kalçasını becerirken jiminde bacaklarını beline dolamış eş zamanlı olarak uyum içerisinde kalçasını hareket ettiriyordu.

"Aman tanrım. Çok iyi bu!" Jungkook uzun süredir hasret kaldığı hissi şuan sonuna kadar yaşıyorken inilti ve jimine olan hayran dolu iltifatlarını tutamıyordu.

Bir-kac vuruştan sonra boşalmasına rağmen hicbir durma belirtisi göstermeden delikten akan menileri tekrar içine itip hızını kesmedi.

Gecenin ilerleyen saatlerinde jungkook bunca zamanının hıncını almak ister gibi, hiç durmamıştı. Önce yatakta başlarken iki vampirin gücünü kaldıramayan yatak kırılmış jungkook hicbir şey yokmuş gibi penisi hala jiminin içine gömülüyken sonra koltukta ardından masaya yatırıp birkez de orada becermişti. Gece boyunca en az 8 9 kez boşalmış ama üstünde hayvan gücüyle yine tepinmis dolgun kalçayı becermişti.

Jimin artık kalçasını hissetmezken üstünde ileri geri yaparken içine menilerini tahminen 9. Kez bırakan ama yine durmayan jungkooku durdu.

"Bekle biraz kook. Ara vermedik hiç." Jungkook kafasını olumsuz anlamda sallayıp yüzüne huysuz bir ifade yerleştirdi.

"Bebeğim! Lütfen. Bir kez daha henüz sabah olmadı." Jimin kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Jimin, lütfen! Özlemim bitmedi." Kulağına fısıldayıp jiminin kendisine olan zaafını kullanırken jimin transa girmiş gibi basını salladı.

Jungkook hiç yorgun değilmiş gibi yeniden içine gel git yaparken jiminin dudaklarına hücum etmişti. Zevk noktasına vuruşları sıklaşırken jimin ağlar gibi inlemiş gözyaşları yanaklarını bulmuştu.

Jungkook son kez olduğunu söyleyerek saat sabahın 6'sına gelirken jiminin zorla durdurmasıyla durmuştu. İkisininde kasları ağrıyor adeta seğiriyordu.

~

Yoongi kucağındaki bebeğinin kulaklarını örterken saatlerdir ardı arkası kesilmeyen inleme seslerine yüzüne buruşturdu.

"Hiç mi yorulmadınız be!" Bağırış yüzünden bebek kıpırdayınca birkaç kez sallayıp susturdu.

"Bunların hiç birini duymadın bebek. Sakın!"


Ve şey aryan ismi benim amerikalı eski flörtümün adı yani bir nevi gerçek SJANSIANISQMSOQLA9ALSIWMAOOSIWJSIWJSIWJSIWKSIJWISJW

140k😔🤍🛐

İyi geceler.

Afiyet olsun jk bey:D

vampir-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin