0.2

58 5 60
                                    

Holaaaa, nasılsınızz?

Medya: Ceyla Adıgüzel

Günün şarkı önerisi: Zeynep Bastık- Şahaneyim 🦋

Keyifli okumalar :)

Siteye dönerken gök gürlemeye başlamıştı. Çabucak yeni hat alıp eve gittik. Bizim evin önüne gelince Ceyla'yla vedalaştık ve bahçe kapısından girdim. Anahtarla kapıyı açtım. Mis gibi yemek kokuları geliyordu.

"Mmm biber dolma."

"Bildin kuzucum yine." dedi annem gülerek. Yanağına öpücük kondurdum.

Kapıdan içeri girerken yemeğin kokusunu alır söylerdim çocukluğumdan beri. Annemin eli o kadar lezzetliydi ki bir kere deneseniz parmaklarınızı yerdiniz.

"A sana ne diyeceğim Mavi, yarın akşam Sevda Teyzenleri yemeğe davet ettik arka bahçede mangal yapacağız." Sevda Teyze Ceyla'nın annesiydi.

" Tamamdır kuşum iyi yapmışsınız bayadır yapmıyorduk." deyip tatlı tatlı gülümsedim.

Annem yemeğe bakarken ben de odama çıktım. Üzerimdekileri çıkarıp bir tane elbise giyindim. Sonra elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim. Şimdi diyeceksiniz ki bu kız durduk yerde niye elini yüzünü yıkadı. Benim huyum o. Sık sık elimi yüzümü yıkıyorum. Niye bilmiyorum.

Neyse aşağı indiğimde sofra hazırdı. Anlaşılan babam anneme yardım etmişti. Yerim sizi best couple.

Sofraya oturduk annemle ve babamla tatlı bir sohbetin ardından ben yukarı çıktım. Elim ayağım titriyordu. Zaten o heyecanla telefonu düşürdüm elimden. Neyseki yatağa düştü.

Yeni aldığım hattı eski telefonuma taktım. Sonra Deniz'in numarasını kaydettim. Bağdaş kurup ona ne yazsam diye düşünmeye başladım.

Öyle bir dalmışım ki 15 dakika geçmiş. Bütün cesaret kırıntılarımı ellerime topladım ve klavyede oynattım.

0537***: İnsanlar kalplerine alacağı kişiyi kalpleriyle seçmezmiş biliyor muydun Deniz?

0537***: Aslında o kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz.

0537***: Ve benimki seni seçmiş...

Gönderdikten sonra normal telefonumu alıp Ceyla'ya mesaj attım.

Mavi: Ceylooooo

Mavi:Yazdıııımmm

Mavi: Alooo!

Aha Deniz çevrimiçi oldu. Aha yazıyor!

Deniz: Yanlış kişiye mesaj atmış olabilir misiniz?

Kurban olduğum. O kadar doğru kişisin ki. Kibarlığını yerim.

0537***: Hiçkimse sen kadar doğru kişi olamazdı Denizim

Deniz: Deniz??

Deniz: İkinci adımı nerden biliyorsunuz? Ben o ismimi kullanmıyorum.

İki ismine de aşıktım. Ama Deniz ismi bana daha özel geliyordu. Hem ben Mavi o Deniz ne güzel tamamlardık birbirimizi.

0537***: Umut Deniz

0537***: O kadar gizliyorsun ki kendini

0537***: Ama tek bildiğim şey bu değil :)

Deniz: Sizi tanıyor muyum?

0537***: Keşke beni tanısan. Keşke beni en iyi sen tanısan. Herkesten çok beni tanısan, bilsen. En çok neyi severim, nelerden hoşlanmam her şeyimle beni bilsen. Bana baksan sonra bir daha göremeyecekmişçesine. Gözlerimde kaybolmak istermişçesine baksan.

Hipotalamus /Texting-Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin