6.0

5 1 29
                                    

Holaaa💃

"Semih amcacuğum, çok eğlencez diyrum niye hala karşı çıkaysun? Ha bu uşaklaru kıracak misun da?"

Tahmin ettiğiniz üzere Eren'in babasına yalvarmaya gelmiştik. Daha doğrusu Bora sabahtır yalvarıyordu ama Semih amcayı bir türlü ikna edemiyordu. En sonunda herhalde canı çeksin diye lazlar gibi konuşmaya başladı manyak. Bir de becerebilse dert değil.

"Evladım Antalya'daki düğüne gidin aynı şey."

"Küstüm senlen konuşmayrum!" deyip kollarını kavuşturdu Bora. Burnunu kırıştırıp yukarılara bakmaya başladı. Hala vazgeçmiş değildi, muhtemelen başka bir bahane düşünüyordu.

"Ya siz niye bu kadar gitmek istiyorsunuz ki Trabzon'a, ne özelliği var." Bora hemen atıldı.

"Çay içelim dedik."

"Burda da var çay Aysun'a söylerim demler şimdi." dedi Semih amca gayet ciddiyetle.

"Trabzon burması alıp takacağım Semih amca." her şeye verecek bir cevabı vardı. Hepimiz onun bu dediğine güldük. Semih amca da dahil.

"Oğlum taktın sen de Trabzon ha Trabzon. Aynı düğün burda da var, ne işimiz var Trabzon'da."

"Sen eskiden bu kadar kötü kalpli değildin Semoş niye kalbimi kırıyorsun. Beni çok üzersen ilerde çocuğum olmaz bak."

O esnada eve Eren'in annesi, Beren Hanım geldi. "Aa hoş geldiniz çocuklar. Geleceğinizi bilseydim daha erken gelirdim."

"Hoş gelmiştik, ne umutlarla gelmiştik ama hoş bulamadık Beren Abla." Beren Hanım'a da trip atıyordu salak çocuk.

Her şeyden habersiz kadın endişeyle bize baktı tek tek. Hiçbir şey anlamadığı yüzünden anlaşılıyordu. Deniz çaktırmadan Bora'nın ensesine geçirdi bir tane.

"Napıyorsun oğlum öyle denir mi kadının yüzüne." Bora omuz silkip yine kollarını kavuşturdu.

"Noldu oğlum bir kusur mu ettik? Neden hoş bulmadın?" dedi endişeli sesiyle. Sonra sinirle eşine döndü. "Semih?!"

"Demir'in sevgilisinin ablası evleniyor. Düğüne gitmemize izin vermiyor bu kocan." dedi kavgacı bir edayla. Hayretle Bora'ya baktık. Ne ara Demir'in sevgilisi yaptı kızı.

"Semih neden izin verilmiyor?" Beren Hanım kaşlarını çatmış Semih amcadan hesap soruyordu. Bora sırf Beren Hanım kızsın diye düğünün Trabzon'da olduğu detayını söylememezlik yapmadıysa ben de bir şey bilmiyorum.

"Hayatım düğün Trabzon'da."  Semih Bey de kendini haklı çıkarmaya çalışıyordu.

Beren Hanım bir 10 saniye bir şeyler düşündü. En sonunda tek kaşını kaldırıp Semih Bey'e baktı.

"Biz, çocuklarımla Trabzon'a gidiyoruz Semihcim. Sen ister gelirsin ister gelmezsin. Sana kalmış..." dedi tehditkar bir sesle. Yani bu cümlenin meali 'Hele bir gelme gör bak ne oluyor.' bence.

Bora neşeyle Beren Hanım'a sarıldı. Beren Hanım da gülüp Bora'ya sarıldı.

"Pekala çocuklar, Trabzon'a gidiyoruz..."

🫐🫐🫐🫐

"Bora'nın uyku ilacı kimde?" Sırıtarak Deniz'e baktım. Geçen seferki olaylı yolculuktan sonra bir daha aynı şeyi yaşamamak için Bora bu sefer uyku ilacı alacak ve uçak inene kadar uyuyacaktı.

"Ya buna gerçekten gerek var mı dostlarım ben çok sak- ne bakıyon öyle kızım yalan mı söylüyorum sanki?" Bora gözlerim kısıp Derin'e baktı. Derin güldü.

Hipotalamus /Texting-Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin