Hola ben geldim kızlarımm 🧚🏻♀️
Napıyosunuuuz?
Keyifli okumalar 🌸
Şarkı dinleyerek test çözüyordum ki telefonum çaldı. Bora'ydı arayan. Umarım konuyu açmaz diyerek cevapladım.
"Alo?"
"Nerdesin Maviş?"
"Evdeyim canım sen?"
"Ben de evdeyim. Bize gelsene."
"Ders çalışıyorum akşam gelsem?"
"Akşam diyorsun yani..."
"Evet evet şimdi geometri çalışıyorum sonra mola verip kimya bakacağım. Sonrasında gelirim kanka."
"Kanka molada gel ya."
"Bir şey mi oldu hayırdır?" şüpheyle gözlerimi kıstım. Yine ne dönüyordu?
"Kanka 1 saate bekliyom gelmezsen küserim."
"1 saat mi?"
"1 saat."
"Tamam 1 saate gelirim."
"Tamamdır prensesim Allah zihin açıklığı versin full çek hepsinde."
Kahkaha attım "Sağ ol canım görüşürüz."
"Baybay."
Kafamı salladım ve müzik dinlemeye devam ettim. Geometri hareketli şarkıyla çözülür arkadaşlar. Gerisi kurtarmaz.
Kapım açılınca oraya döndüm. Bulut gelmişti meyve tabağıyla. "Ada kapıyı çaldım da duymadın."
"Müzik dinliyordum ya."
"Al bakalım ben çıkıyorum."
"Nereye ya?"
"Haftasonu Cenk'in doğum günü ona hediye almam lazım. Bu arada cuma günü İstanbula gidiyorum haberin olsun."
"Nasıl yani ya 3 gün yok musun?"
"Evet balım. Ne diyeceğim? Sen de gelmek istemez misin?"
"Cenk'in doğum gününe mi?"
"E bir teşekkür borcun var sanki?" dedi göz kırparak. Güldüm. Aslında düşününce mantıksız değildi. Ders de çalışabilirdim Cenk'in evinde. Hem biraz uzaklaşmak da iyi gelirdi belki.
Kafamı salladım "Tamam gidelim. Gidene kadar Ceyla hariç kimseye söylemeyeceğim ama." dedim düşünerek. Peşimden geleceklerini sanmıyordum niye böyle bir şey yapsınlardı çünkü... Ama durdurmaya da çalışmasınlardı. Bu yüzden söylemeyecektim.
"Sen bilirsin. Akşam annemlere söyleriz."
"Tamamdır. Hadi sen git hediye bak."
"Sen bir şey almayacak mısın?"
"Kendim gidiyorum ya."
"Zaten beklemiyordum almanı." dedi gülerek ve çıktı. Mola verip meyvemi yedim sonra da kimya çalıştım.
Çözemediğim bir soru olunca sinirlendim ve kafamı kaldırdım. Ama kaldıramamış da olabilirim. Boynum tutulmuştu. Gerçekten şu an boynum tutulacak zamanı mı bulmuştu?
Bilen bilir en illet şeylerden biridir. Başına bir şey gelene kadar ne kadar işlevsel bir şey olduğunun farkında değilsin aslında ama tutulduğu zaman ne kadar çok kullandığını fark ediyorsun boynunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hipotalamus /Texting-Ara Verildi
Teen Fiction0537***: İnsanlar kalpleriyle aşık olmazlar biliyor muydun Deniz? 0537***: Aslında aşık olacağımız kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz. 0537***: Ve benimki seni seçmiş... 25.08.2020 yazmaya başladım 01.10.2020 yayımladım🌸 Reklam yapmazsanız sev...