2.3

17 3 62
                                    

Hoolaaa nasılsınızz?

Bölüm hazır🤗

Artık Ceyla, Deniz'le aynı sınıfta olduğuna göre derslerde ne yaptığını bileceğim demekti bu. Ve teneffüslerde sınıflarına gitmek için bahanem olacaktı. Ceyla'dan çok bana yaradı gibi.

Ceyla'nın kardeşi Cenan da artık okula geliyordu. Şöyle ki 12'ler 2 hafta önce başlıyordu neden bilmiyorum açıkçası pek de ilgilenmiyorum. Artık Cenan da geldiğine göre sabahları hep beraber gidemeyecektik sanırım. Neyse zaten sürekli dip dibe bana böyle iyi hoş da ya sıkılırsa Deniz benden? Abi o değil de şu ilginç olay ne ya?

Acaba uzun yolculuklu gezi falan mı düzenlesek geleceği hızlandırabilir miydik? Uzun yolculuklu gezi ne ya? Salak salak düşüncelere daldım yine...

Öğlen arasındaydık ve okulun kütüphanesine ders çalışmaya gelmiştik. Bizden başka 5 kişi daha vardı kütüphanede. Bora kantine gitmişti. Deniz ve Ceyla test çözüyordu ben de elimde kalem düşüncelere dalmıştım.

Silkelenip kendime geldim ve üçüncü kere biyoloji sorusunu okudum. 11. sınıf sorusuydu ve ben 11. sınıfı hiç tekrar etmemiştim. Sinirle kapattım test kitabını ve kollarımı kavuşturdum.

Ceyla'ya baktım paragraf denemesi çözüyordu şu an ona bir şey soramazdım. Deniz'e zaten soramazdım. Oflayıp başımı masaya koydum ve biraz dinlendim. Ara verip sonra dönüp bakarsam belki göremediğim bir şeyi görürdüm.

O esnada omzuma biri dokundu. Kafamı kaldırdım, Deniz'di. Elinde bir kağıt vardı bana uzattı, kağıdı alıp okudum "Yardım edebilirim?" kurban olabilirim?

Gözlerime baktım hafifçe gülümsüyordu ben de aynı şekilde gülümsedim ve test kitabını açtım soruyu ona gösterdim.

Soruyu okudu, okurken de elinde kalemimi çeviriyordu. Benim kalemimi. O soruya bakıyordu ay ben de ona. Soruyu unutmuştum bile.

Fısıldayarak anlattı soruyu "Bak şimdi burda kafanı karıştırmak için paragraf vermiş ama bize lazım olan kısımların altını çizdim. Bunlar hipotalamusun görevleri." deyip Hipotalamus yazan şıkkı işaretledi.

İşaretlerken, soru çözerkenki tüm ciddiyeti gitmiş ve gülümsemişti. Aynı şeyi düşünüyorduk muhtemelen. Nasıl da denk gelmişti öyle. Gülümsedim bana baktı "Tekrar ettikten sonra çöz istersen şimdi hatırlamıyorsan hiçbirini yapamazsın." dedi ve geri kalemimi verdi.

"Teşekkür ederim Deniz." dedim sessizce ve gözlerim büyüdü hemen. Kafasını anında bana geri çevirdi ve gözlerini kıstı.

"Efendim?"

"Yani şey, teşekkür ederim Umut." dedim ve test kitabımı da alıp kütüphaneden çıktım. Valla bir 5 saniye daha orada kalsaydım bayılacaktım. Karşıdan Bora geliyordu sallana sallana.

"Kanka nereye?"

"Sınıfa gidiyorum bitti çalışmam." dedim ve yanından geçtim. Koşar adımlarla önce sınıfa gidip kitabı bıraktım sonrasında tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım.

Bora'dan

Mavi esip geçtikten sonra salak salak arkasından baktım bir süre. Sonra omuz silkip kütüphaneye girdim. "Hello!"

"Şş!" dedi bir kız kafasını kaldırıp. Diğerleri de bana dönüp bakmıştı. Ceyla odaklanmış test çözüyordu. Umut da kafasını kaldırıp bana baktı fazla mı bağırmıştım ki? Yoo.

"Bitmedi mi daha lan." dedim kolumu omzuna koyup. Kolumu ittirdi "Sessiz konuş biraz oğlum kütüphanedeyiz."

"Ya o hastanelerde değil miydi hemşire şşş yapıyordu eliyle burda niye sessiz olunuyor ki aman." dedim en sessiz sesimle.

Hipotalamus /Texting-Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin