Hola 👋🏼
Napıyorsunuz❤️
Mavi'den
Uyandığımda Cenk'in yatağındaydım. Niye burda uyanmıştım ben? Saçım hala örülüydü. Onu açıp düzelttim ve salona geçtim. Beklediğim manzara. Berk gitmişti. Cenk ve Bulut da playstation oynuyorlardı. Gözlerimi devirdim ve önlerine geçtim. İkisi de başlarını çekti bacaklarımın yanından ekrana bakmaya devam ettiler.
"Ya bunun için mi geldik biz?"
"Evet."
"Evet."
"Of!Ben dışarı çıkıyorum." der demez oyunu durdular. "Nereye?" Gözlerimi devirdim.
"İlginizi çekebildim yani..."
"Nereye kızım Kadıköy'ü biliyor musun ki sen?"
"Sora sora Bağdat bulunur canım gezineceğim biraz."
"Saat 9 farkında mısın?"
"Yani?" dedim Cenk'e bakıp. "Yanisi karanlık evi nasıl bulacaksın?"
"Konum at bana ben de mevcut konumu açayım hem nerde olduğumu da görürsünüz kaybolmam tamam mı abiler?" dedim bıkkınlıkla. Kabul ettiler.
"Ada İzmir'de olsak istediğin yere istediğin saatte git ama burası İstanbul." dedi yanağımı okşayıp. Normalde bu dokunuşa yanağımı eline bastınız gözlerimi kapatmam falan gerekirdi. Ama şu an ben bile dokunulmaktan hoşlanmıyordum. Temas bağımlısı olmam bile şu an etkisini göstermiyordu. Bana sadece Deniz'in dokunmasını sarılmasını öpmesini istiyordum. Onu şimdiden özlemiştim.
"Geldiğine pişman mısın Ada?"
"Ha? Ne? Hayır."
"Pekala dikkatli ol. Konumunu bize at." dedi ve oyuna oturdu. Cenk de göz kırptı ve oyuna döndü. Üzerime bir şeyler geçirdim hızlıca.
Kapıdan çıktım ve rastgele bir sokağa girdim. Ordan başka bir sokağa ordan başka bir sokağa...Bir ara yolum deniz kenarına çıktı. Denizi görünce Deniz'i hatırladım. Deniz kenarından yürüdüm yürüdüm yürüdüm...
Bir ara aklıma saate bakmak geldi ve 11 olduğunu gördüm. Telefonumun da şarjı %1'di. Ben 1 saat dolanır dönerim diye mevcut konumu 1 saatliğine açmıştım. Evin konumu duruyordu neyseki ama benim şarjım azalmıştı müzik dinlediğim için. Uçaktan beridir kullanıyordum iyi bile dayanmıştı.
Şimdi bir taksi çevirsem param yoktu yanımda. E binsem orda ödetsem bizimkilere. Bu fikir mantıklı geldi ama etraftan da taksi geçmiyordu be... O dizilerde filmlerde hemen geliyorlar ya yalan.
Deniz 2 kere, Bulut 7 kere, Cenk 4 kere Ceyla 4 kere Bora da 10 kere aramıştı. Bulut ve Cenk'i anlıyordum da diğerleri niye bu kadar aramışlardı ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hipotalamus /Texting-Ara Verildi
Ficção Adolescente0537***: İnsanlar kalpleriyle aşık olmazlar biliyor muydun Deniz? 0537***: Aslında aşık olacağımız kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz. 0537***: Ve benimki seni seçmiş... 25.08.2020 yazmaya başladım 01.10.2020 yayımladım🌸 Reklam yapmazsanız sev...