49- seni benden alacak

6.6K 547 200
                                    

Merhaba! 200k olmuşuz ❤😭😿

Jungkook'un hamile olmama şaşırması verdiği soğuk tepki ve ciddi olduğumu öğrenmesi üzerinden birkaç saat geçmiş beni odamızda tek başıma bırakıp evden çıkmıştı.

Teyzemin dediklerine takılmış olabilirdi fakat bunu kaçarak çözemezdik ki?

Oturduğum yatakta minik bebeğim kollarım arasındaydı ve yüzümle oynarken düşüncelere tamamen dalmıştım.

Namjoon ve jin başbaşa birşeyler yapmak için 2 gün önce tatile  çıkmışlardı bu nedenle evde hoseok yoongi ve taehyung'tan başka kimse yoktu.

Odanın kapısı açılmış işittiğim sesle bakışlarım o tarafa dönmüştü.

"Oh taehyung?" Hâlâ olduğum yerde bebegimle otururken tae gelip geniş yatakta yanıma oturdu.

"Iyi misin? Jungkook ile olanları öğrendik." Yüzünde ufak bir tebessüm oluşmuş baş parmağını karnıma dokundurdu.

En azından hamile olmama sevinen birileri vardı...

"Taehyung jungkook'tan böyle bir tepki beklemiyordum. Şuan birbirimize sarılıp sevinmemiz gerekirken ben neden burada tek başıma oturmuş kucağımda bir bebek karnımdaki diğer bebek için ağlıyorum." Bebeğimi yanıma yerleştirip etrafına yastıklar koyarken gözyaşlarım hücum etti gözlerime.

Oğlumu kendi halinde oynamaya bırakırken dolu gözlerimi taeye çevirdim.

"Jimin, lütfen kendini hemen bırakma. Düşünmesine izin ver. Oda şaşırmış olmalı." Taehyung sakin yatıştırıcı sesiyle elini omzuma yerleştirip sıvazladı.

Ben hıçkırıklarımı tutamazken dizlerimi kendime çekip ağlamaya devam ettim.

Ne yapacağıma dair en ufak bir fikir yoktu aklımda. Karnımdaki bebeği tek başıma yapmamışken bedelini tek başına ödüyordum.

Bu bebek sadece bana ait değildi ki! İkimizden olan bir parçaydı ve jungkook bunu nasıl istemezdi.

Her zerreme olan aşkını bana fısıldayan adam benim karnımda ikimizden olanı istememesi çok can yakıcıydı.

Oğlum'da yarı vampir olduğu için üzüldüğümü anlamış yerinde ufak elleri ve ayaklarıyla doğrulmaya çalışıp yanıma gelmişti.

Kırmızı olmuş gözleri sinirli ve ac olduğunu gösteriyordu.

"Bak işte oğlunu sinirlendirdin. Babasının üzülmesini istemiyor." Tae oğlumu kolları arasına alıp öpücüklerini dizerken kendime gelmek adına yerimde doğruldum.

Jungkook bu çocuğu istemiyorsa bile onun istediği olmayacaktı. Ben asla bir bebek öldürmezdim.

~

Sabah güneşi doğarken oğlumla birlikte terasta oturmuş o benim kucağımda elindeki biberondan sütünü içerken yarı insan olduğunu için uyukluyordu.

Ağlamaktan ağrıyan gözlerimi doğan güneşe dikmiş oğlumu uyuturken tüm gece huzursuz davranmış sürekli ağlamış banada dinlenmem için fırsat kalmamıştı.

Evdekiler aryan'ı susturmak adına türlü türlü şey yapmış ama benim kucağımdan inince ağlaması resmen iki katına çıkmıştı.

Hatta kavgamızı bir yana bırakıp jungkooku bile aramıştım çünkü geceleri genellikle jungkook onu uyutur onun kokusuyla uyurdu o yüzden şimdi susmadan ağlıyor hem uykusuz olduğunu hemde uyuyamadığını belli ediyordu.

vampir-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin