Selaaamm:)
Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz?
Ve 62 k olmuşuzzzzz neler görüyorum benn🤠✌❤🌼😪🛐🌸🖤🥵🎶🦄🤤🌈🥳💕🥺💜👉👈🌃❄
En büyük mutluluk sebebimsinizİyi okumalar.
⛅
Jiminden aldığı soruyla bir süre karşısında oldukça ciddi duran sevgilisine baktı. Bu konu hakkında soru sormasını elbette anlıyor ve tahmin ediyordu ama bu gergin olmaması için yeterli bir sebep değildi.
Jiminin oturduğu yatağa oturup karşı karşıya gelerek ince parmaklı büyük ellerini jiminin elleri üstüne koydu. Tuttuğu elleri dudaklarına götürüp birkaç kez derince kokladı ve yeniden öptü.
"Jimin bu konu hakkında soru soracağını tahmin ediyordum."
"Biliyorsan bir açıklaman vardır."
Derince yutkundu ve ellerini daha sıkı kavradı.
Gitmemesi için..."Jimin tıpkı insanlardaki gibi ergenlik veya gençliğin başlangıç dönemlerinde olduğum bir süreçti. Bu süreçte vampirler genelde ailesi tarafından kontrol altında tutulması gerekir ama ben asi ve hırçındım. Söz dinlemek,kurallara uymak istemiyordum. İnsan kanı içmek uzun yıllar önce bizlere yasaklanmıştı. Hani bir şey ne kadar imkânsız ise o kadar dikkat çeker ya. O dönemdeydim. Kimse tarafından kontrol edilemiyordum jimin. Bak anlayabilirsin. Isteyerek değildi . O dönemi ben bile kendi hayatımdan silip attım. Hafızamdaki yeri daima kalıyor. Yemin ederim pişmanlık duyuyorum jimin be-" sözünü kesen jimin oldu :
"Ama pişmanlık duyman için artık çok geç " sesi düz çıkmıştı. Transa girmiş gibi boşluğa bakıyor ve ellerinin üstündeki elleri usulca çekiyordu. Jungkook uzaklaştığını fark edince bedenine yayılan korku ve telaşla acelece konuştu.
"Jimin! Iste bu yüzden söylemedim! Benden uzaklaşma. Korkma, gitme benden. Geç biliyorum ama bir şansım olsa yemin ederim asla yapmazdım. Jimin o ben değildim. O senin jungkook'un değildi. -ufak elleri alıp kendi yüzüne çıkardı- ama bak bu benim. Senin jungkook'unum" ağlamaklı sesiyle kafası karışık olan jimin jungkooka bakmamaya çalıştı.
Çünkü biliyordu ki bakarsa o dolu gözlere dayanamaz ve onu öperdi. Ama aklını toparlamak için yalnız kalıp düşünmek istiyordu.
Ellerini çekip yerinde doğruldu..
"J-jimin'im yapma" jungkookun sesindeki tını için bile ölebilirdi.
Jungkook aklına dolan anılarla hızla başını iki yana salladı. Bu anılar zaten peşini bırakmıyordu.
Jungkookun bahsettiği dönem:
Üstündeki deri montun fermuarını çekip ıssız sokakta bakışlarını gezdirip kokusu hoşuna giden birilerini aramaya başladı.
Caddede yanından geçen kadın ve elinden tuttuğu küçük kızı rüzgarın etkisiyle saçları uçuşmuş ve kokusu burnuna dolmuştu gencin.
Fazla hafifti ama beklemek istemiyordu. Bununla idare etmek zorundaydı. Namjoon ve ailesi heryerde onu arıyor olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir-Jikook
Fiksi Penggemar[mpreg~] [+18] " Benim güçlü karanlığım onun pembeliklerine yenilmişti ve hiçbiri yenilgi beni bu kadar mutlu etmemişti." Twilight gay versiyon gibi'