Holaa👋🏼 ben geldim!
Nasılsınız bakalım? Ben uyuyakaldığım sınavın bütünlemesine girdim ve dersten geçmişim 💅🏻
Bu yüzden bol eğlenceli bir bölüme hazır mıyıızzz??? 💃
Keyifli okumalar!
Bulutları uğurladıktan sonra hazırlanmak için odalara dağıldık. Ceyla'yla elbiselerimizi giyinip makyaj için Ceyla'nın kaldığı odaya geçtik.
Kıyafetlerimize göre makyaj yaptık. Aslında düz normal bir yemekti ama biz özenmek istemiştik. Çünkü neden olmasın. Ki ben gideceğimiz mekana da abes kaçacağını sanmıyordum.
(Beyaz elbise Mavi'nin, siyah elbise Ceyla'nın giyindiği)
(Elbise ayrıntıları ;) )
İşimiz bitince topuklu ayakkabılarımızı da giyinip aşağı beylerin yanına indik. Eren, Deniz ve Bora sohbet ediyorlardı. Bu arada, Barış sırf Derin'le daha fazla vakit geçirebilmek için onlarda kalıyordu. O yüzden burda değildi. Demir'den ne kadar rahat bulabilirlerse artık.
Bizi görünce bakışları bize döndü. Deniz'in gözlerinin parladığına yemin edebilirdim. Tıpkı benim ona bakarken gözlerimin parladığı gibi. Kim derdi ki Deniz konuğunda çıkacak ve beni sevecek ve bana böyle bakacak diye... Bazen kendim bile inanamıyordum.
"Vay vay vay vay! Siz benim aşklarıma bir bakın ya. Bu ne güzelliktir. Gözlerim kamaştı çiçeklerim. Girin bakalım kollarıma, bu sarışın bomba size arabaya kadar eşlik etsin." dedi bize iltifat yağdırmaları bitince. Gözlerimi zar zor Deniz'den çektim. Gülerek koluna girdik ve evden ayrıldık.
Bizim erkekler de biraz Bora'nın halinden anlasındı canım. Hep yalnız takılan Bora'ydı, biraz da onlar yalnız kalsın :). Ama bir 5 saniye falan.
Kapımızı açıp binmemiz için bekledi ve sonra yanımıza oturdu. Deniz ve Eren de binince restorana doğru yol çıktık.
Arabada giderken şarkılar söyledik, kahkahalar attık, eğlendik. Sonunda geldiğimizde indik ve Deniz'in eliyle elim buluştu. Gözlerimiz de buluşunca yanağımdan öptü ve uzaklaşmadan "Bir insana ne giyinse yakışır mı?" diye fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hipotalamus /Texting-Ara Verildi
Teen Fiction0537***: İnsanlar kalpleriyle aşık olmazlar biliyor muydun Deniz? 0537***: Aslında aşık olacağımız kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz. 0537***: Ve benimki seni seçmiş... 25.08.2020 yazmaya başladım 01.10.2020 yayımladım🌸 Reklam yapmazsanız sev...