Heyy!!
Aşırı aşırı mutluyum. Şu sıralar kendimi derse verdim ve 26k okunma üstüne üstlük kookmin tag'inde 1. Sırada oluşumuzu yeni fark ettim🥳🥺
Çok çok teşekkürler 😔💜
⛅
Başımın altında hissetiğim yumuşak yüzeyle yavaşça gözlerimi açtım. Yumuşacık yastığa sarılıp yüzümü yorgana gömdüm. Uzun süredir uyuduğumu şişen gözlerimden anlıyordum ama hala uykulu hissediyordum.
Sonunda jungkooku bulmak umuduyla yastığı üstümden atıp çıplak ayaklarımı yataktan sarkıttım. Sarsak adımlarla hem elimi saçlarıma atıyor her biri ayrı tarafa bakıyorken düzeltmeye çalışıyordum hemde merdivenlerden iniyordum. Aşağı inince aşağıdan gelen sesleri duymuştum.
Salonda jungkook ve clara denen kız vardı. Clara ellerini jungkookun beline sarıp kendine çekti ve yanağını öpmek için parmak ucuna kalktı.
Şuan ağlaya ağlaya burayı terk falan etmemi bekliyorsanız çok yanılıyorsunuz. Ben müstakbel kocam ve çocuğumun babasını şu kıza kaptırır mıyım?
Hızlı adımlarla ikisinin yanına gidip clarayı kolundan çektim. Benden kat ve kat güçlü olduğu için yerinden bile kıpırdamadı ama jungkook onu hızla itmiş belime sarılmıştı.
"Ahh jimine gelmiş~~ sevgilini öperken yakalandım. Ups" sahte bi tavırla konuşmuştu clara.
"Hah! Film falan çektiğimizi mi sanıyorsun sen! Ağlayarak burdan gidip depresyona girmemi mi bekliyorsun! Ben sevgilimi sana verir miyim be!"
Jungkook gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken clara denen kız şaşırmışa benziyordu. Hamilelik bu kadar kolay mi etki göstermişti yoksa ben bu kadar çirkef miydim emin değildim.
Jungkookun kolundan tutup merdivenlere çekerken altımdaki bana büyük gelen ve jungkooka ait eşofmanı yukarı çekiyordum. Bu arada claraya öldürücü bakışlar atmayı unutmuyordum tabiki. Odamıza çıkınca jungkookun kolunu çimdikleyip birkaç kez vurmuştum.
Canının acımadığını bildiğim için gelişi güzel vuruyordum.
"Sen ne yapıyorsun jungkook!? Sen sahipli ve çocuklusun."
Jungkook bu dediğime kahkaha atıp kendini yatağa atmıştı. Hâlâ gülüyordu ya?
"Bebeğime seni kötüleyeceğim. Nasıl bir babası olduğunu bilsin" elimi eşofmandan çekip karnıma atıp okşadım.
Elimi çektiğim için eşofman üstümden kayarken gözlerimi sonuna kadar açıp hızla düşmeden tuttum. Jungkook yatakta bir eliyle başını desteklerken konuştu:
"Tüh be açılmadı. Artık bir dahakine" Sinirle bulduğum ilk şey olan havluyu suratına fırlattım.
~
Clara aşağıda bizi beklerken jungkook önce beni giydirmiş daha sonra kendi giyinmişti. Merdivenlerden salona inerken jungkookun koluna adeta koala gibi yapışmış ve 'o benim' imajı veriyordum.
Clara namjoon ve jin aşağıda koltukta otururken bizde aşağı inmiştik. Jungkook geniş koltuğa beni oturttu ve mutfağa gitti. Gözlerimi claradan ayırmıyor öldürücü bakışlar atıyordum. Masanın üstündeki vazo tam onun kafasında parçalamam için yapılmış gibi gözüktü gözüme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir-Jikook
Fanfiction[mpreg~] [+18] " Benim güçlü karanlığım onun pembeliklerine yenilmişti ve hiçbiri yenilgi beni bu kadar mutlu etmemişti." Twilight gay versiyon gibi'