Hoolaaaa! Napıyorsunuuz?
36. bölüm kutlamasııı 🥳🥳🥳
Buyrunuz efenim bölümünüz💃
Sabah kalkıp kahvaltı ettik devamında da otobüslerdeki yerimizi aldık. Yine Deniz'le beraber oturuyorduk ama bu sefer mecburiyetten değildi. Bu sefer tamamen isteyerekti. Yanımda oturan Deniz'e bakıp gülümsedim.
Ben ona bakınca o da bana baktı ve gülümsedi. Biz öyle mal mal gülümsüyorduk ki Selo hocanın sesiyle o tarafa baktım. "Tamam mıyız gençler oturun da sayayım!" dedi ve otobüsteki herkesi saydı Selo hoca. Sonra yanımıza geldi ve üzerimize eğildi.
"Gençler." fısıldayarak konuşuyordu. "Efendim hocam." dedik biz de fısıldayarak. "Dün geceki her şey aramızda kalacak değil mi?" E içmemesi gerektiği halde içtiği içindi tüm bu kıvranması...
"Hocam o zaman anlaşalım." deyip elini uzattı Bora. "Siz beni söylemeyin ben de sizi." dedi pişkin pişkin. "Anlaştık." dedi ve etrafına şöyle bir bakınıp yerine geçti. Kesik kesik hatırlıyordum ama yine de büyük ölçüde hafızama yer edinmişti dün gece.
"Aaa hocam olur mu öyle şey lütfen kırılıyorum ama." Zaten sarhoş olan Fizikçi Selo'yu iyice sarhoş etmeye çalışıyordu Bora. Elindeki bardağı zorla adama içirtmişti. Adamın ayakta durmaya hali yoktu.
Sabahtır yabancı pop müzik çalan ortamda Bora'nın isteği üzerine 'Hoplayıver Çekirge' çalmaya başlamıştı. Selo o halde ayağa kalkıp oynamaya başlayınca şoka girdim. Ayakta durmaya hali yok mu demiştim?
Bora şarkının ortasında yanımıza gelip bağırdı "Hangi insan evladı karaoke bara kravatla gelir lan?" hem gülüyordu hem oynuyordu. Sonra devam etti "Sarhoş olup başına bağlamak için değilse ben de bir şey bilmiyorum!" dedi ve Selo'yla karşılıklı oynamaya başladılar. Gerçekten kim kravatla gelirdi ki?
Bizim sınıftan bir çocuk bu sefer istek yapmıştı ve Mustafa Sandal- Aya Benzer çalmaya başlamıştı. "Allaaaah!" deyip pistin ortasına attı kendini Selo. Ona gülerken biz de kendimizi pistin ortasında bulmuştuk. Tüm grup -Deniz hariç tabi ki- Aya Benzer dansı yapmıştık. Hatta bir ara Bora zorla Deniz'e hareketleri yaptırmaya çalışıyordu.
Şarkı biter bitmez Bora sahneye çıktı ve "Karaoke barda karaoke yapmayacak mıyız ayol!" deyip seçtiği şarkıyı söylemeye başladı.
"Bu gece gel benim ol diyemem
Sana ben aşkımı söyleyemem
Utanırım beni öp diyemem
Ele güne sorma beni
Yaralama vurma beni"Bir süre sonra nakaratta herkes eşlik etmeye başlamıştı.
"Karabiberiiim
Vur kadehlere hadi içeliim
İçelim her gece"O kadar eğleniyorduk ki uzun süredir hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyordum, en son Ceyla'nın doğum gününde Bora'ya bu kadar gülmüştüm sanırım. En son Selo ve Bora ortada göbek atıyorlardı. Allah'tan diğer hocalar yoktu da rezil olmuyordu onlara. Gerçi bize olacağı kadar olmuştu. Gecenin devamında da kazasız belasız Bora'yı odasına taşımıştık ve geceyi böylece noktalamıştık
İzmir'e vardığımızda 19.14'tü. Bizi almaya Deniz'in babası Uğur amca gelmişti. "Hoş geldiniz gençler." dedi gülümseyerek bize.
"Hoş bulduk baba."
"Hoş bulduk Uğur amca."
"Hoş bulduk Uğur amca."
"Hoş bulduk amcamm!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hipotalamus /Texting-Ara Verildi
Teen Fiction0537***: İnsanlar kalpleriyle aşık olmazlar biliyor muydun Deniz? 0537***: Aslında aşık olacağımız kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz. 0537***: Ve benimki seni seçmiş... 25.08.2020 yazmaya başladım 01.10.2020 yayımladım🌸 Reklam yapmazsanız sev...