Heeyyyoo
Bölüm başlığından anladığınız üzere cenabet bir bölüm geliyor;)
Iyi okumalar.
⛅
Yazar'dan=
Jungkook sevdiği adamın ufak ellerini kavrayıp ince dudaklarına götürdü ve kelebek öpücükleri kondurdu. Jimin midesine kramplar girdiğini hissetmişti. Bu hissi seviyordu.
"Jimin sen ne istersen o olacak. Benimle kalmak istersen-" jimin dolgun dudaklarını ince dudaklara bastırdı. Öpmüyordu niyeti öpmek değildi zaten jungkookun böyle saçma şeyler söylemesini engellemekti.
Dudaklarını çekince jungkook ne zaman kapattığını bilmediği gözlerini açıp güzel yüzlü sevgilisine baktı ve elinde olmadan derince iç çekti.
Jimin o kadar güzeldi ki. Bazen oturup güzelliğine ağlamak istiyordu.
"Saçma şeyler düşünüyorsun jungkook. Nasıl seninle olmak istemem? Tek endişem ailem ve okul. Ne olacak? nasıl olacak bilmiyorum. Ama yanımda sen varsın ve bu beni çok rahatlatıyor." Jungkook gülümsedi ve içine su serpildiğini hissetti adeta.
Uzun ve kemikli ellerini jiminin ensesine yerleştirdi ve aralarındaki saçma boşluğu kapatıp bedenlerini birleştirdi. dolgun iki et parçasını ince dudakları arasına alıp ezmeye başladı.
Jiminde ellerini siyah gür saçlara atıp koltukta biraz daha yapıştı sevgilisine. Jungkook ellerini ensesinden sürterek beline kadar indirdi ve belindeki elini hafif sıkıp jiminden ufak bir inleme kazandı.
Elinin altındaki ince beli sıkarken yavaşça kucağına çıkmasını sağladı jungkook. Jimin kendini kucağında bulunca şaşırsada kendini öpüşmeye verip kucağına iyice yerlesip ayaklarını beline doladı.
Ufak bir yaramazlık yapıp kalçasını altındaki şişkinliğe sürttü jimin. Jungkook hissetigi dolgunlukla dudaklarını ayırıp kafasını oturduğu koltukta geri atıp boğuk bir şekilde inledi. Zar zor çıkan sesiyle
"J-Jimin durmalıyız. Sen çok küçüksün daha ve dayanamazsın. Ben canını-" jimin ufak parmağını dudaklarına bastırıp susmasını işaret etti.
"Kendimden eminim kook. Seni seviyorum ve ilkimi sana vererek doğru bir şey yapıyorum"
Jungkook yeniden asıldı dolgunluklara. Bu sefer nazik değildi kanatırcasına öpüyordu. Ellerini küçüğünün kalçasına koyup sıktı ve bedeni kucağına alıp merdivenlere yöneldi.
Odasına girerken diğerlerini evden gönderdiği için kendi kendine iyi bir şey yaptığını hatırlatıyordu. Odaya gelince kucağındaki bedenî yavaşça yatağa bırakıp üstündeki yerini aldı.
Ellerini jiminin tişörtünün içine sokup beyaz ve sıcacık teni okşadı. Jimin hissettiği buz gibi ellerle başta irkildi. Tişörtün eteklerini tutup havaya kaldırdı ve küçüğünün üstünü çıkardı.
Beyaz teni hafif kaslı karnı öpülmekten kızarmış ve şişmiş dudakları yatağa dağılmış pembe saçlarıyla jimin bir melekten farksızdı.
Jungkook elinin tersini yavaşça jiminin göğsünde gezdirip okşadı. Ardından eğilip göğsüne ufak ufak öpücükler koydu karnına kadar devam etti.
Jimin sevildiğini hissediyordu. Hemde iliklerine kadar. Jungkook ona bir porselen bebek gibi davranıyordu ve bu jiminde ağlama istediği yaratıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir-Jikook
Fanfiction[mpreg~] [+18] " Benim güçlü karanlığım onun pembeliklerine yenilmişti ve hiçbiri yenilgi beni bu kadar mutlu etmemişti." Twilight gay versiyon gibi'