1.1

24 2 55
                                    

Holaaa necəsən

Bizde böyle ortaya karışık 😂

Keyifli okumalar efenimm💜

Keyifli okumalar efenimm💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@ceyladiguzel last day🤍

466 beğeni, 24 yorum

@boraslann her gün bir öncekinden daha güzel  oluyor olabilir misiniz Ceyla hanım

Yanıt: @ceyladiguzel ağzınızdan neler çöküyor Bora bey

Yanıt: @maviadaa bu yorumun üstüne yorum
yapılmaz

Yanıt: @boraslann ;)

Yanıt: @ceyladiguzel 💜


Ertesi sabah

Son bir kez denize girmeye karar vermiştik. Saat henüz 10'du. Deniz uyanmış kitap okuyordu. Sonra Bora'yı Deniz'e yaklaşırken gördüm, ne yapacak diye düşünürken Bora elindeki kitabı alıp onu denize itmişti. Kitaplar değerlidir lütfen. Ardından biz de kendimizi suya attık. Deniz neye uğradığını şaşırmış bir şekilde su yüzeyine çıktı. O da haklıydı sakin sakin uzanmış kitap okuyordu birden kendini denizde bulmuştu. Gülmeye başladık. Sonra yüzdük hep birlikte.

(Dilerseniz Göksel- Denize Bıraksam dinleyerek okuyabilirsiniz ben şu an yazarken onu dinliyorum :))

Yüze yüze Derin'lerin yatının yanına gelmişiz farketmeden. Derin ve Barış yüzüyorlardı. Barış'ın yüzü bize dönüktü. Sessiz sessiz yaklaştık ve Barış'a sus işareti yaptık ardından bağırdık

"Su savaşııııı!"

Derin'in üstüne abandık ve Barış'a su atmaya başladık. Demir gülerek bizi videoya alıyordu. Deniz göz devirip Derin'lerin yata çıkmıştı. En son olan olaydan sonra mı yoksa zaten bu tarz şeyleri sevmediği için mi çıkmıştı, bence ikincisi. Ne vardı biraz eğlensen? Hala birlikte eğlenecek kadar vakit geçirmemiş miydik onun için? Neyse bunu aklıma not edip eğlenmeye devam ettim. Gün gelecek onunla denizde eğlenecektik. Şimdilik görmezden geliyordum. Şimdilik...

Güç Derin ve Barış'a geçince kahkaha atarak kaçmaya başladık. Denizde ne kadar kaçılabilirse tabi. 1 saat boyunca yüzmüştük, eğlenmiştik, bolca kahkaha atmıştık. Bora bizi güldürmüştü her zamanki gibi. O anın hiç bitmemesini diledim. Hep burda bu insanlarla olmayı istedim içimden. İmkansızı istiyordum evet ama ne vardı gerçek olsaydı.

Birazdan yola çıkacaktık ve rüya bitecekti. Yavaştan vedalaşmaya başlamıştık. Onları gitmeden önce Karşıyaka'ya davet etmiştik. Muhtemelen gelemeyeceklerdi ama olsun.

Hipotalamus /Texting-Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin