48-Beklenmedik bir anda

6.3K 539 311
                                    

Merhaba🧚‍♀️

50. Bölüm final olacak. Aklımda net bir final yok ama umarım beklentinizi karşılayabilirim



Jimin kucağında sakince duran oğlu ve yanında oturan iri bedenle birlikte karşısındaki açıklama bekleyen ailesine yaklaşık 5 dakikadır boş bakışlar yolluyordu.

"Evet jimin uzun açıklaman için teşekkürler çok yorulmadın umarım." Teyzesi imalı sesiyle masadaki ellerini ritimle oynatmaya başladı.

"Bebeğim ailen şuan sana kırgın ve öfkeli dahada bekletip öfkelendirme." Jungkook karşılarındakinin zihnini okuyup jimine uyarıcı bir sesle fısıldamış jiminin rahatsızca yerinde kıpırdamasına sebep olmuştu.

"Kolaysa sen anlat."

"Hadi ama jimin!" Bu sefer teyzesinin kocası devreye girdi. (DELIRCEM TEYZENIN KOCASINA NE DENİYOR LAN NE NE!?!?!?)

"Jungkook bir vampir bende onun sayesinde vampir oldum oğlumuzda yarı insan yarı vampir. Ailesi tamamen vampir! Bu kadar! Oh be sırrımız bu." Jimin birden gürültüyle içindekileri dökünce ailesi boş gözlerini jiminde gezdirdi.

"Kademeli kaydemeli söyleseydin ya güzelim. Kalplerine inecek."

Teyzesi ve kocası bu sefer birbirlerine bakıp yeniden jimine döndüler.

"Ne diyor ya bu aptal?" Teyzesi jungkooka bakarak eliyle jimini işaret etmiş kaşları çatık yüzünde kafası karışmış bir ifade vardı.

Jungkook tepki karşısında dudaklarını birbirine bastırıp gülmemek adına savaşlar verirken jiminin dirseğini karnına geçirmesiyle eski haline dönmüştü.

"Teyze! Yalan söylemiyorum, dalga geçmiyorum. Ciddiyim." Teyzesi bu sefer sanki yeni yeni anlamış gibi dudakları şokla açılırken elleriyle ağzını kapattı.

"Bu jungkook denen çocuk vampirdi ve seni vampir yaptı! Öyle mi?" Usulca kafasını salladı jimin.

Teyzesi bulduğu ilk yastığı jungkookun suratına atarken jungkook gelecek yastığı bilmesine rağmen savunmasız kalmayı tercih etmişti.

"Sen benim oğluma neler yaptın!?"

~

"Aptal! Aptal! Seni öldüreceğim diyeceğim ama ölmüyormuşsun kırmızı gözlü şey!" Teyzesi jungkooku kızgın olduğuna dair hakaretler savunurken jungkook ufak bir çocuk gibi başını eğmişti.

Jimin oğlunu eniştesine vermiş oyalamasını sağlarken teyzesi ve kocasıyla karşı  karşıya derin bir sohbetin içine girmişlerdi.

Teyzesi oldukça sinirliydi çünkü jiminin hamilelik sürecinde yaşadıklarını dinlerken gözleri bile dolmuş doğumda bu ufaklık için çektiği acıları hissetmişti.

Suçlu jungkooku bulma sebebi ise günümüzde erkeklerin hamileliğin yaygın olduğunu bilmesine rağmen neden korunmadığı ve en başından beri jimini neyin içine soktuğuna dair bilgisiz bırakmasıydı.

"Jimin o doğumda ölebilirdi! Tanrım bu riski nasıl aldınız? O küçücük bedeni bir vampiri doğurmak için fazlasıyla güçsüzdü jungkook. Jimin sana olan aşkından göremedi peki  sen? Sen aşkının acı çekmesini göremedin mi?"

Teyzesinin çocuğu olmuyordu ve jimin onun çocuğuydu artık bi nevi. Birde ablasından emanet olmasida vardı.

Bu yüzden fazlasıyla hassas ve özenliydi  jimine karşı.

vampir-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin