3.7

25 4 110
                                    

Ben geldimm🤗

1 gün erken gelen bölümle karşınızdayımm. Çok heyecanlıyım ben bugün 50. bölümü bitirdim inanabiliyor musunuz??🤭🤭🤭

Medya: Mavi ve Deniz

Hadi iyi okumalar bebeklerim😍

"Ciddiyim Mavi."

"Ben de ciddiyim Ceyla."

"Of..."

Ceyla'nın yatağında bağdaş kurmuş sohbet ediyorduk. Daha çok Ceyla'dan konuşuyorduk. Şu geçen ben kendimi kapatmadan önceki muhabbetle alakalı. Kısaca konu Eren'di. Eren'den uzak duracağından bahsediyordu ben de bunun saçmalık olduğunu söylüyordum.

"Mavi hayatıma birini almak istemiyorum."

"Alma o zaman Ceyla çocuğun ne günahı var?"

"Etkilenmek dünyanın en normal şeyi ve ben bunun ekstrem bir şey olmadığını biliyorum, e çocuk da değiliz zaten... Ama uzak durursam her şey daha kolay olacak. Hem bu benim ilk defa yaptığım bir şey değil ki bu zamana kadar bana ilgisi olan herkesi kendimden uzaklaştırmadım mı ben?"

"İyi de, Eren zaten 7/24 yanımızda olan biri değil aynı şehirde bile değiliz ayda yılda bir geliyor daha ne kadar mesafe koyabilirsin Ceyla?"

"Ya geldiği zamanlardan bahsediyorum. Hem kafamda da koyacağım ben." garip garip suratına baktım.

"O ne be?"

"Hiç yapmadın mı? Bak şimdi mesela ben seni zihnimden uzaklaştırmak istiyorum hem fiziksel mesafe hem de düşünsel mesafe koyuyorum ki ne yanıma gel ne de aklıma." Gözlerimi büyüttüm. Ne diyordu bu kız?

"Ceyla yemin ederim kafanda kurduğun planlar boyunu aşıyor artık. Bir de bunun için mi yoracaksın zihnini şimdi?"

"Yormuyorum ki."

"Ya sus, kendin bile inanmadın söylediğine. Niye bu kadar rahatsız ediyor ki, arkadaşça davransan anlar ne hissettiğini ve o da sana arkadaşça yaklaşır."

"Ulaş sana arkadaşça yaklaşabiliyor mu? Ki sen daha fazla belli edemezsin ona karşı duyguların olmadığını ama bak, anlamıyor çocuk."

"Ya Ulaş nerden çıktı kızım şimdi? Hem Ulaş'la Eren bir mi?"

"Of Mavi, ne var desteklesen, tamam desen, arkandayım nasıl biliyorsan öyle yap desen?"

"Of Ceyla ne var başka insanların da fikirlerini önemsesen ve denesen? Ne kaybedersin hatta belki de kazanacağın şeyler olur."

"Ben böyle mutluyum."

"Mutlu olmanın tek bir yolu yok Ceyla."

"Herkesi mutlu eden şeyler farklıdır."

"Ay bu konuşmanın sonu yok. Bulut haklıymış valla biz bir yere varamayacağız seninle bu konuda. Ne biliyorsan onu yap."

"Bulut ne alaka be?"

"Hiç."

O esnada telefonum çalmaya başladı. Derin görüntülü arıyordu.

"Selam bebeklerim! Napıyorsunuz bakalım?"

"Ceyla'nın aldığı kararı konuşuyorduk." dedim göz devirerek.

"Ne kararıymış o?"

"Eren'den uzak durmaya karar verdim."

"İyi de Eren zaten burda yaşıyor daha neyin mesafesini koyacaksın Ceyloş?" Ceyla'ya dönüp kaşlarımla Derin'i işaret ettim 'bak" dercesine.

Hipotalamus /Texting-Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin