34-M

14.3K 813 424
                                    

Öncelikle merhaba~

Sınavlarım geldi ve yüz yüze yapılacak sürekli okula gidip geleceğim:( projem var ve 4 gün sonra teslim edeceğim henüz başlamadım bile.

Bölüm yazmak için hem zamanım yok hemde dürüst olmak gerekirse yazacak birşeyler bulamıyorum.

Özür dilerim.

jikookaze   Bu bölümü sana ithaf ediyorum💁‍♀️🥳

1 ay sonra: geçiş yapmam gerekiyordu:)

Yatakta hızla gözlerimi açıp sertçe yutkundum. Gördüğüm rüya kasıklarımdan mideme doğru bir sızı yollamıştı. Jungkookla ilgili ıslak bir rüya görmüştüm ve bunda uyumadan  önce izlediğimiz filmdeki seks sahnesininde payı vardı.

Hamileliğin 1. Ayına girmiştim ve mide bulantılarım, aniden gelen ağlama istekleri artık artmıştı. Jungkookun ve benim ortak kararımla okula gitmeyecektim. Aileme bunu açıklamam uzun sürecekti ama okula karnı burnunda bir erkek olarak gitmem ve açıklamam daha zordu. Jungkooka yük olmuş gibi hissediyordum. Sürekli bir şeyler istiyor ve yiyordum ama geri kusuyordum.

Düşüncelere dalmışken odanın kapısı açıldı ve hissetiğim sızı odaya giren bedeni görmemle artmıştı. Jungkook altında sadece üstünden düşecekmiş gibi duran havluyla ve ıslak saçlarıyla bana doğru geliyordu. Su damlaları kaslı göğsünde bir yol çizerek aşağı kayıyordu ve elindeki havluyla saçlarını kurularken kollarındaki kaslar geriliyordu. Beyaz ve yer yer ufak  yara izleri olan teniyle gözlerime adeta ziyafet sergiliyordu.

Sadece bana ait bir ziyafet.

elindeki havluyu bir köşeye bırakıp yanıma geldi ve oturdu. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve karşılık vereceğim sırada diliyle bir kez üstünden  geçip geri çekildi. Gözleri üstümde ilgiyle dolaşırken yumuşak sesiyle konuştu:

"Benim bebeklerim nasıl?"

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp dudaklarimı büzdüm. Kaşları çatıldı ve aklımı okumaya çalıştığını bildiğim için dudaklarımı dahada büzerek dikkatini dağıttım. Dikkati sürekli dudaklarıma gidiyordu ve konsantre olamıyordu.


Bakışları alt tarafıma kaydı ve çatılı kaşlari yukarı kalktı. Yüzündeki muzip ifadeyi nerde olsa tanırdım. Elini kasıklarıma sürtüp okşarken kendimi geriye atıp inlememek için dudaklarımı  ısırdım.

"İlgi istiyorsun ha?" Eliyle okşamaya devam ederken bu durumda bile boşalabilirdim.

Dudakları kalın dudaklarımı buldu ve sertçe öpmeye başladı. Yataktaki bedenimi birden jungkook'un kucağında bulmuştum. Kucağındaki yerimi aldım ve kalçama dayanmış havludan bile belli olan sertliğinin üzerinde kıpırdadım. Gözleri sıkıca kapanmış ağzından ufak bir inleme kaçmıştı.

"Ah-jimin şansını zorlama canın yanacak"

Jungkooku bu duruma soktuğum için içten içe seviniyordum. Benden bu kadar etkilendiğini bilmek mutlu ediyordu.

"Beni etkilemen için bunu yapmana gerek yok güzelim nefes alsan bile atmayan kalbim duracak gibi hissediyorum"

Gözlerim  kısılana kadar gülümsemiş ve dudaklarımızı bu sefer naif bir şekilde birleştirmiştim. Jungkook dudaklarıyla çenemden boynuma bir yol çizerken kendi izlerini bırakıyordu. Benim bıraktığım izler uzun süre kalmıyordu ama jungkookun bıraktığı izler uzun süre kalıyordu. Vücudum yara diş izi ve morluklarla kaplı oluyordu.

Boynumda bir süre oyalanmış ardından beni kucağından indirip yatağa yatırmıştı. Üstündeki havluyu bu çırpıda çıkarıp tamamen çıplak kaldı. Daha önce  gördüğüm ama asla alışamadığım erkekliği gözlerim önüne serilmişti.

Çok büyük ve kalındı. Bacaklarımı iki yana ayırmadan önce eşofman ve iç çamaşırımı çıkardı. Ayni şekilde tişörtümde yeri boyladı. Bacaklarım  arasına yerleşti ve erkekliği deliğime baskı yapmaya başladı. 

Evde tek değildik ve ses çıkartmamaya çalışıyordum. Jungkook komidindeki çekmeceden  kayganlaştırıcıyı aldı ve üç parmağına bolca sürdü.

"Acıtmamaya çalışacağım bebeğim. Kendini bana bırak. Senin rahat olman ve zevk alman önceliğim"

Ağlamamak için zor dururken kollarımı boynuna sardım ve o parmaklarını tek tek yollarken inlemelerim jungkookun dudakları arasında kaybolup boğuk bir hal aldı.

Parmaklarıyla makas hareketi yaparken dudaklarımin arasındaki jungkookun dudaklarını ısırıyordum. Jungkook parmaklarını çekti ve girişimde o soğuk organını hissetim. Yavaşça içime girerken aynı zamanda bel boşluğumu okşuyordu.

Tamamını aldığım zaman ikimizde birbirimizin dudağına doğru boğukca inlemiştik. Jungkook gel git yaparken tamamen içimden çıkıyor ve ardından birden kendini tamamen itiyordu. Elini sızdıran penisime atıp çekmeye başlayınca iki taraflı aldığım zevkle kafayı yiyecek gibiydim. Artık dayanamamış  olan Penisim jungkookun eline doğru boşaldı ve rahatlamanın etkisiyle bedenim gevşedi.

Jungkook zevk noktama yaptığı sert vuruşlarla birkaç dakika sonra oda boşalmış ve kulağıma doğru fısıldamıştı.

"Sizi seviyorum" gülümsemiş ve kapanan gözlerimle bende mırıldandım.

"Seni seviyoruz"

Elleriyle destek alıp üstümde eğildi ve yüzündeki masumluktan uzak gülümsemeyle konuştu:

"Bir tur daha?"

Asla doymayacaktı...

Direk seks odaklı değildi ve soft oldu:)

Kısa bir bölüm oldu biliyorum çok istediniz kıramadım.

29k için sonsuz teşekkürler💜 beğenmeniz dileğiyle~

Jikook'u sevin👉👈💁‍♀️

vampir-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin