17- bir canavar olmana izin vermem

14.2K 1K 736
                                    

~ cehennem boş, tüm şeytanlar burda.~

   - William Shakespeare

   - William Shakespeare

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapının kilidini zorla açıp  son kez elleri cebinde bana Derin bir şekilde bakan jungkooka bende bir bakış atıp içeri girdim. Yüzümdeki büyük gülümseme ve hızla atan kalbim yavaş yavaş eski haline gelirken hızla odama çıktım. Etraftan pek ses gelmiyordu. Ev halkının nerde olduğunu bilmiyordum. Çantamı odama bırakıp hızla bir duş almak istiyordum. Kendi kafamda jungkook hakkında çözmem gereken birçok sorun ve cevaplanması lazım sorular vardı.

Odamın kapısını açar açmaz yatağımda oturmuş teyzem dikkatimi çekti. Yatağımda otururken bana bir bakış attı ve yanındaki boş yeri patpatladı. Çantamı masaya bırakıp küçük odada teyzemin yanına yerleştim. Yüzündeki ifadesizlik ve soğuk bakışlarıyla beni ürkütüyordu.

" nasıl oldu bu?" Elini kendi önünde birleştirip yüzüme baktı. Ne dediğini anlamadığım için kaşlarımı çattım ve

" ne nasıl oldu?"

"Jeon Jungkook'la olan ilişkinizden bahsediyorum"

Ne? Bunu nasıl öğrenmişti ki?

" hayır biz sadece arkada-" lafımı kesip

" arkadaşlar öpüşmez jimin"

Ah! Gerçekten aptalın tekiydim. Kapının önünde bizi görmüş olmalıydı. Nasıl bir tepki vereceğini zerre bilmiyordum ama yüz ifadesine bakılırsa iyi bir tepki değildi.

"Teyze ben-"

" jimin lafımı kesmeden dinle lütfen" sadece kafamı sallamıştım.

"Jungkook'un kötü biri olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca birbirinizi sevdiğiniz gözlerinizden belli oluyor. Ona bakarken gözlerin parlıyor. Ailenden sonra seni böyle mutlu görmek beni çok sevindirdi. Ama o aileye güvenmiyorum oğlum. Daima çok tuhaf olmuşlardır. Evlerine girmek imkansızdır kimseyi almazlar. İnsanlara karşı hep soğuk ve mesafeli olurlar. Haliyle bu beni endişelendiriyor." Ellerini benim ellerim arasına aldı ve gülümsedi. Dayanamadım ve sordum

" yani bize karşı mısın değil misin?"
Bu dediğime kahkaha attı ve en nefret ettiğim şeyi yapıp yanaklarımı sıktı.

" tamam karşı değilim. Sen mutluysan bende mutluyum."

~

Kendimi yavaşça sıcak suya bıraktım ve küvette iyice küçüldüm.

Jungkook.

Vampir oluşu benim için sorun muydu değil miydi? Paranormal olaylara ilgim olabilirdi ama bu korktuğum gerçeğini değiştirmezdi. O ölümsüzdü bense her an ölecek kadar güçsüz.

vampir-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin