Holaaa! Nasılsınızz bebişler? 🤗
Sizinle bir şey konuşmak istiyorum. Ben bu hikayeyi başta kendim için yazıyorum sonra da sizin için... Siz kaç kişi olursanız olun ister 3 ister 5, yazmaya devam edeceğim. Önemli olan sayı değil evet o da mutlu eder tabi ki ama yorumlarda 3 kişi de sohbet etsek benim için çok değerli :)
Öpüyorum :*
~1 hafta sonra~
"Mavi şunu tutar mısın kızım?"
Annemin uzattığı pakete baktım. Bora'lara akşam yemeğine gidiyorduk. Annemlerin tüm ısrarlarına rağmen onlar bizi evlerine çağırmıştı. Biz de onlara ev hediyesi götürüyorduk.
Anneme kırılan cam eşyadan bahsetmiştim. O da cam geyik yaptırmıştı. Onu paketlettirmişti. Onu götürüyorduk sevinir kadın o gün baya üzülmüştü.
Kapıyı çalıp beklememe başladık. Paket de ağırlaşmaya başlamıştı düştü düşecek. Kadına ikinci bir şok gelmeden kapıyı açtılar.
O genç kadın gülümseyerek bizi içeri davet etti. Annemle sarıldılar. Babamla tokalaştılar. Bana döndü şaşkınca. "Mavi?" gülümsedim.
"Merhaba. 1 hafta önce taşınırken cam eşyanız kırılmıştı duydum. Belki yerini tutmaz ama umarım beğenirsiniz."
"Beğenir beğenir Maviş sen ne kadar büyümüşsün kız!" deyip sarıldı Bora. Beklemiyordum böyle bir hareketi. Beni hatırlıyordu. Ben de onu hatırlıyordum gözleri hala aynı bakıyordu tatlı şey.
Annemler gülüştü.
"Mavicim çok naziksin. Çok teşekkür ederim o kadar güzel ki." deyip salona koydu cam geyiği. Yakışmıştı.
Yemek hazır olana kadar Bora'nın çekiştirmeleriyle bahçeye çıkmıştık. Neymiş ışık gitmeden fotoğraf çekilecekmiş.
"Kanka bak şurası iyi. Geç şöyle. Ya da dur burası daha mı iyi sanki. Aynen aynen harika tam orda kal." diye onu ordan oraya yönlendiriyordum.
"Tamam poz ver şimdi." Birden ellerini yere koyarak ayaklarını kaldırdı. Kahkaha atmaya başladım. Sorgulamadım ve çektim. İndi yanıma geldi ve fotoğrafa baktı. Güldü.
"Harika olmuş koyuyorum instagrama." deyip instagrama koydu.
@boraslann hoş buldum izmir
846 beğeni, 78 yorum
+6729 poz vermek denince Bora
Yanıt: @boraslann ayıpsın karşim
+803 zıpır oğlan
@maviadaa çektiğim en iyi fotoğraf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hipotalamus /Texting-Ara Verildi
Teen Fiction0537***: İnsanlar kalpleriyle aşık olmazlar biliyor muydun Deniz? 0537***: Aslında aşık olacağımız kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz. 0537***: Ve benimki seni seçmiş... 25.08.2020 yazmaya başladım 01.10.2020 yayımladım🌸 Reklam yapmazsanız sev...