Holaaa rüyamda acayip ilham geldi çok heyecanlıyım şu an o yüzden yazmaya geldimm! (Bunu yazdığımda ne kadar mutluymuşum ama şu an psikolojik durumu çok iyi değil üstüne yarın ilk vizem var kusura bakmayın olur mu geç kaldım biraz♥️)
Keyifli okumalar canımlar.
Döndüm ve bana gülümseyerek bakan Bulut'la karşılaştım. Gülümsemem yüzümde soldu bir an. Evet geleceğini biliyordum ama yine de karşımda görünce ne kadar fazla özlediğimi anlamıştım abimi.
Yerimden kalkıp üstüne atladım. "Bulut!" Kahkaha atıp bana sarıldı. "Hoş geldin!" deyip bir sürü öpmeye başladım yanağından. O da kahkaha atıyordu hala.
"Seni o kadar özlemişim ki." dedim "Ben de kardeşim" dedi ve o da bir tane öptü insan gibi. Sevdiklerim söz konusu olunca insanlıktan çıkabiliyordum. Elimde değildi.
Bulut'a hala sarılıyorken Ceyla ve Cenan'la sadece tokalaştılar çünkü yapışmış vaziyetteydim ve bugün ondan ayrılmaya hiç niyetim yoktu.
"Bana tüm gün sarılacakmışsın gibi geliyor Ada." dedi ama onun da bırakmaya pek niyeti yoktu.
"Şikayetin mi var?"
"Ben de bırakmayı düşünmüyorum." dedi ve daha sıkı sarıldı. Aklıma gelen şeyle birden başımı göğsünden kaldırdım ve ona baktım. "Bahçede." dedi neden baktığımı anlayarak.
Anlardı çünkü bizim aramızdaki bağ çok farklıydı. Bir bakışımdan ne demek istediğimi anlardı ben de onun ne düşündüğünü anlardım.
Onu da çekiştirerek bizim bahçeye koşmaya başladım. O esnada Bora'yı gördüm ama şu an gözüm sadece köpeğimi arıyordu. Bahçeye girdiğim an beni gördü ve bana doğru koşmaya başladı. Ben de dizlerimin üstüne çöktüm ve ona sarıldım.
O an gözümden bir damla yaş süzüldü. Onu da çok özlemiştim. Bana o kadar güzel bakıyordu ki onu da bir sürü öptüm.
(Ice)
Arkamı döndüğümde Bulut, Bora, Cenan ve elinde Kavun'u tutan Ceyla'yı gördüm.
"Bora?" dedi Bulut hatırlamaya çalışırcasına. Güldüm "Bora, abim Bulut, hatırlamıyor olabilirsin." dedim "Hatırlıyorum hatırlıyorum Bulut sen ne kadar yakışıklı olmuşsun abi ya buradaki sarışın yakışıklı ortalamasını yükseltiyorsun." dedi Bora gülerek ve sarıldılar.
"Naber Bora?" dedi Bulut, gerisiyle ilgilenmedim. Kavun'u alıp Ice'ın karşısına getirdim ve o ikisini tanıştırdım. "O artık senin kardeşin Ice onu koruyacağız birlikte tamam mı aşkım?" dedim beni anlamış gibi havladı. "Beni anlayacağını biliyordum aşkım benim." dedim ve başını sevdim.
O esnada annem ve babam geldiler bahçeye. "Siz biliyordunuz değil mi hatta yürüyüşe değil Bulut'u almaya gittiniz." dedim işaret parmağımı onlara doğrultarak. Güldüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hipotalamus /Texting-Ara Verildi
Fiksi Remaja0537***: İnsanlar kalpleriyle aşık olmazlar biliyor muydun Deniz? 0537***: Aslında aşık olacağımız kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz. 0537***: Ve benimki seni seçmiş... 25.08.2020 yazmaya başladım 01.10.2020 yayımladım🌸 Reklam yapmazsanız sev...