30- yalanını sindirmem uzun sürecek

12.5K 875 444
                                    

Selamlar~

Canlı derslerim çok yoğun ve bölüm yazmak çok zor. 10. Sınıfım saat sabah 8 ve akşam 6 arasında hep canlı dersim var. Lütfen beni anlayın. Kahvaltı bile yapamıyorum.



Kai ve jungkook sonu gelmeyen bir kavgaya girmişlerdi adeta. Jungkook zihin okuyarak kai'nin jimine karşı birşeyler hissettiğini biliyor ve sevgilisinden uzak durmasını istiyordu. Kai ise jungkookun uzun bir ilişki olmadığı için jimini üzmesini istemiyordu çünkü ona güvenmiyordu.

Jimin ise o hiç-bir şey bilmiyordu.

"Jimini rahat bırak!" Jungkook elleriyle kainin boğazını sıkarken bağırdı. Okuldaydılar ve herkesin toplanması an meselesiydi.

Jimin ikiliyi ayırmak için sözler sarf ediyordu ama ikisi birbirine vurmaktan başka bir şey yapmıyordu. Jimin akmaya yüz tutmuş gözyaşlarını geri gönderip burnunu çekti ve minik eliyle sildi. Derin bir nefes alıp var gücüyle bağırdı:

"Jeon ve Jongin" ikili adeta yerinde donmuştu. Gözleri yavaş yavaş jimini bulunca şaşırdılar. Farkında olmadan jimini ordan oraya savurmuşlardı.

Üstü başı dağılmış burnu ve gözleri kızarmıştı. Başı  ağrıyordu ve kalçasindaki ağrıdan söz etmiyordu bile. Jungkook sevgilisini o şekilde görünce elleri serbest kaldı. Aklını okuduğu an kalçasindaki ağrı aklına geldi.

Jimin arkasını döndü ve yürümeye başladı. Kai hızla ileri atılıp koluna dokunmaya çalıştı ama Jimin elini çekip çatık kaşlarıyla konuştu:

"Bir süre seni görmek istemiyorum jongin. Yalanını sindirmem uzun sürecek gibi duruyor"  kai tek kelime edemeden jungkook jimini belinden kavramış sürüklemeye başlamıştı.

~

Jungkook kucağındaki bedeni iyice kolları arasına çekip kapıyı ayağıyla açtı ve sıcacık eve girdi. Jimin bacaklarını beline kollarını boynuna dolamış koala gibi vücuduna yapışmıştı. Arada bir minik burnunu boynuna sürtüyor ve koklayıp öpüyordu.

"Güzelim birşeyler yemek ister misin?" Jimini biraz uzaklaştırıp yüzünü görmeye çalıştı ama Jimin huysuz mırıltılar çıkarıp ayrılmadı. Jungkook bu hâline gülüp ellerini kalçaya koydu. Okşadığı kalçayla jimin tahrik olması gerekiyordu ama şuan o kadar uykusu vardı ki dahada mayışıyordu.

Üst kata çıkıp odaya girdiler. Kapıyı kapattı ve kilitledi. Yatağa jimini yatırdı ve kollarını çözmeye çalıştı ama Jimin bugün bir bebekten farkı yoktu.

"Ama jungkookie~ ben seninle uyumak istiyorum" dudaklarını büzerek söylemişti. Jungkook gülmeden edemedi büzdüğü dudaklara ufak ufak öpücükler sıraladı.

"Sana kıyafet vereceğim bebeğim. 5 dakika sonra geleceğim ardından uyursun." Kollardan çıkıp dolaptan uzun bir tişört buldu ve geri döndü. Jimin pantolunu çıkarması için kalçasını zorda olsa kaldırdı. Jungkook bedenine bakmadan tişörtü geçirdi ve yatakta üstünü örttü. Bedenini süzmesi bile sertleşmesi için Yeterli bir sebepti.

Yatakta arkasını dönmüş olan bedeni yalnız bırakmamak adına hemen arkasındaki yerini aldı. Komidindeki kremi aldı ve jiminin üstündeki beyaz tişörtü yukarı sıyırdı. Iç çamaşırınıda aşağı sıyırıp dolgun kalçayı gözleri önünde serdi.

Dudaklarını ısırmadan edemedi. Bu çocuk onu mahvediyordu.

Parmağına damlatıp önce  defalarca kez şaplak atarak kızarttiğı kalçaya sürdü. Oldukça yavaş yapıyordu jiminin uyanmasını istemiyordu. Ardından pembe deliğin etrafında gezdirdi parmağını ve yavaşça içine soktu. Jimin yerinde sıçradı ve gözlerini ovdu bir süre. Içinde hareketsiz duran parmağa alışıp kendini uykuya bıraktı. Jungkook parmağını ileri geri yaparak kremi iyice yedirdi..

Parmağını silip dudaklarını iki kalça yanağına bastırdı. Üstünü örtüp bebeğini derin uykusuna kendini bırakmaşken izledi saatlerce

~
2 hafta sonra:

Jimin ve jungkook sınıfta yan yana sirada sıkıcı bir kimya dersi dinliyorlardı. Daha doğrusu jimin dersi dinlemeye çalışıyor jungkookta kafasını sıraya koymuş kucağındaki jiminin elleriyle oynuyor ve arada öpüyordu.

Jimin fark ettirmemeye çalışsa bile her hareketinde dondurma gibi erimemek için zor duruyordu. Kalbi göğüs kafesini adeta zorluyordu.

Aklına  gelen fikirle gözlerini tahtadan ayirmadan jungkookun kucağındaki elini yukarılara çıkarıp kumaşın üstünden penisini okşamaya başladı.

Jungkook bu beklemediği kışkırtma karşısında gözleri şokla açıldı ve derince yutkundu. Eli itiyor ama Jimin gülmemek için ısırdığı dudaklarıyla yeniden yapıyordu. Jungkook için son damla jiminin penisini sıkması olmuştu.

Yerinden kalkınca tüm gözler jungkooka döndü. Hiç-birşey yokmuş gibi jimini kolundan tutup sınıfın çıkışına sürükledi. Jimin yaptığı şeyin farkına yeni varıyordu. Kalçasını seviyordu halbuki.

Girdikleri erkekler tuvaletinde kabinlerden birine girdi ve kapıyı kilitledi. Jimini sertce kapıya çarpıp dolgunluklara yapıştı. Bu sertlikte verdiği kadar karşılık vermeye çalışıyordu jimin. Jungkook klozete oturdu ve jimini kucağına çekti.

Fazla vakit ve alanları yoktu bu yüzden ön sevişmeyi direk geçti.

Kendi pantolununu dizlerine kadar çıkardı ve jimininkinide çıkarıp yere attı iç çamaşırlarda yeri boylarken büyük olan penisini birkaç kez çekiştirdi. Kendini direk sevgilisinin sıcak mağarasına itti ve ani gelen zevkle derince inledi. Jiminin inlemesi acı ve zevk karışıktı. Kucağında ziplamasını sağlarken jiminin penisini karın kaslarına çarpıyor ikiliyi çileden çıkarıyordu.

"Kookie~ penisin beni tamamen dolduruyor" jimin tahrik edici sözlerini fısıldiyor ve 2 haftanın acısını çıkarıyordu.

Henüz ikili boşalmamışken jimin genzinden gelen iğrenç tatla durdu. Jungkook geriye attığı başını kaldırdı ve güzel yüzü inceledi. Jimin hızla penisi iiçinden çıkarıp iç çamaşırı ve pantolunu geçirdi..

Lavabodaya eğilip kusmaya başlamıştı. Kustukça kusuyor artık boğazı yanıyordu. Jungkook belini kavradı ve kendine çevirdi:

"J-jimin ah sen iyi misin?" Dimdik kalkmış bir penisi varken konuşması oldukça zordu.

"Jungkook ben midem çok-" lafı bitmeden bilinci kapanmaya başlamıştı  ve kendini sevdiği adamın güvenli kollarına bıraktı.

O kadar beğenmedim ki...
5 kere yazıp sildim ama kafam derslerde olduğu için odak sorunu yaşıyorum.

Smut gibi ama değil gibi Aiamaoqmsoqpap

Tahminleri alayım??

Öbür bölümü uzun uzun yapıp telafi edeceğim lütfen kızmayın 👉👈😔

Sizi seviyorum kendinize iyi bakın lütfn💕💘

vampir-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin