Hoolaaa 🧚🏼
Sinir olduğunuz şeyler varsa buraya içinizi dökebilirsiniz rahat olun 😂🤗 Gidişattan memnun musunuz?
Döktüyseniz şimdi buyursunlar bölüme
Günün şarkısı: Sufle- İçinde Aşk Var 🦋
Okul hayatına hızlı bir giriş yapmıştık. Hatta sınıf belirleme sınavı olmuştuk şimdi sonuçların açıklanmasını bekliyorduk. Daha doğrusu Ceyla bekliyordu. Ben zaten A'ya yükselmenin mümkün olmadığını biliyordum açıkçası. Ama Ceyla'da o potansiyel vardı.
A'dakiler insan değil arkadaşlar. Soru çözerken kronometre açıyorlar buraya kadar her şey normal, hapşıracağı zaman kronometreyi durduranlar var ya aralarında ben onlarla boy ölçüşemem valla.
1 hafta önce
Sınavdan çıkmış kalorifere yaslanmıştım. Kalem kutumu bacaklarımın arasına koymuş saçımdaki tokayı çıkarıyordum ki Ceyla yanıma yaklaştı.
"Nasıl geçti kız?" dedim.
"Normal kanka senin?"
"Normal."
İkimizin normali farklıydı elbette. O sınıfın ikincisiydi ben de 7 veya 8. falandım herhalde.
"Sence bu sınavda yükselir misin Ceyloş?"
"Bilmem ki fark etmez de gerçi yani ha orası ha burası ben kendimle yarışıyorum." dedi o esnada bizim sınıfın birincisi Kutay yaklaştı yanımıza. Kafayı derslerle ve birincilikle bozmuş biriydi kendisi ve 1 senedir üst sınıfa çakmaya çalışıyordu ama üsttekiler onu hep geçtiği için yükselemiyordu.
"Nasıl geçti Ceyla?" dedi pis pis. Ağzından laf almaya çalışıyordu her deneme sonrası. Ceyla'yı kendine rakip görüyordu ama Ceyla hiç oralı değildi. Tabiri caizse kıçına taktığı yoktu.
"Normal." dedi düz bir sesle.
"Benim çok iyi geçti nerdeyse hiç boşum yok." dedi hırsla. Salak salak bakıyordum bu salak ne diyor diye.
"Aferin Kutay haydi naş." dedim göz devirerek. Bana baktı sahte bir gülücük attı ve uzaklaştı. Salak ha bu.
"Gereksiz varlık." dedim.
"Aman kim ipliyor ki onu anca hocaların kıçına yapışsın soru sormak için bilmiyoruz sanki gözlerine girmek için yaptığını aynı babası gibi gözünü hırs bürümüş." dedi
Bugün
Kalorifere yaslanmış Capri-Sunımı yudumluyordum ki heyecanla Bora yanıma yaklaştı. "Kanka naber?"
"İyi kanka? Bir şey mi oldu?"
"Yo ne olacak ki?"
"Yani bir heyecanla geldin yanıma ben de bir şey oldu sandım heyecan yaptım. Niye bir şey olmuyor ya?"
"Ay benim heyecanlanmam için bir nedene mi ihtiyacım var Mavişim ya?" Güldüm "Yok tabi."
"Ceyla nerde?"
"Tuvalete gitmişti en son."
"Siz beraber gitmiyor musunuz oralara?"
"Nerelere?"
"İşte tuvalete, kantine falan."
"Yo niye birlikte gidelim ki benim çişim yoksa tuvalette ne işim var mikrop yuvası be orası." dedim. "Allah Allah bizim okuldakilerde mi bir sorun vardı acaba?" dedi kendine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hipotalamus /Texting-Ara Verildi
Ficção Adolescente0537***: İnsanlar kalpleriyle aşık olmazlar biliyor muydun Deniz? 0537***: Aslında aşık olacağımız kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz. 0537***: Ve benimki seni seçmiş... 25.08.2020 yazmaya başladım 01.10.2020 yayımladım🌸 Reklam yapmazsanız sev...