3.9

24 4 61
                                    

Eski sevgilisi mi?

Kaşlarım havalandı. Demek eski sevgilisiydi. "Merhaba ben Bulut'un kardeşiyim." deyip kızla el sıkıştım ve yerime oturdum.

Deniz bana döndü. Ona bakıp gülümsedim. Eskiden bir kızla beraber oldu diye ona kızacak halim yoktu herhalde.

"Oturalım mı?" dedi Bulut ortamdaki gerginliği farkedip. Gerginlik benden yana değildi. Gerçekten gerilmemiştim.

"Mavi bir gelir misin?" dedi Deniz. Gözlerine baktım kaşlarımı çatıp. "Gelirim." dedim ve ayağa kalktım. Montlarımızı giyinip dışarı çıktık.

"Noldu Deniz?" dedim normal bir ses tonuyla. "Yanlış anlamadın mı?" dedi kafası karışmış bir şekilde.

"Neyi?"

Neyi yanlış anlayacaktım ki. Eskiden olmuş bitmiş bir şey değil miydi?

"Destina-"sözünü kesip konuştum "Destina senin eski sevgilin anladım. Da adı üstünde eski. Yani nesini yanlış anlayacağım. Hala birlikte misiniz?" dedim ellerimi montumun ceplerime sokarak.

"Hayır tabi ki Mavi."

"O zaman sorun yok."

"Gerçekten böyle mü düşünüyorsun?"

Şaşırmıştı. "Deniz biz seninle aylardır bir şeyler paylaşıyoruz. Aramızda olan şeyleri eskiden sevgilin olduğu için bulandıracak değilim. Kaç yaşındayım 10 mu?" dedim gülerek. O da güldü. Rahatlamıştı.

Kollarını bana sardı ve saçımdan öptü. "Sen nasıl bir insansın?" Güldüm "Nasıl bir insanım?" O da güldü "İnanılmaz."

"İçeri girelim mi üşüdüm?"

"Tamam." dedi ve el ele içeri girdik. Bakışlar bize döndü. Herkes kızla sohbet ediyordu. Bulut'la olan anılarını anlatıyordu. Hemen tüm odak o olmuştu bile.

Bulut'un hemen bakışları beni buldu. Endişeliydi. Ama gerçekten gergin değildim ya! Ona sıcacık bir gülümseme gönderdim ama yine de içini rahatlatamadım. Sohbete bile katılmıyor bir şeyler düşünüyordu.

"Değil mi Bulut?" dedi Destina gülerek. Bir şeyler anlatıyordu bizimkilere. Bora hariç herkes kızı dinliyordu. Kızla selamlaşmamıştı bile Bora. Bora'nın bu tutumuna kaşlarımı çattım. Neden sevmiyordu acaba?

Telefonuma mesaj gelince montumun cebinden çıkardım.

Ceyla: Noldu

Mavi: Bir şey olduğu yok ya gerildim sanmış

Ceyla: Gerilmedin mi

Mavi: Yoo

Ceyla: Ben olsam götüme takmam da seni bilemedim

Mavi: Kanka eski işte bitmiş gitmiş

Ceyla: Bittiğine emin miyiz bakışlarını görmedin mi

Mavi: Belki kötü bitmiştir

Ceyla: İyi bitmediği kesin de

Mavi: Aman neyse boşver.

Ceyla: Neyse

Ceyla: Bir bokluk çıkmadığı sürece zararı yok şimdilik

Mavi: Öyle

"Ee sizde ne var ne yok?" dedi Destina. Ona döndüm. "Hepimiz son sınıf mıyız?" diye devam etti.

"Ben 11'im." dedi Derin. Ona bakıp gülümsedi Destina.

"Sen neden gittin İngiltere'ye?" dedi Ceyla şüpheyle. Destina önce gözlerini Deniz'e çevirdi sonra Ceyla'ya baktı. "Okumak için."

Hipotalamus /Texting-Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin