5.4

17 1 70
                                    

Holaaa💃 ben geldim!

Hızlıcana özet geçin bakalım neler oluyor hayatınızda. Yeni gelişmeler var mı?

Keyifli okumalar

Arabada kısık sesle çalan şarkının eşliğinde saçma çocukluk anılarımızı anlatıyorduk.

"Ay ben bir keresinde kolluklarımı ayağıma takıp suya atlamıştım." dedim ellerimle yüzümü kapatarak. Deniz şaşkınca bana bakıp gülmeye başladı.

"Ne?"

"Ne salağım ya!"

"Bir keresinde babamla Eren'in babası sohbet ediyordu, babam dedi ki 'Ben de memnun değilim hiç, satayım benimkini yenisini alırız.' sonra Eren'in babası da 'Aynen ya çok ses çıkarıyor, sat bence de onu.' deyince benden bahsediyorlar zannetmiştim. O gün çok yaramazlık yapmıştın çünkü neyse sonra gidip Eren'e söyledim. Eren de dedi ki 'Olmaz öyle şey.' Sonra biz evden kaçtık. Bizi saatler sonra buldular meğer babam arabayı satıyormuş."

Ağzım açık ona döndüm. "Bad boy Eren'e bak seni mi kaçırdı?" Kahkaha attı. "Benim de içimde varmış yani."

"E tabi."

"Ay Deniz! Ben bir keresinde gece beşiğimi kırıp Bulut'un odasına gitmiştim onunla uyumaya."

"Ne? Nasıl yani? Neden?" Dudaklarımı birbirine bastırdım. "Bulut'la uyumaya alışmıştım, babam da artık yalnız uyumaya alışayım diye o gece tek başıma uyutmuştu beni. Ama ben tabi dayanamayıp kaçtım."

"Bulut'u çok seviyorsun, değil mi." Bu bir soru değildi. Bunu anlamıştım zaten.

"Çok. Hayatımdaki en en en değerli varlığım. Onun için beşiğimi hiçe saymışım düşün önümde kim dursa tanımam. Her şeyi yaparım onun için." Gülümsedi.

"Çok tatlı bir ilişkiniz var. Küçükken de mi böyleydiniz yoksa didişir miydiniz?"

"Hiç kavga ettiğimizi hatırlamıyorum. Yani ben biraz gıcık bir çocuktum Bulut'u sinirlendirmeye çalışırdım sürekli ama Bulut'a Allah nasıl bir sabır vermişse hiçbir şekilde bana sinirlenmezdi. Hala da öyle. Kıyamıyor sanırım bana."

"Evet kaybolduğun gün aklını kaçıracaktı nerdeyse."

"Ay hiç hatırlatma." dedim utanarak. Güldü ve konuyu değiştirdi. "Demir ve Derin sizin tam tersiniz gibi." Onaylarcasına başımı salladım.

"Cidden bazen konuşmak yerine sadece boğuştuklarını düşünüyorum. Demir acayip korumacı ve Derin de Demir'i sinirlendirmeyi çok iyi başarıyor." dedim gülerek.

"Senin Bora'yla nasıl bir ilişkin vardı çocukken?"  Başını yoldan ayırmadan cevapladı. "Biz uzakta büyüdük ama yine de aramız iyiydi. Ben daha çok Eren'le takılıyordum çünkü aynı yerde yaşıyorduk. Bora eğlenceliydi hep, ben daha sakindim sanırım. Ama yine de yan yana geldiğimizde aileleri çileden çıkarmayı başarırdık çünkü küçüktük."

"Küçükken seni tanımak isterdim." Bana bakıp dişlerini göstererek güldü ve geri yola döndü. "Sen küçük sarı bir cadıydın kesin anlattıklarına göre."

"Sanırım öyleydim. Bora'yla gerçekten çok eğlenirdik beni hep güldürürdü. Ağladığım zamanlarda bile sadece Bulut ve o beni güldürebiliyordu."

"Bora bazen sinirlendiriyor ama gerçekten harika bir insan, hakkını yiyemem." Ona döndüm. "Bora mükemmel biri. Herkesin arkadaş ortamında bulunması gereken bir tip. Gerçekten çok şanslıyız."

"Ama bunu onun bilmesine gerek yok." dedi gülerek. Kafamı salladım. "Duyarsa dilinden kurtulamayız."

"Geldik sanırım Mavi ama bundan sonrasını yürüyeceğiz herhalde."

Hipotalamus /Texting-Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin