Merhaba🥺
⛅
Herşey düşündüğünüz gibi çıkmıyordu bazen. Beklenmedik kişiler, olaylar derken herşey kontrolümüz altından bir anda çıkıyor sizin yaptığınız tek şey ise çırpınmak oluyor.
Benimde başıma geldi. Hiçbirşey planladığımız gibi gitmemişti. Bir çocuk daha beklemezken ufak kızımın birden gelişi, çekeceğim acının yaşayacaklarıma karşı diktiğim duvar yıkılmıştı .
Hamileliğimin en başından itibaren hayatımın en berbat dönemine giriş yapmıştım. Kızım beni çok zorlarken vampir vücudumü henüz küçük vampir benliğiyle çok acı çekiştirmişti.
Karnımın içerisinde hareket edip tekmeler atarken acı çığlıklar atıyor kan istediğini belli edercesine çırpınıyordu fakat ağzıma aldığım lokma kızıma ulaşmadan kusarak çıkıyordu.
Jungkook elinden birşey gelmediği için içten içe kendine öfke besliyor, öpücükleri vücuduma dokunuşlarıyla beni dakikalık huzura sürekleyen tek kişi oluyordu.
Kızım babasına aşıkken oğlum bana aşıktı.
Jungkook bundan memnun olmazken oğlumuza bile kıskançlık besleyişi beni kahkahalara sürüklüyordu.
Fakat acıların sonunda gelecek mutluluğu, neşe ve huzur beni hepsine karşı güçlü kılıyordu.
Şuan ise kızım leoni ayaklarımın üstünde oğlum aryan boynuma gömülmüş soluklanırken, kocam jungkook güçlü iri kollarını karnıma sarmış boynumun diğer tarafındaydı.
Her taraftan kuşanmış sevgi çemberi içine alınmışken ailedeki her üyenin çıkış yolunun ben oluşu yüzümdeki gülümsemeyi büyütüyordu.
Kızımın ismini koyarken hamilelik döneminin en zorlu zamanindaydim ve jungkook beni eğlendirmek hemde oğluma isim koyarken yaptığım şakanın intikamını almak adına leoni ismini sunmuş bu ismin eski aşık olduğu kız arkadaşına ait olduğunu söylemişti.
O dönem en duygusal dönemdeyken küresel ısınmaya bile günlerce ağlarken bunu duyunca ağlamaktan helak olmuş boşanmak adına avukatla bile görüşmüştüm.
Bunu duyan jungkook adeta çıldırmış boşanmanın söz konusu olmadığını söyleyerek beni sakinleştirmeye çalışmıştı.
Kendim kızım konusunda çok çekerken intikamını adeta jungkook'tan çıkarıyordum.
Anılar aklıma dolarken yaptığım saçmalıklar aklıma geldikçe kendime gülüyordum.
Elimle jungkookun saçlarını okşarken başını kaldırıp oğlumun gözlerinin üzerimizde olmamasından faydalanarak dudaklarıma asılmıştı.
Dişleriyle dolgun dudaklarımı çekiştirirken sonunda serbest bırakıp yeniden boynuma geçti ve yalamaya başladı. Alışık olduğum için tek yaptığım boştaki elimi saçlarına atıp okşamak oldu.
"Çok aşığım sana, çok." Söylenir gibi yalamaları arasında içinden taşan sevgiyle söyleyince utanıp kıkırdamıstım.
"Bende aşığım, kook. Çok." Dudakları gerilip gülümsemişti.
Masallarda dedikleri gibi sonsuza kadar mutlu yaşadık sözünü gerçeğe dönüştürmüştük. Sonsuza kadar, kavgalarımız olsa bile mutlu yaşamış her kavganın sonunda soluğu birbirimizde almıştık.
⛅
Bitti🥺😭
230k'dan fazla okunma 19k 'dan fazla oy bana verdiğiniz muhteşem sevgi ve yorumlara minnettarım😿
Fazla uzatmak istemiyorum, jiggukla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir-Jikook
Fanfiction[mpreg~] [+18] " Benim güçlü karanlığım onun pembeliklerine yenilmişti ve hiçbiri yenilgi beni bu kadar mutlu etmemişti." Twilight gay versiyon gibi'