Hoolaaaa! Napıyorsunuzz? Özlediniz mi bölüm başı konuşmalarımı? 💜🧡💜🧡
Ben sıkılmışsınızdır okumuyorsunuzdur diye yazmamaya başlamıştım. Sizin isteğinize göre karar verelim isterseniz sohbet ederiz🤗
Buyursunlarr bölümeee💃
"Hayatıma hoş geldin Mavi." Gülümsedim.
"Hoş buldum Deniz." dedim. Sıcak bir gülümseme bahşetti bana, sanki daha önce kimse bana gülmemişti. Bakışlarını benden ayırıp konuştu,
"Biz biraz odaya çıkıyoruz." dedi Deniz, Bense hala ona bakıyordum. Kaşlarımı çatıp ne olduğunu anlamaya çalıştım
"Maviş Adoşu odaya atmana izin veremeeem!" dedi Bora abartılı bir şekilde. "Konuşacağımız şeyler var Bora salak saçma konuşup durma." dedi sinirle Deniz.
"Eh, çıkın biraz." dedi Ceyla göz kırparak.
Deniz dönüp bana baktı ben de kafamı salladım. Sonra elini uzattı, eline baktım önce sonra avucuna bıraktım ellerimi. Al senin olsun be.
Bora da arkamızdan ıslık öttürüp beni utandırıyordu. Şapşal. El ele lobiye yürüdük içeri girip asansörlere yöneldik. Birkaç adım kala birden gözüme flaş patladı. Şaşkınca kafamızı çevirdiğimizde Beren tatlı tatlı sırıtıyordu "Anı." dedi omuz silkip ve hızla uzaklaştı. "Bize de gönder." dedim arkasından. "Tamaam." diye bağırdı koştururken.
Asansöre binip birbirimize döndük. İkimiz de aptal aşıklar gibi sırıtıyorduk. Asansörün sesiyle kendime geldim ve asansörden çıktık. Bizim odaya yöneldik. Kartla kapıyı açtım ve içeri girdik. Hala el eleydik Deniz arkadan kapıyı kapattı ben de tam yürüyordum ki elimden çekti ve bir daha sarıldı.
Dişlerimi göstererek güldüm. "Bu kadar mutlu olacağını tahmin etmiyordum."
Bir şey demedi sadece sarılmaya devam etti.
"Ee ne konuşacağız?" dedim yatağıma otururken. O ise yatağıma uzanmıştı. Benim yanımda rahat olması hoşuma gidiyordu. Onu hiç böyle görmemiştim ve her gün onunla ilgili yeni şeyler öğreneceğimi henüz bilmiyordum...Kolunu açtı ben de yataktaki yerimi aldım. "Duyuyor musun?" dedi. Neyi demedim çünkü neyden bahsettiğini biliyordum. "Duyuyorum." dedim. Kalp atışlarından bahsediyorduk. "Huzur verici."
"Hadi bana bir şeyler anlat"
"Ne gibi şeyler?"
"Bu zamana kadar yaşadığın şeyleri, neler hissettiğini biliyorum ama her şeyi anlatmadığını tahmin ediyorum. Tekrar tekrar dinlemek istiyorum" dedi saçlarımla oynarken.
"Hatırlıyor musun yılbaşı sabahını, birlikte uyanmıştık." dedim o günü hatırlarken. "Hatırlıyorum. O ara hasta olduğuma sevindim bu son zamanlarda resmen." dedi gülerek. "Ben çok üzülmüştüm, elimden bir şey gelmemişti." dedim onun aksine gülmeyerek.
"Daha ne yapacaktın?" dedi kazağımın üzerinden kolumda parmaklarını gezdirirken. Temas bağımlısı olduğumu bildiği için miydi yoksa kendisi de istediği için miydi bilmiyordum ama şu an benden mutlusu yoktu.
"Deniz?" dedim o an aklıma gelen şeyle. "Hım?" dedi "Ceyla'nın doğum gününde hepimiz dilek dilerken ne diledin?" Gülümsediğini hissediyordum. "Nerden geldi aklına şimdi?"
"Ya hadi söyle." dedim diretirken. "Kendim için bir şey dilemedim." dedi. Şimdi daha da merak etmiştim. "Kimin için diledin o zaman?" dedim ona bakarak. Önce bana baktı sonra bakışlarını indirdi. Söylemek istemiyor gibi bir hali vardı ama en sonunda derin bir nefes alıp anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hipotalamus /Texting-Ara Verildi
Teen Fiction0537***: İnsanlar kalpleriyle aşık olmazlar biliyor muydun Deniz? 0537***: Aslında aşık olacağımız kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz. 0537***: Ve benimki seni seçmiş... 25.08.2020 yazmaya başladım 01.10.2020 yayımladım🌸 Reklam yapmazsanız sev...