Holaaa my sugarss. 🤭😚
Bir Joey sözü der ki How you doin'? ;)
Günün şarkı önerisi: Dolu Kadehi Ters Tut- Çöpçatan- Akustikhane 🦋
Sat 15.58'di ve Bora'nın 120'den geriye sayışını dinliyorduk istemsiz olarak çünkü kulağımızın dibine girmiş sayıyordu. Tyt kimya öğretmenimiz de tahtada bir şeyler anlatıyordu ama biz zaten konuyu bildiğimiz için sıkıntı basmıştı bizi. Bir an önce çıksak da pastama kavuşsam diye hayal kuruyordum.
"5,4,3,2... yeaaaah we're free!" diye fısıltıyla bağırdı kulağımızın dibinde. Evet bitmişti sonunda ve pasta zamanıydı.
"Haydi pasta yemeye!" dedim heyecanla. Bora gülümsedi ve kolunu omzuma attı. Ve çantamı kendisi aldı taşımamam için ay yesinler kesin regl olduğum için böyle yapıyordu. Birlikte yürümeye başladık. Dışarıdan bakan biri bizi sevgili zannedebilirdi ama çok da umrumuzda olduğu söylenemezdi, hem her yan yana olan kız ve erkek sevgili mi olacaktı canım. Close friends diye bir şey var.
Dış kapının kenarında Deniz bizi bekliyordu. Bizi görünce yaslandığı duvardan kalktı ve bize baktı sonra başını çevirdi bize bakmayarak konuştu "Siz pastaneye gidin ben Sandy'i gezdireyim." yüzüm yine asıldı hemen ama birlikte gidecektik...
"Kuzen anca beraber kanca beraber oyunbozanlık yapma şimdi."
"Ya oğlum siz gidin işte ben tatlı sevmem zaten hem Sandy'i gezdirmem gerek."
"Saat daha erken kuzi hem hep beraber gezdirecektik cayma şimdi son anda yaa!" Bora kolunu omzundan çekmemişti ama diğer kolunu da Deniz'in omzunun üstüne koymuştu ikna etmeye çalışırken bu yüzden de bir miktar yaklaşmıştım Deniz'e ama ben ayaklarımızı kesiyordum çünkü başımı kaldırsam muhtemelen göz göze gelecektik ve sabah da aynı şekilde uzak davrandığı için şu an göz göze gelirsek muhtemelen gözlerim dolacaktı. Çünkü regl olmak benim için sulu göz olmak demekti maalesef bunu ancak benim gibi regl olunca acıklı film açıp dondurma yerken ağlayan psikopatlar anlar.
Neyse neyse ben düşünce alemimdeyken Bora sanırım Deniz'i ikna etmişti ki o de bizimle aynı yöne yürümeye başlamıştı. 20 dakika kadar yürüdükten sonra pastaneye gelmiştik. Hemen camın kenarında dört kişilik bir masa vardı. Ceyla ve ben yan yana oturmuştuk ve benim karşıma Deniz oturmuştu. Göz göze gelesim yoktu şu an o yüzden bir an önce kafamı sadece sipariş vermek için kaldırmıştım ve siparişimi verdikten sonra telefona gömülmüştüm. O esnada 2 tane mesaj sesi geldi. Bir telefon da sadece titredi. Demek Deniz sessizde kullanıyordu.
Mükemmel Bora ve yandaşları
Bora bu grubu oluşturdu
Bora sizi ekledi
Bora Ceyla kişisini ekledi
Bora Deniz kişisini ekledi
Bora: Napıyonuz Allah aşkına
Bora: Hepiniz yumuldunuz telefona ben de bir bakayım dedim de sıkıldım kankalar
Bora: Burdan mı iletişim kuruyoz şimdi?
Ceyla: Bora konuşsan duyabilecek mesafedeyiz
Bora: Ay duysanız da anlayamayabilirdiniz öyle bir gömüldünüz ki üçünüz birden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hipotalamus /Texting-Ara Verildi
Teen Fiction0537***: İnsanlar kalpleriyle aşık olmazlar biliyor muydun Deniz? 0537***: Aslında aşık olacağımız kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz. 0537***: Ve benimki seni seçmiş... 25.08.2020 yazmaya başladım 01.10.2020 yayımladım🌸 Reklam yapmazsanız sev...