Holaa, çok sıkılmıştım monoton gidiyordu biraz sizi de sıktım muhtemelen o yüzden güzel bir bölüm sizi bekliyor öptüm :*
@ceyladiguzel 🧡
673 beğeni, 12 yorum
@maviadaa 🌼 ❤️
@boraslann 🍯 ❤️
@derinsuakin 😋 ❤️
@barisakdogan 🐣 ❤️31 Aralık sabahı
Bulut'un yaptığı omlet kokusuyla göz kapaklarım benden izin almadan açılmış, dudaklarım da kendiliğinden kıvrılmıştı. Oysaki rüyamda da Deniz'i görüyordum. Sanırım göz kapaklarım bilinçaltıma baskın gelmişti.
Elimi yüzümü yıkayıp merdivenlerden adeta süzülerek indim. Ice ve Kavun da arkamdan koşarak geliyorlardı. Bulut onların da mamalarını koymuştu. Kavun öyle tatlı bir şey olmuştu ki Ice'la evin içinde oyun oynuyor, birlikte banyo yapıyorlar ve birlikte uyuyorlardı. Ice soğuğu seviyordu ve kışları dışarda kalmayı seviyordu ama Kavun'u bırakamadığı için o da vaktinin çoğunu evde geçiriyordu.
"Mavi!" diye seslendi içeri doğru Bulut, uyuduğumu sanıyordu hala. Ama ben kolunun arasına girip ocağa eğildim ve omleti kokladım. Saçlarımı karıştırdı gülüştük. Bugün Pazartesiydi ve deneme vardı ama bu bile moralimi bozmaya yetmiyordu çünkü akşamki planımıza Derin ve Eren de dahil olmuştu. Eren'in geleceğini herkes biliyordu da Derin'i sadece Ceyla ve ben biliyorduk.
"Eren'le tanışacaksın bugün." dedim mutlulukla yaşları birbirine yakındı ve ben iyi anlaşacaklarını düşünüyordum açıkçası. "Evet bakalım tanıyalım Eren beyimizi." dedi gülerek. Bora ondan o kadar çok söz ediyordu ki artık Bulut görmese de tanıyordu Eren'i.
"Ne yapacaksın bugün?" dedim omletin son parçasını ağzıma atarken. "Cenk gelmiş bizimkiler buluşma ayarlamış akşama doğru yanlarına uğrarım biraz." dedi. "Ay sevimsiz Ceenk." dedim ağzımdaki omleti unutup. "Aynen." dedi göz devirip. Ona böyle dememi sevmiyordu ama ben de Cenk'i sevmiyordum.
"Hala gıcık oluyor olamazsın." dedi. "Heey seni benden çalıyordu hep." dedim yüzümü buruşturup. Güldü. "Oyun oynamaya gidiyorduk Ada sen sevmiyordun ki öyle ortamları." "Bana ne." dedim omuz silkip. Playstation sevmiyordum ne yapabilirim. Bir kere gitmiştim, uyumuşum orda bir de beni taşımak zorunda kalmışlar. Zaten o günden beri de anlaşamıyorduk Cenk'le.
Sonrasında ben yukarı çıkıp bir duş aldım saçlarım kısa olduğu için işim çabuk bitmişti. Bir aralar benim de saçlarım uzundu nasıl uğraşıyordum asla hatırlamıyorum. Ceyla da festivalden sonra omuzlarında kestirmişti o da memnundu. Uzun saç pişmanlıktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hipotalamus /Texting-Ara Verildi
Teen Fiction0537***: İnsanlar kalpleriyle aşık olmazlar biliyor muydun Deniz? 0537***: Aslında aşık olacağımız kişiyi seçen beyindeki hipotalamusumuz. 0537***: Ve benimki seni seçmiş... 25.08.2020 yazmaya başladım 01.10.2020 yayımladım🌸 Reklam yapmazsanız sev...