6- kırık kol

17.5K 1.4K 1.1K
                                    

Selam güzeller👉👈

Bir şey sormak istiyorum fikirleriniz benim için cidden önemli! bu kitabı mpreg yapmak istiyorum ne düşünüyorsunuz?

{ mpreg=erkeklerin hamile kalması} bilmeyenler için♡

Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin yoksa bölüm gelmeyecek ayrıca vote verince ölmüyorsunuz ve sizi yemiyorum sadece bilin istedim

öcü değilim!

40 kişi okuyorsa 10 vote bile olmuyor neden?

iyi okumalar:(

Basketbol salonunun soğuk zemini ve kalçamın donmasına rağmen bakışlarımı kırmızı gözlerden inadına almıyor bir cevap istiyordum ama o sadece derin nefesler alıyor yumruğunu sıkıyordu.

Hala jungkooka bakarken yanımda hissettiğim sıcaklık ile bakışlarım istemsizce o tarafa döndü kai endişeli bakışlarıyla bana bakıyordu. Elini alnıma koyup şişmiş yere bakarken birden tam yarama dokununca acıyla tısladım.

" Jimin revire gidelim kafan kötü görünüyor " dedi kai ama şuan canımın acısı umurumda bile değildi birden içimdeki öfkeyle karşımda arkasını dönmüş gitmek üzere olan jungkooka hitaben bağırdım.

"Jungkook!" demiştim sesim sahada yankı yapmıştı ve dahada yüksek çıkmasını sağlamıştı.

Tüm sınıf meraklı bakışlarla bizi izliyordu ve olacakları bekliyordu.
jungkook attığı adımı sesim sayesinde durdurdu ve bana dönmeden sadece kafasını çevirip göz ucuyla baktı sesimdeki öfkeyi kontrol edemeden konuştum.

" Ne yaptığını sanıyorsun sen! istediğin gibi itip gidebileceğin bir oyuncak değilim ben!" demiştim ve acıyla sol koluma dönmüştüm .

Ben daha ne olduğunu anlayamadan biri tarafından kaldırılmıştım ve hissettiğim sıcak kollar sayesinde bunun kai olduğunu anlayınca beni kucağında taşımasına izin verip salondan ayrıldık kai endişeli sesiyle:

" başka bir yerin ağrıyor mu?" dedi ona döndüm.

" şey sol-kolum çok ağrıyor" demiştim başını salladı ve okulda revir olduğunu düşündüğüm yere giderken konuştu.

"umarım kırık değildir" demişti bende bu dediğine alaylı gülüp:

"abartma alt tarafı jungkook beni itti ve düştüm canavar değil ki kolumu kirabilsin" demiştim.

~

Kolum kırılmıştı...

cidden buna inanamıyordum ama revir bizi hastaneye yönlendirmiş ve bunun küçük bir şey olmadığını söylemişti hastaneye gidince 2 kırık olduğunu ve alçıya alacaklarını duyunca bir süre kainin alaylı ama bir o kadar endişeli bakışlarına katlanmak zorunda kalmıştım.

Şimdi parmaklarımın eklem yerinden başlayıp dirseğime kadar uzanan bir alçıyla kainin arabasında eve gidiyordum.
Tanıdık evi görünce teyzemlere yapabilecek bir açıklama arıyordum.
Araba durunca çantamı sağ elime alıp  arabadan çıkmadan önce.

vampir-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin