4.5

23 3 59
                                    

Holaaa!

Geçen sefer ne harika bir yerde bırakmıştım değil mi😋

Haydi bölüme💜

"Ben gitsem iyi olacak." Tam içeri geçecektim ki kolumdan yakalayıp beni kendisine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.

O an neden tartıştığımızı bile unutmuştum. Şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Oysa gözlerini kapatmış beni öpüyordu. Şaşkınlıktan karşılık vermeyi unutmuştum. Bir süre karşılık vermeyince gözlerini açtı ve istemediğimi düşünüp ayırdı dudaklarımızı.

Üzüldü ve saçını düzeltip arkasına döndü. Tam gidecekti ki bu sefer de ben kolundan tuttum ve kendime çektim ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Dudakları dudaklarımdayken gülümsedi ve yeniden beni öpmeye başladı. Bu sefer ben de öpüyordum.

Eli belime gidince beni iyice kendine çekti ve öpüşünü derinleşti. Alt dudağımın kızarıp şişeceğinden emindim ama ayrılmak da istemiyordum. Uzun zamandır beklediğim bir şeydi bu.

En sonunda yavaşça dudaklarımızı ayırdık, alnını alnıma yasladı. Gözlerim hala kapalıydı ve nefesimi düzene sokmaya çalışıyordum.

"Ben o zaman kahveleri yapayım."

"Sen o zaman kahveleri yap." dedi gülerek. Ben de gülümsedim ve ellerimi yanaklarından çektim o da belimden çekti ve yine tezgaha yaslanıp beni izlemeye başladı.

"Nerde kaldı bu kahveler ya?" deyip mutfağa daldı Bora. Birden kapıyı açınca sıçramıştım. Beni korkutunca şaşırdı "Ne korktun kız nerde kaldı bu kahveler? Mutfak fantezisi yaptığınızı düşünmeye başlayacağım." dedi pişkin pişkin.

"Saçma saçma konuşma Bora içeri git yapıyor işte kız."

"Tamam bir şey demedim aaa ne kızıyorsun?" dedi ve kapıyı kapatıp çıktı. "Elbette yapıyorduk." dedi o çıkınca. Güldüm.

"İlk öpüşmemizin Cenk'in mutfağında olacağını beklemiyordum." dedim kahveleri doldururken.

"İlk değil aslında. Üçüncü bu." dedi kollarını kavuşturarak. Ona döndüm. "İlk gerçek öpüşmemizin..." dedim. Gülümsedi ve eğilip kısa ama etkili bir öpücük daha bıraktı.

"İkincisini de beklemiyordun." dedi ve mutfaktan çıktı. Salak salak gülümsedim arkasından ve kahveleri alıp içeri geçtim.

Herkese kahvelerini verdim ve oturdum. Kendime yapmamıştım çünkü unutmuştum. Neyse çok da önemli değildi zaten. Deniz benim elimde kupa olmadığını görünce kupasını bana uzattı.

"Iy aynı bardaktan mı içiyorsunuz siz bir de." dedi Bora yalandan iğrenerek.

"Sen tüm sınıfın suyunu içerken oluyor da ben sevgilimin kupasından içince mi iğrenç?" dedim gözlerimi kısarak.

"Ben iğrencim zaten. Bunu kabul ediyorum ama senden beklemezdim Maviş. Zaten orda mutfak fante-" gözlerimi büyüttüm. Deniz susması için yastık fırlattı kafasına. Bulut'un yanında bu konuları konuşmaya niyetim yoktu.

"Ben senle küsüm bir kere." dedi Bora yastığı Deniz'e geri fırlatarak. "Niye diye sormayacağım lütfen küs kalalım bir süre."

Hipotalamus /Texting-Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin