Cümleten anyehoseyo jaiqsiqkao
jikook Selca attı ya medyadaki elleri birbirinin yanağında beni öldürmekten bıkmadılar bunlar ağlayacağım ha:')
⛅
Tanrım lütfen yanlış duyayım lütfen lütfen lütfen!
Şuan Joen jungkook ile eş olmamıştı değil mi ? sadece yanlış duymuştu yanlış değil mi?
Şansını denemek ister gibi bakışlarımı öğretmene çıkardım ve :
" anlamadım kim kim?" dedim öğretmen boştaki eliyle başını sıvazladı.
"jeon jungkook dedim ya!" dedi derince yutkundum ve korkak bakışlarımı yapılı ve ilerde tüm asaletiyle beni izleyen jungkooka çevirdim jungkook yüzündeki sırıtıs ile bana bakıp ellerini 'ben suçsuzum' der gibi havaya kaldırıyordu.
flashback=
Jeon hızla adımlarla beden dersi gelmeden önce öğretmenin odasına gidiyordu hızla odaya daldı ve sandalyede yayılmış beden anında toparlanıp önünde saygıyla eğildi.
"b-bay jeon bir sorun mu efendim?" dedi jungkook yavaş adımlarla masaya yaklaştı ve ellerini iki yana gürültü ile vurup masada öğretmenin üstüne eğilip insanı ürperten kırmızı gözlerini karşısındaki korkak gözlere çevirdi.
" az sonra 12 lerden benim olduğum sınıfla dersiniz var ve ben sizden ufak bir şey isteyeceğim" dedi adam hızla kafasını salladı ve jeon sahte bir üzgünlükle.
" beni kırmazsınız değil mi?" dedi hızla baş salladı adam jeon masada olabilirmiş gibi dahada eğildi Adamın üstüne:
" derse gireceğimiz sırada projeler dağıtılırken ben ve park jimini eş yapacaksın bu kadar basit" dedi alayla gülerken.
"tabi tabi efendim"
flashback end=
Öğretmen gürültüyle bağırırken;
"herkes eşinin yanına projelerden önce ikili basketbol oynayacağız" dedi öğretmen sıkıntıyla ofladım ve ayaklarımı yere vurarak:
" bari burda istediğimiz kişiyle eş olalım ya!" dedim.
Aslında jungkookla eş olmak istememenin sebebi onu sevmemen falan değildi onunla bir derdim yoktu ama anlarsınız ya ürkütücü bir tipti ve benden hiç haz ettiğini düşünmüyordum açıkçası.
Yavaş adımlarla jungkookun yanına gittim ve karşımıza gelecek takımı beklemeye başladık. Aramızdaki farkı ben bile rahatlıkla görebiliyordum o iri ve yapılıyken ben çelimsiz ve ufaktım insanlar beni şirin ve sevimli bulduklarını söylerdi ama ben memnun değildim.
Jungkook karşı taraftaki takım seçilirken bana döndü ve elini uzattı.
" jungkook" dedi gözleri bugün yine kırmızıydi ve ona çok yakışıyordu büyüleyici gözüküyordu
tabi ben onun gözlerine dalmışken ağzımdan çıkanları biraz geç duymuştum."ah tanrım! gözlerin çok güzel" dedim bunu gerçekten dedim!
bana anlamsız bakışlar atıp yüzüme baktı utanç bedenimi ele geçirirken uzattığı eli sıktım.
" Ben- şey yani jimin ben herhalde yani park yani jimin park yani ben park jimin" demiştim.
Şuan kafamı duvarlara sürtüp kıvılcımlar çıkarmak ve o kıvılcımlar ateşe dönerken ortada oturup yanmayı beklemek istiyordum.
Bana baktı ve elindeki eldivenleri temas edince fark etmiş gibi küçük elimin içindeki siyah deri eldivenli eline baktım ve:
"neden eldiven takıyorsun?" dedim merakıma yeni düşerek ve diğer konuyu dağıtmaya çalışarak.
"hava soğuk yani öylesine takıyorum seviyorum" dedi kafamı salladım ama eli elimdeyken kendime engel olamadım.
"eline bakabilir miyim jungkook?" adını sesli ve onun yüzüne söylemek garipti...
" elim pek iyi değil benim soğukturda" dedi omzumu silktim ve elindeki eldiveni çıkarıp tekrar eline dokundum.
Ah! cidden çok soğuktu!
refleks olarak eline dokununca hissettiğim soğukla irkildim ve geri çektim hızla elini benden uzağa koydu.
" ah eldiveni ver bana !" dedi sinirle.
" hayır jungkook beni yanlış anladın bir anda refleks olarak elimi çektim elin soğuk ama cidden güzel bir elin var" dedim jungkook bana kaşlarını çatıp bakarken:
"yani demek istediğim uzun kemikli ve ince birde benimkilere bak kısa tombik birşeyim" deyip ellerimi uzattım ve dudaklarımı büzdüm ellerime baktı ve ilk defa saklama gereği duymadan kocaman gülümsedi.
Tavşana benziyordu!
Öğretmeninin sesini duymamla jungkookun elini bırakıp önüme döndüm öğretmen karşımıza 2 tane erkek vardı ve jungkook kadar olmasa bile benden iriydiler bunlar beni ezer geçerdi.
Ben onlara bakarken gri saçlı ve uzun boylu çocuk bana baktı ve gülümsedi ardından göz kırptı ona göz devirdim bakışlarımı yanımdaki bedene çevirdim az önceki çocuğa ateş saçan gözlerle izliyordu .
Karşıdaki iki çocukla basketbol maçı yapacaktık herkes yerlerine geçerken ben ve jungkook öylece karşıya bakıyorduk.
" oynamayı biliyor musun?" dedim kafasını salladı ama hala şu çocuğa bakıyordu oflayıp jungkooka döndüm ve :
"bana bakacak mısın artık şu çocuğa bakmayı kes" dedim birazdan basketbol maçı olacaktı ama o birine bakıyordu..
" senin hakkında neler düşündüğünü bilseydin öyle demezdin" dedi.
Nasıl yani?
⛅
jeonlous'a bayılıyorum>. <
Jiminin ellerine ölüyorum
Sizi love you
Umarim hoşunuza kaçar^_^
JİKOOK KADAR GÜZEL BIR GÜN GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE~~ 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir-Jikook
Fanfikce[mpreg~] [+18] " Benim güçlü karanlığım onun pembeliklerine yenilmişti ve hiçbiri yenilgi beni bu kadar mutlu etmemişti." Twilight gay versiyon gibi'