Bolümü 6. Yazışım ve sinir krizi geçireceğim. Böyle başladığım için üzgünüm ama sinirliyim. Ayrıca 6k olmuşuz ve cok şaşırdım:)
⛅
Jungkook'tan=
Ormandan eve döneli 2 saat oluyordu ve hava kararmıştı. Bir an önce Jimini görmek istiyordum. Odada öylece turlarken aşağı indim. Namjoon ve jin karşılıklı konuşuyor yoongi ve hoseok bilgisayar oyunu oynarken tae hem telefonla oynayıp hemde elindeki bardaktan kanını yudumluyordu. Yanlarından geçip dış kapıya yürüdüm.
Namjoon hızla yanıma gelip kolumu sertçe çekti.
"Nereye?""Jimini görecegim iyi olduğundan emin olmak istiyorum." Kolumu çektim ve yeniden kapıya gittim ama namjoon yine yanıma geldi.
"Jungkook! Bu ilişki bir oyuncak değil! Sana Jimini dönüştürmeni söyledik. jimin zaten istiyordu. Hem ayrılmamış olacaktınız hemde jimin şuan bilmediğin bir yerde değil kollarının arasında olurdu. Onu görmeye hakkin yok" kolumu ondan kurtarıp
"Ben çok mu mutluyum sanıyorsun? Ağlamasına sebep oldum onun! Ondan iğrendigimi düşünüyor namjoon! Ona dokunmaya kıyamıyorken ondan iğrendigimi söylüyor! Benim tek isteğim üniversiteye geçsin birine aşık olsun normal bir hayatı olsun belki bir çocuğu. Bir canavar olup hayatının sonuna kadar benimle kalmasın istedim!"
"Biz canavar değiliz jungkook! Birer canlıyız insanlar gibi. Benliğini ınkar etmeyi bırak artık. Son kez gidip onu gör bundan sonra jimin yok. Onu başkalarıyla görmeyi kendini hazırla!"
Jimini başkasıyla görmek? İnce belini başka birinin kavraması, dolgun dudaklarına başka dudaklar değmesi, neşe saçan küçük gözlerin başka birinin yüzünde turlamasi, Jiminin kalbinin başkasını görünce hızlanması düşüncesi bile bedenimi kaskatı hale getiriyor aklımı yitirmeme sebep oluyordu. Bunlari gerçekte görmek dayanabileceğim şeyler değildi.
Hızla evden çıktım ve küçüğümün evinin önüne geldim. Arka bahçedeki küçük balkondan odaya tırmanıp içeri girdim. Direk jiminin kokusu burnuma çarptı. Özlemiştim şimdiden onu. Odada gözlerimi gezdirdim ama herşey aynıydı.
Sanki hiç odaya gelinmemiş gibi .
Belki aşağıda yemek yiyordur diye düşünürken aşağıdan sesler gelince hemen atlayıp balkonun demirlerine tutunup sarktım. Teyzesinin sesi kulaklarıma doldu önce
"Anlamıyorum nerde bu çocuk? Hiç eve gelmedi bile! Haber bile vermedi!" Ağlamaktan titreyen sesini duyunca şok olmuştum.
Jimin eve bile gelmemiş miydi? Ormanda miydi yoksa başka bir yerde?
Kalın erkek sesiyle düşüncelerim bölündü
"Kendini yıpratma bu kadar. Bi arkadaşında kaldı belki hemen telaş yapma birkaç saate haber gelmezse polisi ararız tamam mi?" Ikilinin sesi kısıldı ve tamamen kesilince kendimi tamamen aşağı bıraktım ve dizlerim üstüne çöktüm.Birşeyler yapmam gerektiğini biliyordum ama şuan jiminin güvende olup olmadığı gerçeği kafamda dört dönüyordu. En uzak mesafeden bile aldığım kokusunu şuan alamıyordum ve bu endişelerime endişe katıyordu.
Hızla yerimden kalkıp tüm gücünle en son buluştuğumuz yere gittim. Ormana koşarak dalmış önce şelaleye bakmıştım üstümün islak olmasını umursamadan şelalenin arkasına baktım. Kayalıklara uçuruma bile baktım. Gözyaşları toplanıp akmak için an kollarken akmaması için an kolluyordum adeta.
Uçuruma gelip denize baktım öylece sattelerdir tuttuğum yaşlar dayanamamış ve akmaya devam ederken koca ormana küçüğümün adını haykırdım
"Jimin!!" Sesim kısılana kadar bağırdım belki duyarda beni acıyıp gelir diye.
Diz coktugum yerde zorda olsa kalkıp ellerimin tersiyle ıslak yanaklarımi sildim. Tüm gücümü toplayıp ormana yeniden daldım. Bir Süre sonra eve varınca hemen içeri dalıp
"Namjoon! Yoongi! Cabuk"
Evdeki herkes salonda birleşince namjona dönüp
"Jimin yok hicbir yerde yok! Sen gidip okulun ordaki kütüphaneye bak orayı çok sever" başını sallayıp gitti.
"Yoongi sen evlerine git sağını solunu iyice ara ve bir şey olursa haber ver"
"Hoseok kasabadaki hastaneyi kontrol et" oda uzaklaşınca jin ve tae ikilisine döndüm.
Merak ve endişeyle bana bakarken gözlerimi jine çevirip
"Ona dikkat et evden çıkıp Jimini bulmasın ve peşine düşmesin"~
Tüm herkes dediğimi yapmıştı ama jiminden hiçbir iz yoktu. En tuhafı kokusunu alamıyor oluşumdu. Birden aklıma gelen fikirle namjona döndüm
"Birinin numarasını bulman gerek"
~
"Jungkook buldum !" Namjoonu duyar duymaz yerimden kalkıp elindeki kağıti aldım. Numarayı yazıp aradım.
Bir Süre çalan telefon sonunda karşı tarafın meşgule atmasıyla kapandı. Emin olmuştum artık. Yeniden aramıştım. Sürekli meşgule atıyordu ama ben hala arıyordum . Yeniden arayacağım sırada telefona bir mesaj geldi.
********=
Aramayı kes!
O burada.⛅
Nasıl buldunuz?
Bts'in yeni şarkısını aşık oldum resmen ya! Yarim satte 12 milyon izlenip yine rekor kırdı. Sadece jin biraz daha gözükse fena olmazdı:(
Siz nasıl buldunuz?Umarım bölüm olmuştur ve jiminin kiminle olduğuyla ilgili tahminleri alayım?
Iyi geceler jikookla kalın❤👬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir-Jikook
Fanfiction[mpreg~] [+18] " Benim güçlü karanlığım onun pembeliklerine yenilmişti ve hiçbiri yenilgi beni bu kadar mutlu etmemişti." Twilight gay versiyon gibi'